News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 46 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#27810
A venit si clarificarea.

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2001%2004%202016.pdf

"
Așa după cum am promis și mam angajat la preluarea mandatului  OrăștieSibiu va fi proiectul pe care îl vom trata cu maximă atenție. În paralel cu expertiza tehnică demarată pentru întreg lotul 3 al autostrăzii OrăștieSibiu în lungime de 22 km, ne apucăm de lucru să reconstruim porțiunea excavată
și să remediem toate deficiențele cunoscute la această dată. Am hotărât să refacem acest sector în regie proprie tocmai pentru a scurta timpii de execuție,
astfel încât acest tronson de autostradă să fie refăcut cât mai repede. Vreau să punctez din nou nevoia de implicare și, în acest sens, am decis și solicit
tuturor  celor  implicați  în  refacerea  acestui  tronson  să  se  mobilizeze  exemplar.  Vreau  să  aplicăm acestui  proiect  o  tehnică  de  lucru  prin  asumarea  responsabilităților.  Am  agrenat  în  Unitatea  de Implementare  specialiști  care  șiau  asumat  răspunderea  de  a  finaliza  acest  tronson.  În  perioada imediat următoare aștept de la această echipă un program și un calendar al lucrărilor foarte clare și mai ales cu termene asumate. Această măsură de reziliere și finalizare a lucrărilor în regie proprie, abordată pentru prima dată de Companie, poate fi pusă în aplicare oricând pentru orice proiect care nu merge și unde constructorul dă dovadă de neseriozitate și întârzie proiectul nejustificat" a declarat Cătălin Homor, Directorul General al CNADNR SA.

AlexIP

Quote from: Tavi on April 01, 2016, 07:09:16 AM
^Nu te credem fara poze  :lol:

Poze cu iepurii? Hai să îl caut pe cameră mâine, că poate pe ultimul încă îl mai am, nu s-o fi rescris cardul peste el.

rocklee

ai vrio poza cu iepurasul de pasti .. :o :D

adiarc

#27813
^^
vorbe,vorbe ,vorbe

hai cu faptele ca ma ia somnul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Extras din CS licitatie expertiza tehnica:






Io

#27815
Ce draguuuuut. Fuge chestia aia in citeva locuri si noi turnam niste asfalt in fisura. Nu-i bine, crapa iar. Si iar. Si iar. Ba acolo, ba mai incolo, ba dincolo. Facem noi comisie de expertiza? Facem. Zice injeneru' Fidic ca nu-i bine? Zice. Facem noi comisie? Facem. Da comisia solutie? Neeee, ce sintem timpiti? Nu dam nimic, noi ne acoperim de hirtii. Asta stim sa facem. Comisia constata ca e o apa care curge. Ei si? Treaba ei, noi sintem acoperiti, avem toate avizele in regula. Pleaca argila aia la vale cum o face din Cuaternar incoace? Pleaca. Ei si? Noi nu raspundem, noi nu stim, nu am vazut, mergeti dvs pina la et 4 la Compartimentul Y care se ocupa.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Redox

Buna seara, astazi a fost o zi superba de primavara asa ca m-am oprit la Aciliu sa vad mai de aproape starea in care se afla versantul nordic al debleului de la Aciliu. Am facut destul de multe poze asa ca va rog sa aveti rabdare cu vizualizarea lor. Am incercat sa scriu o mica descriere la fiecare poza iar de comentat, daca mai este de comentat, va las pe voi. Sa purcedem:

1/6

Pentru inceput o privire de ansambu a treseului urmat.




In departare halta Aciliu.


Vedere spre Sibiu.


Vedere spre Sebes.


Geotextilul.


Cred ca este singura portiune verde pe care am vazut-o astazi acolo.


Aici rigolele inca arata bine... in rigola de jos un sul de geotextil.








De aici spre viaduct situatia in teren se inrautateste.


Rigole neterminate...


Aici am urcat spre padure pe langa rigola.


Apa isi face de cap peste tot...






IR1621 trece prin halta Aciliu.









Redox

2/6

Continuam...


La coborare am surprins o alta rigola.




Cu aceste "potcoave" de metal este prins geotextilul in pamant.


Spre Sibiu....


Spre Sebes...


No comment...


















Vis a vis halta Aciliu.




O zona in care "pamantul" este umed




O balta cu broaste, asta inseamna ca este mai veche.

Redox

3/6



O alta balta mult mai mare exact unde debleul este mai adanc.












Din nou o balta...










Apa a inceput sa strice si taluzul din apropierea viaductului.




Eram tare curios daca acele straturi sunt dure dar surpriza, este un fel de nisip comprimat (sunt sfarmicioase).


Spre Sibiu...


Spre Sebes...






Capatul estic al viaductului Aciliu.

Redox

#27819
4/6

Continuam cu viaductul.






Ma intorc inapoi, spre Sibiu.


O borna de masurare...cred. Daca gresesc va rog sa ma corectati.


Aceasi balta...




O alta balta, de data asta secata dar terenul este foarte moale.


Aceste tevi de drenaj sunt aproape complet acoperite de pamant.


+ un colac de sarma








Aici avem un izvor.








Din nou apa isi face de cap, curge pe unde vrea ea numai prin rigola nu.





Redox

5/6

Terenul o ia la vale, momentan este oprit de plasa...




Aici "pamantul" este super imbibat de apa, fara gluma daca il strangi in mana curge apa.


Teava de drenaj infondata...






Placa de beton cu tot cu tevi a plecat la vale.










Are cineva idee ce este aceasta cutie de metal? In cutie se gaseste o teava infipta in pamant.

















Redox

#27821
6/6

Ultima serie de poze, sper ca nu v-am plictisit  :D

Aceste tevi au fost zdrobite...


Din nou o cutie metalica, de data aceasta este scoasa din pamant.




Spre Sebes...


Spre Sibiu...


Am urcat pe urmatorul rand. Spre Sebes...


Spre Sibiu...












Vedere de ansamblu.






La urcare spre urmatorul rand de rigole am observat mai multe elemente de fixare a geotextilului gramada. Le-or fi uitat muncitorii acolo sau au inceput unii sa le pescuiasca?


Spre Sibiu...


Spre Sebes...


Un incediu pe camp in zona nodului Saliste...




Si am terminat  :)

In incheiere vreau sa spun ca pe tot parcursul plimbarii am simtit ca si cand m-as fi plimbat pe plaja cu nisip. La fiecare pas piciorul se afunda putin in sol chiar si in locurile in care acesta era uscat complet.
Sunt de parere ca lucrarile trebuie refacute de la 0 in aceasta zona.

O seara buna!

Denis

Dezastru ce sa mai...imi dau si eu cu parerea acum(nu sunt expert si accept orice critica).Nu ar fi mai bine sa rada din debleu si sa faca o zona de tampon intre deal si autostrata? sa faca o zona de colectare a apei dinspre deal si dupa un zid de sprijin pe lungimea autostrazii ca sa nu o mai ia la vale dealul? Multumim de poze Redox!!!

GDPR

Da, sugestive pozele, multumim! Daca repara CNADNR-ul cei 200 sau 500 de metri si nu finalizeaza in paralel si sistemul de colectare a apelor nu se rezolva absolut nimic. Ar fi chiar periculos sa circuli pe acolo. Oricum nici cu drumul vechi nu imi e rusine, mai ales daca dai de vreun cretin care se crede spaima soselelor.

vancouver

Da, se vede stilul de lucru Impregilo. Foarte probabil, daca alta firma lucra acolo, acum totul arata cu 50% mai putin grav.

In sine zona nu mai este periculoasa pentru trafic. Exista deja o mica zona tampon, chiar langa autostrada. In plus panta extrem de lina face curgerea lenta, deci observabila. Proiectul probabil nici nu este asa de rau, daca il faceau cu cap si interveneau atunci cand observau puncte critice (de exemplu cu pietroaie mari), atunci aveam doar o parte din alunecari, ceea ce dadea timp vegetatie sa creasca, apoi in 2-3 ani se puteau reface zonele care mai alunecau si cu o noua inierbare si plantare de copaci poate ca in timp se stabiliza.

La modul cum a lucrat Impregillo din pacate nu se poate folosi nimic si trebuie un nou proiect, o noua executie de la zero s.a.m.d.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.