News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

carutasul

acum mă gândeam că poate fac schimb de echipe cu cei de la CFR. Totuși acolo nu am văzut nici o țeavă lăsată dezgolită :)

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


horatiu.cosma


Duta C

dezolant...parca ar fi o joaca de genul....voi cnair neati tinut blocati cu relocari etc las ca acum si noi muncim la fel ca voi ca sa vedeti ce bine este.... :lol: :lol:

dragos76

Acum câteva ore ziceam că sunt 5% șanse să deschidă anul ăsta. M-am lămurit; zic cam 30% șanse să deschidă prin mai-iunie, la anul.
Cât privește tot lotul, mă ia cu greață. Podul de pe Ampoi cred că e terminat și mai de demult decât cel de peste Mureș, și nici la el încă nu e gata hidroizolația.

alin2pas

Cât despre canalul de la nodul Alba Iulia Nord, se pare că nu va mai avea hidroizolație.

archaeus

La alunecare s-a mai intamplat ceva? Solutie de remediere?

horatiu.cosma

^^
Păi poate va fi cândva hidroizolație, cine știe cum le-a gândit pizza. Posibil să fie o nouă etapă temporară a șantierului, după care scot iar.

^
Au soluție, dar trebuie și pusă în practică de cineva.

carutasul

ce nu înțeleg e că parcă au pregătit deja terasamentul, deși alunecarea nu e rezolvată. Iar dincolo, pe lotul Aktor cred că e, e o scurgere pe sub autostradă care pare complet colmatată, și au și ei o alunecare acolo, în spatele coloanelor. Pănă la urmă parcă văd că soluția e să mute dealul :)

TS30

La gabioane mai lucreaza cineva?

alexV

Intuiesc pasii tehnologici la alba nord:

1. relocarea traficului sub pasajul ruginit, pe viitoarea bretea de iesire in DN
2. construirea celeilalte rampe a pasajului ruginit, si mutarea traficului sus pe pasaj.
3. scoaterea terasamentului autostrazii pentru realizarea hidroizolatiei acelui podet.

Desi ar putea termina si deschide anul asta, neseriosii de la Pizzarotti vor deschide in decembrie 2021. Poate nici atunci.
Sunt semne ca si-au asigurat urmatorul blocaj artifical, ca sa nu poata fi penalizati. Si anume pila lipsa din nodul sebes. Din nou, nodul sebes poate functiona bine mersi cu bretele scurte.

naivu

#20741
Vrei sa spui ca le mai trebuie o autorizatie/relocare din partea statului roman ca sa ridice pila lipsa?
Nu pot sa nu observ, pe langa pila lipsa, si alte portiuni lasate intentionat la zero: acoperirea caminului de apa, gabioanele de langa pod. Normal, la peste 90% ar fi trebuit sa fie gata toate terasamentele si structurile si sa mai trebuiasca doar intins asfaltul (eventual hidroizolatia la structuri si balastul stabilizat), pt ca la peste 95% sa nu mai ramana de facut decat parapete/semnalizari/marcaje/finisat taluz+rigole!

vasile.silion

Ultimele mesaje mă provoacă să pun două întrebări punctuale, pe care de mult le coceam în mine:
1. Cât e de greu să faci o hidroizolație la un canal precum cel de sub pasajul ,,ruginit" de la AB Nord? Adică au făcut podețul, dar nu l-au hidroizolat (că mă gândesc că era ceva foarte complicat, trebuiau să vină niște ingineri italieni și niște specialiști cu vastă experiență în hidroizolări, nu?), apoi au acoperit podețul cu pământ, apoi iar l-au descoperit, dar din nou lipseau specialiștii hidroizolării și iarăși îl acoperă până când, într-un viitor incert va evolua lumea și se va găsi și soluția tehnică...)
2. Dealul acela de pe stânga, care a alunecat, nu putea pur și simplu să fie luat cu totul pentru pământ de umplutură, așa cum au făcut parțial cu el lângă pârâu? Nu ar fi o soluție să iei pământul până la jumătatea lui ca să lași în loc unde fel de platformă lată de câteva zeci de metri, la nivelul terasamentului autostrăzii? Astfel, și dacă ar aluneca ce rămâne din el, n-ar ajunge alunecarea la terasament.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

carutasul

poate or fi dat totuși cu o bidinea cu maglavais și nu i-am văzut noi :)
Dar problema pe scurt e că nu au "închis" nici un loc din cele unde nu e asfalt, nici măcar la balta de pește unde e terasamentul sus din primăvară sau poate mai demult, și practic nu mai e nimic de făcut... , nici sub pod... nicăieri. Practic întreruperile de astă-primăvară sunt la fel... Hai că la gabioane parcă mai avansează un pic, e singurul loc unde zici că mai muncesc cât de cât...