News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Fiind vorba de tablier metalic deasupra, se poate așeza mai rapid, nu trebuie stat 28 de zile. Există diverse șmecherii din câte înțeleg pentru a putea scurta acest interval dintre betonare și ridicare pe poziție, gen clasă de beton superioară, ținut pe poziție cofrajul câteva zile după ridicare etc. Deci pot scurta chiar și la 4-5 zile de la betonare.

alexV

@Cristi Deme cu Retter mai sunteti prieteni? treceti in vizita daca tot sunteti in zona, mai au 2 poduri care va asteapta.  :)

carutasul

Frate-frate, dar macaraua-i pe bani :)

Cristi Deme

Quote from: alexV on July 26, 2020, 12:13:51 PM
@Cristi Deme cu Retter mai sunteti prieteni? treceti in vizita daca tot sunteti in zona, mai au 2 poduri care va asteapta.  :)
Pe rand :)

voicul

^La cum lucreaza Aktor probabil mai dureaza vreo 2 luni doar sa fie gata pilele de la Sancrai.


AlinC


AlinC

ST1, podul peste raul Mures, nodul rutier Alba Iulia Sud, Oarda:


vladioan_bv

la lancram au acoperit zona relocarii de utlilitati ?

Teo

Cred ca ceva lucrări s-au mai executat acolo recent. Azi erau bascule și excavatoare chiar sub supratraversarea de la LukOil Lancrăm.

luc

#19660
Teoretic cele 2 indicatoare ar trebui să ajute, dar noapte fiind am văzut șoferi confuzi.

Nu era nevoie și de avizul Poliție rutiere?






Powered by API/PUM imgur uploader

alexV



astea sunt bretelele scurte, si m-as bucura sa vad constructorul prioritizand asfaltarea acestora, plus golurile de la oarda si podul mures, astfel incat sa poate fi deschis jumate din lotul 1 anul asta. pa anul urmator va ramane AB sud pan' la AB nord plus jumate din lotul aktor pana la Teius. Iar pe final de 2021 restul de lot Aktor (care include toate cele 3 poduri a la Retter) plus nodul Sebes full la Pizzarotti.

cum zicea @cristi, giratoriile ar face fata in acest moment, ca trafic in plus nu are de unde veni.

deci viaductul lung cu lansatorul la un capat, precum si celelalte poduri peste cf care asteapta grinzi, sunt toate optionale din punctul meu de vedere.

naivu

#19662
Din pacate, Pizza nu da semne ca intentioneaza sa tina cont in vreun fel de prioritatile noastre sau ale CNAIR si nici nu pot fi presati in vreun fel. Parerea mea, daca nu vrem doar sa ne uitam la autostrada pana in 2022, trebuie vorbit cu ei de la om la om, sa ajunga la o intelegere si inceapa sa-i plateasca din urma (mai ales sumele castigate in instanta). Nu stim ce s-a discutat la Straco dar vad ca functioneaza, ar trebui incercat si cu Pizzarotti.

Hercule

E exasperant cum se lucreaza pe lotul 1 ST, probabil si pe lotul 2 situatia e similara. Cred ca singurul care munceste serios pt ST1 e AlinC. (multumiri "Z" si pe aceasta cale :cheers:)
Deșteaptă-te române!

dragos76

@Cristi Deme, "pe rând" înseamnă oare și traversearea peste DN de la Oiejdea? :)
Ieri am trecut pe acolo și am observat pe margine semne de circulație acoperite, semn că se cam pregătesc și acolo de devierea traficului.