Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.



Stefan01

#19622
Multumesc AlinC pentru stirile proaspete si exacte.  :cheers:

Vazand filmarea ma gandesc la cateva aspecte :

1. Mi se pare suficient de lat pentru ca 2 autotrenuri de tonaj sa treaca unul pe langa celalat.
2. In viitor se vor forma coloane mai lungi datorita inchiderii benzii ce leaga direct Alba Iulia de DN 1, pe sensul Cluj - Napoca - Alba Iulia. Acea banda fluidiza traficu deoarece nu inteapa giratoriul.



3. Am vazut cateva semnalizari rutiere care se impun. Pentru o siguranta sporita a circulatiei e necesar sa instaleze si un indicator de cedeaza trecerea (nu doar smenalizare pe asfalt) pentru cei care vin de pe soseaua de centura  a orasului Alba Iulia si vor sa mearga spre Cluj - Napoca.



Cei de la Pizzarotti trebuie sa lucreze intr-un ritm foarte rapid ( nu in stilul in care au lucrat pana acum) pentru a muta traficul pe traseul definitiv al DN1.

ddfab

din pacate, cred ca ceea ce ai scris cu rosu, nu se va intampla...sa vezi de acuma cozi la intrarea in giratoriu, dinspre Cluj, intr-o zi lucratoare... deci rabdare si tutun!

carutasul

mie ce nu îmi e clar este dacă ei consideră că pot face cealaltă rampă sub trafic sau va urma încă o deviere...

AlinC

ST1, ultima conexiune cu A1:


Europiu

^^ Evident că va urma alta. Pe sub structura metalică. Dar le va lua câteva săptămâni bune să o termine.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Io

Asta m-am intrebat si eu mai acum citeva saptamini: pe sub structura metalica ok dar revenirea in DN pe unde-o fac?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Stefan01

#19628
@ carutasul
Va mai fi o deviere.

@ ddfab
Eu m-am pregatit demult, dar nu mai am rabdare sa vad zilnic ritmul de lucru in bataie de joc. Pizzanocchio nu le ajunge la degatul mic celor de la UMB. Cand spun asta ma refer strict la ce au demonstrat ca pot in Romania.

Haideti sa ne gandim simplu : de ca au putut sa finalizeze lucrarile constructori precum Tirrena Scavi (A10 lotul 3), Porr (A10 lotul 4) sau UMB (A1 lotul 4), desi toti au avut multe probleme de rezolvat in santier si au lucrat tot pentru CNAIR (a nu se intelege ca cei din companie sunt Alba ca Zapada) ?? Eu zic ca aici se face diferenta intre constructori : cum stiu sa isi gestioneze resursele financiare, materiale, umane, ..., dar mai ales inteligenta si dorinta de a finaliza o lucrare din moment ce ai participat la licitatie, ai castigat-o si ti-ai asumat un buget, termene, etc. ... - ca doar toate acestea le fac in cunostinta de cauza.

Ar fi interesant ca CNAIR sa prezinte public raportul de evaluare al constructorilor. Ca doar pe banii nostri, ai contribuabililor, se contruiesc drumuri. Si e de datoria CNAIR, ca beneficiar, sa cearna graul de neghina pentru licitatiile viitoare.

carutasul

din situația din teren pare evident că ar mai urma o deviere, însă problema mea e că în mod normal o deviere trebuie să țină cât mai puțin, deci era mai logic să facă și cealaltă bretea și să închidă doar o dată, lucrând la ambele rampe simultan. Acum sigur, cum știm constructorul, ne putem aștepta să lucreze la rampe cu aceeași doi oameni și un escavator, caz în care e logic să le facă pe rând :)

AlinC

Cum se circula la Alba Iulia Nord:


Io

#19631
Ddfab a pus punctul pe i, sa te tii ambuteiaje acum la giratoriu pe sensul Turda - Alba Iulia.
N-ar fi fost mai bine pentru fluenta traficului daca faceau o legatura temporara intre bretea si DN la citeva sute de metri de giratoriu spre supratraversare astfel incit sa se pastreze configuratia veche a giratoriului? Cam pe unde e Cifa aia sau ceva mai incoace?
Sau nu e voie de la contract/lege sa se faca asa ceva? Doar nu s-ar face gaura-n cer!



Powered by API/PUM imgur uploader
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlinC

ST1, Alba Iulia Nord, circulatia deviata + macaraua senilata de 600t care a ajuns deja, chiar daca inca nu e montata:


Kimi

La alba iulia nord vad ca lipsesc cel putin 25 de grinzi de beton. De alea se ocupa baietii cu pizza pe viitor?