News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Dar de ce nu se continua cu lansatorul?

Daniel_I

Deme Macarale va ridica grinzile care sunt situate pe pilonii din apa de la podul Mures de pe lotul 1. Restul vor fi montate cu lansatorul de grinzi. De ce e asa, dpdv tehnic poate explica Cristi..
On The Road

elion

Lotul 2 - podul Rădești







Supratraversare DJ-142L (Rădești-Leorinț)















elion

Sâncrai - Pârâul Secădașe













Zona podului Sâncrai









Tavi

@elion: super!
Au aparut fierarii la Radesti! Semn bun. I-o fi relocat Aktor de la A3 Bucuresti daca au terminat de armat viaductul CF?  O:-)

Iceman


TibiV

Asta mi se pare poza anului pe ST2...
Quote from: elion on August 27, 2018, 03:48:44 PM
Lotul 2 - podul Rădești

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

cum se aseaza grinzile astea suple cu profil metalic albastru ?
doar capatul metalic vine pus pe pila si ramane asa expus ?

AkaManah

Vad ca ferma aceea tot in picioare este.

pasadia


horatiu.cosma

Vorba aia, a cerut API si peundemerg o foreza la Sebes, le-am adus-o. Si le-am si cocotat-o pe un maldar de pamant sa se vada fara probleme  :lol:.

alexV



Capetele placii de otel sunt taiate cu șanfren, indiciu ca sunt pregatite pentru sudura.
Armatura expusa e indiciu ca va fi turnat beton.

La fel si la capetele ce se vor rezema de culei, au armatura expusa, deci vor fi monolitizate (beton), nu doar simplu asezate.

In alta ordine de idei, luni se lucra pe lotul 1 la deal (Marcu Company) si cu foreza la culeea dinspre DN a viaductului Alba Iulia Nord - cum era de asteptat de altfel. Terasamentul care e paralel cu centura Alba e cam la 80% ridicat, dar nu s-a mai lucrat de mult, apa de ploaie a erodat vizibil marginile.

alexV

Despre discutia cu deschisul prin giratoriile din nodul Sebes, dintre pasadia si horatiu:

consider ca e mai bine sa deschizi circulatia decat sa astepti tot nodul. acele giratorii ofera acces la autostrada pe toate trei directiile. alternativa din prezent e ca uneori faci 30 de minute sau chiar o ora din sebes in alba pe 12 km de DN.


pasadia

Acces NU la autostrada ci pana in nodul Alba Iulia Sud. Unde cred ca vei avea aceleasi cozi (in nod, poate nu neaparat pe A10). Nu zic, scapi Lancram-ul mutand masinile pe bretele.
Da, daca deschizi pana in Alba Iulia Nord, separand oarecum traficul local, cu O/D Alba Iulia, de cel de tranzit care merge spre Cluj, as zice ca ai rezolvat ceva...

AlinC

La cat se insista pe Alba Iulia Nord, eu zic ca e posibil ca la finalul anului 2019 sa termine nodul, iar atunci, daca ar exista vointa din partea CNAIR sa se dea drumul pe bretelele din sensurile giratorii de la Sebes pana la Alba Iulia Nord. Eu fac foarte des drumul Alba Iulia-Sebes, iar sensurile giratorii sunt cea mai mica problema. Cele mai multe ambuteiaje sunt cauzate de circulatia prin Lancram, giratoirul de la Vintu, podul Mures si circulatia prin Partos unde e praf prima banda, motiv pentru care se folosete doar banda a 2-a.
Ar mai avea 1 an si si 4 luni sa termine nodul de la Paraul Iovului. Eu zic ca se poate.