News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

perfidus

Veștile alarmiste circula repede.
Eu unul am încredere in constructor, va repara orice mic defect in garanție (asta e ca o zgarietura, nu se compara cu alunecarea pe care au trebuit sa o rezolve in acel debleu).
Dar evenimentul asta minor ma pune pe gânduri, e un semn ca s-a rasolit, s-a grăbit pe undeva predarea la acel prim termen care se vehicula in decembrie și cine știe ce surprize vor mai apărea.
Acuma, ziceți si voi, e ceva greșit ca ne dorim calitate maxima de banii plătiți?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Cip zice ca a cedat stratul vegetal.

Cum a fost vremea acolo, a plouat/nins mult ?...
Daca da, nu ar fi de mirare... Plantele alea inca nu au apucat sa isi infiga radacinile in sol.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

A fost vremea asta ciudată în ultima lună cu mai multe cicluri de îngheț/dezgheț, multe precipitații, topirea zăpezii. Tind să cred că în 2-3 zile e rezolvată problema.

alinuttt

Mie tot nu îmi e dat clar înțelegerii: Când se concretizează situația cu lotul 2? Când aflăm dacă Aktor preia toate lucrările de la Euroconstruct 98 sau se va relicita lotul?

Ionut

API pe Facebook - sharing is caring :)

De la finalizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda și până acum au trecut mai bine de 4 luni, timp în care pe DN1, drumul național paralel extrem de periculos, au avut loc numeroase accidente.

În tot acest timp am spus în repetate rânduri că autostrada este perfect circulabilă, fapt dovedit și de filmarea noastră de la bordul unui autovehicul (link și detalii aici: https://bit.ly/2pLNaJl).

Orice deficiențe minore pot fi remediate sub trafic în perioada de garanție a lucrărilor și pe banii constructorului, așa cum se întâmplă oriunde în lume. În plus, neconformitățile invocate de CNAIR și negociate/disputate în tot acest timp cu constructorul nu erau de natură să pericliteze siguranța șoferilor, existând posibilitatea de a fi rezolvate după deschiderea circulației.

Astfel de deficiențe minore găsim pe orice autostradă sau drum național din țară, spre exemplu pe Centura București (DNCB), unde un tronson a fost inaugurat anul trecut cu mare fast de ministrul Cuc, deși ultimul strat de asfalt nu este nici astăzi executat! Ne întrebăm retoric dacă aceste sectoare de drum ar trebui închise de către CNAIR până la remedierea tuturor defectelor.

Înlocuirea unui strat de asfalt pe una dintre benzile de circulație pe o lungime de aproximativ 1 km nu face decât să confirme pozițiile noastre și anume că astfel de operațiuni specifice întreținerii drumurilor în exploatare se pot executa în perfectă siguranță sub trafic, pe perioada de garanție, pe cheltuiala constructorului, prin închiderea acelei benzi.

Întârzierea artificială provocată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere în deschiderea traficului a contribuit decisiv la accidentele de pe drumul național paralel cu tronsonul de autostradă închis. În plus, s-au creat premisele unor revendicări financiare ale constructorului, vestitele claim-uri.

Solicităm responsabililor din Ministerul Transporturilor România să nu se mai ascundă în spatele unor reglementări legislative aberante (regulamentul de recepție) și să își asume modificarea lor urgentă, în așa fel încât să răspundă nevoilor șoferilor și ale societății în general, nu ale posterioarelor birocraților din administrație.

Goldmund

Quote from: Ionut on March 27, 2018, 08:34:45 AM
Incercam sa ne lamurim, sa strangem informatii si sa dam o pozitie cat mai curand. Mi-e sila de toata mizeria asta, de prosti, incompetenti si hoti. Si de constructori fara coloana vertebrala care, evident, calculeaza la rece pentru a iesi cat mai ieftin din orice situatie. Nu conteaza soferii, nu conteaza siguranta, nu conteaza proiectul. Conteaza doar profitul (pentru privati) si hotia, mandria si orgoliul personal (pentru baietii veseli din CNAIR).

Esti printre putinii care spui lucrurilor pe nume si le spui si in interviuri si chiar esti citat de intreaga presa. Apreciez mult tot ce faci aici si daca toti am fi  asa, am schimba mai repede in bine Romania.

nicolaem

#10326
hm e reala poza? de azi?
nu e totusi cam adanca alunecarea pt un strat vegetal?
Si cam aproape de partea asfaltata....

Ionut

Quote from: Goldmund on March 28, 2018, 08:24:16 PM
Esti printre putinii care spui lucrurilor pe nume si le spui si in interviuri si chiar esti citat de intreaga presa.

Multumesc de apreciere! Ar trebui indreptata catre tot ce inseamna echipa API pentru ca pozitiile pe Facebook si interventiile in presa nu sunt doar meritul meu. Eu sunt doar o parte din ce inseamna API (grupul restrans). Suna a cliseu, dar este adevarul - este o munca de echipa. In plus, mult din impactul pe care API il are in presa (si nu numai) este si meritul celor care contribuie pe forum cu update-uri, informatii din interior si comentarii argumentate. Toti impreuna meritam aprecieri, eu sunt doar vocea publica a API.

GDPR

^^Ce se vede in poze nu e doar o cedare a stratului de pamant vegetal, sa fim seriosi.

AlinC

Nu se prea lucreaza nici pe lotul I. Astazi, in zona sensului giratoriu de la Lancram era slaba activitatea (o foreza), iar la Alba Iulia Nord nu se vede mare lucru. Pe lotul 2, la cum se taraganeaza lucrurile s-ar putea sa nu se reia prea repede activitatea + ca nu exclus sa se ajunga pana la urma la reziliere.

Ca toate autostrazile, Sebes-Turda o putem pune in categoria autostrazilor lui Sfantu` Asteapta! 



germanul2012

Dupa pozele publicate, se vede foarte clar ca nu e vorba de stratul vegetal. Daca la 20 cm de asfalt infrastructura cedeaza si se departeaza cu balustrade cu tot, inseamna ca a fost tasata in batjocura. Nici nu vreu sa ma gandesc cum va arata cand va fi supusa vibratiilor miilor de TIR-uri si altor vehicule grele din trafic.

Se observa clar ca pe forum sunt multi "reprezentanti" ai constructorilor care au facut si fac multa reclama , laudand calitatea si seriozitatea constructorilor (anumiti) dar, cu parere de rau , se observa ca marea majoritate a lucrarilor de infrastructura din Romania sunt de foarte proasta calitate iar fiabilitatea lor este execrabila.

Parerea mea este, ca pana cand conducatorii (lichelele) CNAIR sunt numiti politic de catre adunatura de analfabeti excroci care manipuleaza aceasta tara si acest popor, nu vom avea in nici un caz ceva construit dupa standardele secolului XXI.

Păcat! Mare păcat, pentru cei care iși doresc mai mult, mai bine și mai frumos in această tară.

Daniel_I

#10332
Quote from: germanul2012 on March 29, 2018, 10:16:49 AM
Se observa clar ca pe forum sunt multi "reprezentanti" ai constructorilor care au facut si fac multa reclama , laudand calitatea si seriozitatea constructorilor (anumiti)
Aici gresesti domnule. Nu cred ca cineva din API sau de pe forum a fost partinitor. Ceea ce Ionut ca reprezentat a spus foarte clar de atatea ori si a iesit in presa cu declaratii oficiale au fost urmatoarele, si rezum aici:
- Daca intradevar s-au gasit neconformitati, care impiedica receptia si deschiderea loturilor pentru trafic, e de interes public sa se faca publice
- Daca neconformitatile se pot rezolva sub trafic (Exemplu CIC nefinalizat, becuri cu sodiu in loc de becuri cu LED), e inuman sa se tina loturile inchise si conducatorii auto sa NU circule pe autostrada, si sa isi riste viata pe DN alaturat.
- E inuman sa ti bucati finalizate de autostrada inchise pentru ca avem o legislatie pentru receptie lucrari facuta prost, si nimeni nu isi asuma modificarea ei, in interes public.  Nu in interes de gasca!
Cine si cu ce nu e de acord din cele 3 puncte de mai sus ? Nu cred ca a spus nimeni si nu cred ca isi doreste nimeni sa se dea drumul la traifc cu ORICE pret.
On The Road

Ionut

Din pacate unii au memoria scurta. Uitati ca noi am fost primii care am iesit public cand a alunecat dealul de pe ST4 (culmea, tot ST4) si am filmat imediat din drona. Am dat declaratii in presa si am zis, tin minte, la Stirile PRO TV in prime time, ca suntem rezervati cu privire la termenul de noiembrie-decembrie 2017 pentru rezolvarea situatiei si deschidere - daca CNAIR va accepta sa deschida fara sa fie 100% gata (am avut dreptate, nu au acceptat) - mesaj dat pe post si interventie publica (repet, in prime time la cel mai important jurnal de stiri din tara) dupa care eu direct, personal, mi-am luat m*** de la reprezentantul Porr ca sunt "prea stresat, prea ingrijorat".

Uitati ca multe alunecari de genul celor de la Porr (si chiar mai grave) au fost si pe Gilau-Nadaselu. Acolo nu a mai tipat nimeni din CNAIR ca a luat-o la vale autostrada. Uitati-va la ultima filmare, zeci de "petice" pe taluz (Gilau-Nadaselu). De data asta niste alunecari care nu sunt grave sunt prezentate in presa tendentios, "aoleu, a luat-o la vale autostrada noua", doar de dragul de a da in constructori (in anumiti constructori).

Iar voi, cei care teoretic ar trebui sa fiti informati si echidistanti, luati de bune toate porcariile actualei conduceri CNAIR. Ba mai mult, ne acuzati pe noi ca suntem partasi la musamalizari. Trist, foarte trist.

As putea sa zic mult mai multe, dar sincer nu am energie si nici nu cred ca are rost. Unii dintre voi ati ales tabara si mesajul pe care vreti sa-l credeti si aia e, nici nu vreau sa va conving de altceva. Fiecare gandeste cum si cat poate.

prd.marius

Stirea de pe facebook-ul CNAIR: https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1994692157457520.
Intrebare pentru colegii specialisti, daca se poate.
Aceste "imbunatatiri" aduse asfaltului, nu-l vor afecta mai mult? Mie personal mi se pare ca au raschetat destul de putin, dar nu sunt deloc un expert in domeniu.