Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Ionut

Si ti-a zis tie chestia asta... cine?

elion

Şi eu am auzit acelaşi lucru de la un vecin care asigură paza la TS. Acesta mi-a spus că au adus maşina de frezat şi au de remediat aproximativ 6 km.

NGC

Sa trecem si autorizatia de construire emisa astazi, desi lucrarile sunt deja executate.

26.03.2018: "Construcțiile executate fără autorizație de construire care au fost menținute prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 356/20.03.2018 aferente obiectivului de investiție ,,Autostrada Sebeș –Turda, Lot 4, km 53+700 – km 70+000""

alexV

#10278
Pe la inceputul toamnei din 2017 si Porr au frezat multi km de asfalt - parca stratul final - incepand din zona Kaufland pana la Stejeris, un sens, complet. Am poze de atunci, sunt si aici pe thread.

O fi oare greu sa lucrezi cu asfaltul?!

mihaihedes

Deci până la urmă de ce nu circulam pe autostradă??

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


Ionut

Incercam sa ne lamurim, sa strangem informatii si sa dam o pozitie cat mai curand. Mi-e sila de toata mizeria asta, de prosti, incompetenti si hoti. Si de constructori fara coloana vertebrala care, evident, calculeaza la rece pentru a iesi cat mai ieftin din orice situatie. Nu conteaza soferii, nu conteaza siguranta, nu conteaza proiectul. Conteaza doar profitul (pentru privati) si hotia, mandria si orgoliul personal (pentru baietii veseli din CNAIR).

vladb

^Exact asta spuneam cateva luni mai devreme. Daca se adevereste ca vor "razui" asfaltul, intr-adevar italienii sunt niste macaronari fara coloana vertebrala. Sunt curios cu ce ii au la mana incompetentii de la CNAIR. Deci, din ce in ce mai tare, cred ca faza asta a fost gandita pas cu pas de CNAIR ca si o vendeta personala/de grup. Oricum, se creaza un precedent periculos pt. ca acum desteptii pamantului vor spune "vedeti ca am avut dreptate. Asfaltul e necomform..."

Teo

Azi-dimineata, la giratoriul de langa Lukoil Lancram, Pizzarotti mai descarca niste fier beton.

Nu stiu cat le permite vremea ploioasa sa lucreze efectiv acolo.

elion

Lotul 3 - între valea Aiudului şi nodul Aiud



ghrt

Să nu confundăm tranzacţiile cu coloana vertebrală! Iar API este de partea călătorilor, nu a CNAIR sau a constructorilor, să privim aşa deci.
Cont (aproape) inactiv.

prd.marius

Deci pana la urma chiar trebuie refacut stratul de asfalt pe lotul 3? :(
Si eu care speram ca de Pasti o sa circul pe autostrada.

ciprebbe

Se inlocuieste cu unul mai prost, cu mai putin bitum ca sa iese la teste :), oricum zona e dincolo de nodul Aiud spre lot 2 si vor fi doar portiuni inlocuite. Asa TS poate demonstra "ca lucreaza" si e ascultatoare.
E mai mult ca sigur o lectie pt ca au contestat O600. Circul va continua si pe alte loturi, deja LD3 e scos din calcule pt 2018, ST 3 si 4 se imping cat mai spre toamna...... fudulie.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Granata06

Am vazut standardul lor in materie de cantitati de bitum la emisiunea "Romania te iubesc" cand a rezultat cu aproximativ 15 % mai putin bitum decat minimul prevazut, din proba luata de reporter de pe centura Bucuresti (binenteles ca nu a respectat standardul de prelevare insa oricum ne-am facut o idee).
Totusi nu cred ca poate fi vorba de 6 km.

prd.marius

#10288
Nu sunt expert, dar ma intreb.
Daca totul e ok, din punctul constructorului de vedere, atunci totusi de ce decoperteaza? In sensul in care ar putea cere o inspectie "neutra" sau ceva de genul, sa vada ca totul e ok. Sau pana la urma, judecata.

GDPR

E foarte simplu: pe de-o parte antreprenorul vrea sa-si recupereze garantia de buna executie, iar pe cealalta parte poate sa faca claim pentru lucrarile suplimentare reprezentate de inlocuirea asfaltului. Atata ca trebuie sa astepte cativa ani pana isi recupereaza banii, dar un constructor de marimea asta isi permite sa astepte. Toata lumea e multumita in final, mai putin statul roman care trebuie sa plateasca, adica noi.