Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

#10305
Quote from: marinul on March 28, 2018, 09:42:48 AM
De cand a inceput Pizzarotti lucrarile la podul peste Mures?
Uppdate: 25 September  2016 e prima foreza relocata la podul Mures pe lotul 1


Ce spune perfidus mai jos e inceputul drumului tehnologic spre Mures.
On The Road

perfidus

Quote from: Daniel_I on August 07, 2016, 12:27:05 PM
Ce am vazut nou in zona, este un drum peste dig-ul de protectie al raului Mures, sa facut un drum tehnologic, prin care camioanele pot ajunge dincolo de dig, la rau. E posibil sa urmeze lucrari la noul pod peste Mures. Ramane de vazut



drumul tehnologic peste dig din partea cealalata (Alba Iulia spre Limba)



Cam de atunci, vezi postarea lui Daniel_I
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Si? Vi se pare un ritm bun? Sau de dat cu palaria de podea? Bine, e drept, cu palaria de podea poti da atat de bucurie, cat si de tristete.

yetiman

In seceta de lucrari de acum, fiecare lopata pare sa fie un lucru bun, chiar daca nu e nici pe departe suficient.
Adevarul ca nu este mobilizare nici la Pizarotti, nici la alti constructori.

De fapt, totul depinde unde pui stacheta. Daca compari Pizarotti cu Aktor, evident ca lucreaza mai bine.  :D

Tristul adevar este ca TOATE lucrarile de infrastructura sunt extrem de intarziate si asta nu este de loc OK. Nici din partea constructorilor, nici din partea CNAIR, care nu ia nici o masura.

Sigur ca unii au sa zica ca vina este la CNAIR care nu a asigurat la timp documentele. Perfect adevarat. Dar o vina la fel de mare o au constructorii, care nu se mobilizeaza corespunzator nici dupa ce au primit autorizatiile de care aveau nevoie.

NU EXISTA SCUZE PENTRU MIZERIA IN CARE SE AFLA INFRASTRUCTURA DIN ROMANIA. PUNCT!

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

marinul

Daca la un pod peste Mures le ia 2 ani sa-l finalizeze, oare de cati ani au nevoie pentru nodul de la Sebes?

ciprebbe

Au spus clar ca le trebuie minim 18 luni dupa ce se apuca de el. Cel mai rapid , final de 2019.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

18 luni de la începerea forajelor și încă nu sunt finalizați toți pilonii (vreo 4 nici nu sunt începuți), sunt ridicate cam 20% din grinzi. Înțeleg că la terasamente nu se poate, dar la structuri e de lucru la greu pe tot lotul, au front berechet, dar nu și oameni.

perfidus

Pai și la cum s-au apucat, doar un pic de râcâit iarba, nuvad cum sa fie gata. Mai pregatesc cumva ceva claim-uri? Nu le da bine la bugetare?
Astia au lucrari garla si pe CFR, oare nu cumva s-au intins prea mult?
Acum o baga si pe aia ca vezi tu, nu e forta de munca.
Pai nu știau dinainte ca Sebeș - Alba e regiune cu somaj aproape zero? La Star Assembly vin adusi cu autobuzele lor muncitori din tot judetul Alba. Sa aduca din Moldova ca UMB-ul, nu este treaba CNAIR ca nu gasesc ei solutii. Dar patronul vrea doar profit.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


Daniel_I

Quote from: ciprebbe on March 28, 2018, 10:56:39 AM
Au spus clar ca le trebuie minim 18 luni dupa ce se apuca de el. Cel mai rapid , final de 2019.
Din informatile mele de pe teren, Pizzaroti lucreaza la structurile de beton poduri, viaducte, subtraversari cu aceeasi echipa de oameni din Bistrita Nasaud, acelas numar de foreze. Daca scenariul lor este urmatorul: terminam toate structurile in lucru si pe urma i vom reloca la nodul rutier Sebes, fara sa subcontractam alte echipe, atunci termenul de finalizare a nodului Sebes la 18 luni de la data autorizatiei de constructie (Februarie 2018 sa emis AC) este unul total nerealist. Din pacate pentru noi.
On The Road

ciprebbe

#10315
Quote from: bobleeswagger on March 28, 2018, 12:52:29 PM

Sa ne ingrijoram?


Momentan nu, a cedat vegetalul pe lateral, astazi pe la 11 au si acoperit, se monitorizeaza situatia :).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

A crăpat autostrada pe margini  :lol:. Pariez că informația este furnizată de Șerbănescu, nu sunt mulți capabili de asemenea afirmații.

TibiV

Daca a crapat, ii dam cu "Picatura ce lipeste, nimic-nimic nu dezlipeste !..."  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

#10318
...si vaporii din becurile cu sodiu sunt cancerigeni.