News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ddfab

in aceeasi zona a podului peste Mures, unde dj 107 c este chiar in apropiere, s-a inceput pregatirea terenului pentru devierea drumului judetean, in vederea executarii supratraversarii acestuia.zona mai adanca, imediat in vecinatatea drumului asfaltat, se pregateste pentru executarea fundatiei supratraversarii. devierea va fi prin stanga.











in imaginile de mai jos sunt forajele facute anul trecut, umplute cu beton, pentru culeea podului. intre viitoarea supratraversare si culee va fi ridicat terasament.





ultima imagine este chiar din sosea, deci terasament va fi de aici, pana la masina din centrul imaginii, unde incepe podul.
lucrurile incep sa se miste.oamenii vor sa lucreze, dar sa-i lase vremea si sa le vina hartiile. s-a lucrat si la unele situri arheologice, unele au fost terminate, deci sa vina vremea si vremurile  bune... :D
cam atat pentru acum, va salut.

gdo

Si pe lotul 2 in saptamana care tocmai se incheie  ritmul de lucru a inceput sa creasca.
Se aduce foarte mult agregat, sunt munti de agregate pe viitorul traseu al autostrazii si continua sa transporte cu foarte multe bascule.
Totusi ce nu inteleg eu este de ce nu este pus pe terasament...nu permit temperaturile sau sunt posibile probleme de natura tehnic (legate de firma de consultanta, probleme mentionate in urma cu mult timp pe forum)?

Zona de inceput a lotului 2, muntii de agregate:





in apropiere de intersecia DN-ului uc drumul spre Santimbru



Alti muntii de materiale intre Santimbru si Oiejdea





Ziduri de sprijin si structura oeste un drum agricol finalizata



Montarea ancorelor de metal pentru stabilizare



Dupa curba de la Oiejdea





Oricum acestea sunt doar cateva fotografii cu depozitele de agregat...sunt mai multe astfel de depozite pana dincolo de Teius...speram ca totusi foarte curand sa le vedem puse pe straturi in terasament... oricm impresia mea este ca se lucreaza sustinut si ca anul acesta vom avea un progres semnificativ pe lotul 2.

ddfab

^^^ pentru executarea terasamentelor au nevoie de temperaturi mai ridicate si anumite conditii pentru umiditate, pentru a putea compacta. Imediat ce conditiile meteo vor permite, sigur vom vedea atacate terasamentele.

elion

#6543
Lotul 2 ieri - în zona podului de la Sâncrai



















spre valea Secădaşe





elion


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bulwyn

Bravo baieti. Arata promitator. Lotul 1 are toata sansa sa devina cea mai tare autostrada muzeu: cu cele 2 capete nefinalizate o sa avem o "capodopera" a competentei cn**** in infrastructura 😉

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


gdo

Apropo legat de ceea ce spune si Bulwyn , are cineva informatii daca s-a mai intamplat ceva legat de avizele celor doua sectiuni de pe lotul 1? La ultimele noastre vizite si dicutii cu constructorul se lucra..si sperau ca pe perioada iernii sa depuna PT-ul si sa intre in linie dreapta pentru obtinerea AC-ului pana in primavara (sau eu asa retin). Stie cineva daca s-am mai intamplat ceva?

ddfab

^^^ inca, nodul de la Sebes nu este definitivat.

adiarc

multumesc pt poze.

Confirm reluarea lucrarilor ( care poate nu au fost niciodata complet sistate )

cateva poze pe drumul dintre Drambar si centura AB.













momentan atat.



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

djidji1975

Quote from: ddfab on February 13, 2017, 01:00:13 PM
^^^ inca, nodul de la Sebes nu este definitivat.
Dar am gasit rasfoind internetul ca ar exista un proiect tehnic aprobat pt nodul Sebes prin avizul CTE nr 4547 din aprilie 2016. Are careva continutul acelui proiect? Sau al acelui aviz?


Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk


NGC

#6551
De fapt vorbesti despre declaratia de proiectare, care este pomenita si pe pagina CNAIR, alaturi de alte detalii despre lot.

http://www.cnadnr.ro/ro/proiecte/sebes-turda-lot-1

Din informatiile mele, au survenit niste modificari, astfel incat trebuie revizuit acordul de mediu si trebuie obtinuta autorizatia de construire, dupa ce avem AM.

ddfab

cei de la Aktor&Euroconstruct, au intrat in forta in dealul dintre Santimbru si Oiejdea, intre zidul de sprijin si viitoarea traversare a DN1 din curba Oiejdea.



in aceasta fotografie, in extremitatea dreapta, sus, se vad utilajele care introduc ancorele pentru zidurile de sprijin.



fasia alba, de beton, care se vede si in celelalte fotografii, este zidul de sprijin la care s-a lucrat anul trecut.



sa auzim doar de bine...

gdo

Din informatiile mele pe lotul 2 se lucreaza si in schimb de noapte de saptamana aceasta...evident o mica parte din utilaje... daca are cineva seara drum in zonele santierului poate infirma sau confirma.  :)  sunt hotarati ca anul acesta sa inregsitreze un progres semnificativ...  :)

adiarc

vesti tot mai bune...

apropo,intre Radesti si Leorint ,tot pe lotul 2,au inceput sa amplaseze cofrajul...iar in departare se lucra la podul...peste Mures..cred







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura