News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Teo

Pe loturile 2, 3 si 4 era activitate azi-dimineata. Se excava in dealul Santinbru-Oiejdea, se lucra la viaductul Gambas si la pasajul Cf de la ieșirea din Aiud, inca excavau la dealul de la intrarea in Turda si se lucra la structurile de la viitorul nod A3-A10.
De asemenea, se lucra in zona Stejeris si Dumbrava.


tom

Pentru cei interesati de detalii: Investigatii geotehnice pentru verificarea calitatii lucrarilor de terasamente la Autostrada Sebes – Turda lot 3, km 41+250 – km 53+700

http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2017/02/09/investigatii-geotehnice-pentru-verificarea-calitatii-lucrarilor-de-terasamente-la-autostrada-sebes-turda-lot-3-km-41250-km-53700/#.WKmoNtJ94y4

TibiV

Interesante concluzii si recomandari...

Quote
Verificarea gradului de compactare si a capacitatii portante la suprafata terasamentului arata ca, in general, acesta indeplineste conditiile de acceptabilitate, conform cu masuratorile proprii si cele intreprinse de antreprenor.
EXCEPTIE face zona de la km 50,530, pana la structura casetata peste DN 1 (km 50,733), care nu are indesarea si capacitatea portanta suficienta la suprafata.
Recomandare: La reluarea lucrarilor pe aceasta zona, inainte de executarea structurii rutiere, terasamentul va trebui recompactat si verificat din nou. Conditiile de acceptabilitate, la nivelul superior al terasamentului, sunt EV2 > 45 MPa, D = 100% PN conform AND 530-12. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite de masuratorile pe terasament, se va realiza stratul de forma, la care se cer aceleasi conditii.

Ei au scris EXCEPTIE cu majuscule, nu eu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Normal ca e exceptie, vor sa se abata de la traditia impamintenita de a face trambuline la intrarile si iesirile de pe poduri/structuri casetate? Nu se poate...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

elion

#6559
Un zvon - constructorul de pe lotul 3 doreşte preluarea porţiunii dintre Teiuş şi Aiud de pe lotul 2. Ştie cineva mai multe amănunte?

Ionut


bogdix

Probabil duce negocieri sa "subcontracteze" anumite lucrari.

Ionut

Ah pai cred ca este OK. Tirrena este companie serioasa. Mai ales ca vor termina în vara... probabil pot ajunge la o înțelegere reciproc avantajoasă. Bravo lor, dacă asa stau lucrurile mie mi se pare ca este o veste buna.

bogdix

Numa terasamentele nu prea le ies... nici umpluturi nici sapaturi (LD1 A1+A6 si TL2)

gdo

Din informatiile mele TS a inceput sa disloce parte din utilaje si muncitori undeva in jud Arad la o alta lucrare pe care o au (Arad sau Timisoara nu as vrea sa gresesc).

alecu26

Eu prima data am crezut ca se doreste preluarea de catre CNADNR.
Drumurile noastre POATE;

Bogdan_Cluj

De cand am citit primul mesaj pe tema asta (ca vor sa preia pana la Teius) ma tot uit pe clipurile de pe lotul 3 si pe cel cu toata A10 si ma tot gandesc daca exista sanse sa termine in 2017 daca insista pe aceasta zona, ca sa se poata folosi pana la Teius.

Desi par (cel putin deocamdata) sa fie doar speculatii, sa spunem ca se decid si ca se misca rapid cu "hartiile/contractele", exista sanse reale sa termine in 2017 pana la Teius?

Europiu

#6567
Ar fi un doua poduri peste Mures (si un nod) de dat gata in 10 luni. Eu zic ca nu se poate.
LE: @gdo multumiri, corectat...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

trifuhoria

Salutare colegi,

2 vederi aeriene, de la altitudini mai mari decat ne-am obisnuit:)



si inca 2 bonus:
Apuseni, zona Brad:

Fagaras, vazut inainte de aterizarea pe Sibiu:

gdo

Europiu   intre Teius si Aiud sunt doua poduri peste Mures.deci din punctul meu de vedere e imposibil sa avem in 2017 deschidere pe lotul 2. Plus ca discutam si de nodul de la Teius..