News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 20 Guests are viewing this topic.

florin74

Cam 200 camioane de liant pe zi. Au 10 unități care lucrează. Deci 20 camioane pe eșalon.

dorum

daca sunt bani, santierul asta eu il consider safe.... A0 in schimb ma ingrijoreaza :(

punktnet

#1667
Mai sunt și alte utilaje necesare pe lângă basculante. Dar 200 basculante + încă 200 camioane de ciment sau ce o mai fi, peisajul e destul de aglomerat.
Credit foto Mithras LinkedIn






Just kidding.

florin74

#1668
Cand am zis de cele 200 de camioane m-am referit la cisternele cu liant, nu la cele clasice de santier. Sunt curios de unde aduc liantul, cel mai probabil de la Campulung Muscel sau Fieni. Nu stiu daca la Tg Jiu se mai produce. Asa apuca sa faca cel putin 2 drumuri dus intors pe zi. Plus ca nu sunt in varf de sezon si pretul este mai bun, nu se sta la coada la incarcare. Planificata bine. Sa vedem si executie, poate descoperim si greci care se tin de contract :lol: :lol:

infraAdi_ro

2000 tone de dorosol sunt 74 de camioane,intra aprox 27 de tone intr-unul.Cei de la Mithras sunt foarte seriosi,am lucrat cu ei pe un santier.Au utilaje  foarte bune,o trusa de stabilizare este compusa din reciclator,tractor+remorca pentru material,cilindru compactor,autogreider.In ritmul asta se lucreaza la o autostrada.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

florin74 & infraAdi_ro,
multumesc.

Dar parca m-ati adancit in ceata...
Cum se procedeaza?
Se aduce liantul separat si se amesteca cu pamantul la fata locului? Nu rezulta ceva extrem de neomogen?
Sau asta face "reciclatorul", adica amesteca pamantul cu liantul?

Nu dati cu parul, dar la mine ordinele de marime "la finete" erau miligrame/microni.
Cu basculanta este un pic "peste" - la fel si intelegerea tehnologiei..
:-[
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punktnet

Miercuri, 15.01.2020, CNAIR SA a ridicat suspendarea procedurii "Proiectare și Execuție ,,Drum Expres Craiova - Pitești" Tronsonul 4"", publicând răspunsul consolidat la clarificările adresate de către operatorii economici până la primul termen limită menționat în cadrul documentatiei de atribuire.

Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost acordat un nou termen limită de depunere al ofertelor până la data de 24.02.2020.




http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-reluat-licita%C8%9Bia-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-0
Just kidding.

cosss

"Furnicute" portocalii pe dn65. Și nu putine :D

Todo

#1675
eu sunt cam dubios...  temperatura trebuie fie peste 5° pentru a avea rezultate de calitate si suntem sub zero...

roco1972

#1676
Se pare ca s-a deblocat licitatia si pe lotul 3:

"Joi, 16.01.2020, CNAIR SA a ridicat suspendarea procedurii "Proiectare și Execuție ,,Drum Expres Craiova - Pitești" Tronsonul 3"", publicând răspunsul consolidat la clarificările adresate de către operatorii economici până la primul termen limită menționat în cadrul documentatiei de atribuire.

Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost stabilit noul termen limită de depunere al ofertelor până la data de 05.02.2020"
.....

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/licita%C8%9Bia-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-tronsonului

punktnet

#1677
A fost deblocat și tronsonul 3

Sursa HotNews

Link
http://mobile.hotnews.ro/stire/23604239

Din pozele de pe LinkedIn se pare că Mithras bagă tare și noaptea.
Just kidding.

udar

am inteles ca si Zublin baga tare cu farajele la trecerile necesare pe acest tronson 2 ...

alecu26

Ieri s-au dus peste 2000 de tone de liant la tronsonul UMB. S-au stabilizat deja peste 1 million de metri patrati.
Drumurile noastre POATE;