Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 24 Guests are viewing this topic.

perfidus

Oricât aș fi tentat să-ți dau dreptate și oricât m-aș fi săturat de amânări și răzgândiri pentru acest drum expres, o mârlănie tot mârlănie rămâne și nu poate să rămână așa. Există varianta corecțiilor financiare și sancțiunilor administrative. DNA numai dacă există suspiciuni rezonabile de fapte de corupție.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

mmv1

Bugetul redus pe 2020 presupune blocarea lucrarilor pe lotul 1?

miahi

Am trecut ieri prin Slatina si la iesire spre Pitesti erau vizibile ceva lucrari incipiente ale UBM-ului. Pozele sunt crop-uri, facute din masina, calitate indoielnica :) . Probabil de la acest nod vor fi update-uri pe viitor, avand in vedere ca zona este accesibila din DN

Pozele sunt din zona nodului DX12 / DN65 . Iesirea din Slatina spre Pitesti - Tronson 2, Lot 2  UMB


Sunt ceva utilaje "garate" in zona unei statie de betoane CAF: foreza, escavatoare, buldozere. 





Panoul proiectului


Decopertari directia spre Craiova . 



Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Am pus asta in topicul pentru VO TM Sud, dar sa o punem si aici, pentru ca e o informatie publica. ;)



Xenos

Şi care ar fi, totuşi, nevalabilitatea de fond? Dincolo de toate discuţiile despre valabilitatea unor certificate? Aveau datorii la ce moment?
Întreb ca juristul obosit de invocarea prolixă a unor asemenea chestiuni, dar căruia i se explică foarte rar care e problema de fond.
Trebuie de regulă să trag de lume ca să ajungă şi la fondul problemei.

ghrt

Tu ai bate palma cu un constructor şi să îi dai avans de casă deşi auzi că e dator peste scadenţă la toată lumea?
E vorba de viabilitatea financiară a unei companii. La o companie mare astfel de datorii arată că e pe făraş (unul din indicatori).
Cont (aproape) inactiv.

NGC

In cazul de fata nu e vorba de sume mari, dar existau datorii.

In alta ordine de idei, nu pot da deocamdata mai multe amanunte, dar umbla vorba prin targ ca am avea o chestie penala la cel putin una din cele 2 licitatii in discutie. Deocamdata luati doar ca si zvon (credibil).

perfidus

In continuare cele doua licitatii pentru tronsoanele 3 si 4 sunt suspendate. Se mai aude ceva de raspunsurile la clarificari, ca se pare ca acolo e buba?

"In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare care este cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

#1658
In prima parte a foiletonului despre certificatele fiscale, am vazut ce certificate a depus TIRRENA in cadrul altor licitatii desfasurate in acelasi timp.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
In concluzie, cu aceste 5 certificate fiscale diferite care contin aceleasi obligatii de plata, TIRRENA a fost exclusa la doua dintre licitatii, respectiv cea pentru DN6 si cea pentru PiSi 5.
Pe de alta parte, cu niste certificate fiscale neactualizate, a primit doua contracte, respectiv cel pentru VO TM Sud si cel pentru CraPi 1.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
Asa cum a facut-o la licitatiile pentru DN6 si PiSi 5, prin analogie, CNAIR trebuia sa descalifice pe TIRRENA in baza art. 165 alin. (2) din Legea 98 / 2016.

In a doua parte am vazut ce certificat a depus TIRRENA in cadrul acestei licitatii.

Quote from: NGC on December 22, 2019, 06:43:48 PM
Asadar, cu certificatul fiscal 2018 / 45432 / 27.07.2018, CNAIR a considerat ca TIRRENA "indeplineste" cerintele art. 196 alin. (2) din Legea 98 / 2016, articol care cere ca documentele justificative sa fie actualizate "inainte de atribuirea contractului de achizitie publica", atribuire care a avut loc in 10.12.2018, adica la 5 luni dupa emiterea certificatului fiscal, desi se stia ca existau obligatii de plata inca din 31.07.2018, respectiv 08.08.2018.

Iar acum, in a treia parte, a venit momentul sa atatam focul si sa trecem aici articolul din Legea 98 / 2016 pe care trebuia sa il aplice CNAIR.

Quote
Articolul 169
Autoritatea contractantă exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoștință că operatorul economic se află, având în vedere acțiunile sau inacțiunile săvârșite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Intrucat celelalte licitatii unde TIRRENA a fost exclusa s-au desfasurat in acelasi timp si tot de catre CNAIR, ei nu au nici o scuza ca nu cunosteau situatia, iar cheia art. 169 de mai sus o reprezinta sintagma "in orice moment" si articolul trebuia aplicat ca atare de catre CNAIR. ;)

NGC

Si daca tot a venit vorba despre acordul de mediu si problemele curente de la PiSi, sa atragem atentia ca si aici la DX12 trebuie actualizata documentatia si revizuit AM pentru a respecta cerintele Directivei 2014 / 52 / UE si pentru a putea obtine finantarea prin fonduri europene. ;)


punktnet

Mithras sunt specializati in soluri stabilizate si am vazut ca au ceva parc de utilaje maricel. Par a fi subcontractati de UMB ?
Just kidding.

alecu26

seful lor are si o postare pe linkedin. Par enorme cantitatile contractate de UMB. Si viteza de realizare. 2000 tone de material de stabilizare pe zi e ceva....pfff....nu cred ca s-a mai facut asa ceva in Ro.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

punktnet

Da, sunt foarte activi sefii pe Linkedin, mai revin cu ceva poze daca pun acolo.
Am citit putin despre ei si chiar stiu ce fac baietii astia. Cantitatea aia oricum este o premiera si pentru ei, sper sa "le iasa" astfel incat sa se motiveze la si mai mult  :lol:
Just kidding.

TibiV

Intrebare:
cat inseamna 2000 de tone in numar de basculante?

100, 70 sau doar 50?....
Stiu ca nu doar caratul este problema (nu am luat in calcul realizarea amestecului) dar necesarul de mijloace de transport ne poate ajuta sa ne facem o parere mai "volumetrica" despre necesarul de utilaje - desi destul de empiric...
In sensul ca daca este vorba despre 100 de basculante descarcate, probabil se poate realiza cu 20 de "basculante fizice" (5 curse pe zi). Daca este vorba despre 50 de transporturi, pot face asta cu doar 10 "basculante fizice".

Multumesc.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)