Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

cosss

#1695
Din ce am inteles, pare a fi centura Slatinei.

https://www.youtube.com/watch?v=eHFI9OyCeLk&feature=emb_title

ionutz_22121989

Se lucreaza foarte frumos, sa speram ca vor mentine ritmul actual si ca vor reusi sa se incadreze in termenul asumat. Speram sa lucreze asa si pe viitoarele proiecte (A7 spre ex).

adyneamtu

@cosss frumoase poze.
In filmarea din drona la min 1:50 este nodul cu DJ546, la min 10:15 este DJ653 si filmarea se termina la calea ferata Craiova-Pitesti.
La 0:45 se vad traversele de cale ferata care erau pe traseul DX, se pare ca nu vor face pasaj asa cu apare pe harta API.
Oricum nu mai era folosit acel ciot de cale ferata industriala.

Skynick

intrebare de nespecialist: e ceva special cu aceste loturi in legatura cu tehnologia de stabilizat? mi se pare ca efortul de stabilizat e mult mai intens (cantitati mult mai mari) aici decat in alte locuri. multumesc.

danutzu_1069

Probabil este sol cu mult nisip, si necesita stabilizare suplimentara..

paulmare

^ probabil ca sunt aluviunile aduse de olt, si la alte proiecte pe sol aluvionar au pus mult dorosol ca sa ii creasca portanta (pana si comsa la mures, mai ales la a 2-a incercare), umb la bacau pe langa bistrita etc, foarte bine documentate "foto" au fost bucatile astea pe forum, gasiti usor pozele

perfidus

Multumim pentru poze si filmare!

Incercand sa localizez poza asta -



din postarea lui @cosss, am realizat ca si in zona Teis este deplasat axul drumului si pasajul de la Km 25+325 cu vreo 100m spre nord (inspre Bals), asta duce la îndulcirea unei curbe ce avea raza de 750m in SF si evident la alte exproprieri.

La "centura Slatina" din filmare, avem pe Google Earth imagini din 30/12/2019 si apare evident noul traseu corectat ce ocolește fabrica Pirelli. Filmarea începe chiar de lângă fabrică. Translatarea axului drumului fata de SF este de cca 200m spre sud. @adyneamtu a identificat corect intersectiile cu drumurile din zona, remarc totusi ca nu e nevoie (cred) de relocari de stalpi de inalta tensiune in zona, poate doar de înălțare si/sau întărirea izolatorilor.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Sealand01

De cei de la Tirrena ce se aude? S-au reapucat de lucru ?

pelan87

Iata cam cat a lucrat UMB-ul la Slatina in 10 zile (intre 14-24 ianuarie), am facut un GIF cu imagini din satelit (Sentinel Hub):





Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

mai au doua zile de lucru. Sau nici atat. 100.000 mp pe zi. Au depasit 1.000.000 mp
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

Eu am auzit de 1.400.000 mp in cele 10 zile-sursa Mithras.

andy


alecu26

Astazi se retrage Mithras. S-a cam terminat frontul de lucru. Ramane doar un un utilaj de stabilizare pentru zonele micute inca neacoperite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Mlad

Traseul vizibil din satelit, de la iesire din Bals pana la nord de Slatina, viitorul nod cu E574



Powered by API/PUM imgur uploader