Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

#3675
CNADNR

Quote
Comunicat de presă
28.07.2016

Montarea separatoarelor de sens pe DN1 continuă

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că începând cu
data de 28.07.2016, ora 20.00 va continua execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de
sens de tip parapete rigid prefabricat din beton pe DN 1, în zona pasajului rutier Ikea de la
poziţia kilometrică 8+900.
Reamintim că pe pasaje se montează parapete rigide din beton iar în calea curentă parapete
metalice
.
Lucrările executate vor afecta ambele căi de circulație şi vor fi închise benzile centrale, astfel
circulația se va desfășura pe două benzi pe sens.
Menționăm ca în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind instituite restricții
de circulație.

Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței
circulației. Decizia de a se lucra pe timp de noapte a fost luată de către conducerea
CNADNR SA pentru creşterea ritmului de montare a separatoarele de sens. De aceea
lucrările se desfășoară doar pe perioada nopții.
CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în
anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor
care tranzitează zona să fie cât mai mic.
CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație,
mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu va exclude producerea de
accidente cauzate de viteza excesivă.

Ulterior vom reveni cu informaţii suplimentare cu privire la continuarea lucrărilor pe următoarele
lucrări de artă:
- pasajul rutier de la km 9+850 – zona Metro şi
- pasajul de la km 12+384 – zona Otopeni.

Până la această data au fost instalați:
- 3800 metri liniari de parapete metalic și
- 350 metri liniari parapete New Jersey.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

QuoteBucurești, iulie 2016
A fost emisă decizia de finanŃare pentru proiectul
,,Reabilitarea DN1H Zalău - Răstoci"
Comisia Europeană a emis în data de 25.07.2016 decizia prin care se aprobă
contribuŃia financiară din partea Fondului European de Dezvoltare Regionala aferentă
proiectului major "Reabilitarea DN1H Zalău - Răstoci" în cuantum de 34.504.900 Euro.
Proiectul are drept obiectiv reabilitarea a 53,377 km de drum naŃional pe drumul
naŃional DN1H între orasele Zalău si Răstoci.
Prin realizarea proiectului se urmăreste reducerea cu 10% a ratei accidentelor pe
drumul naŃional DN1H între orasele Zalău si Răstoci, descongestionarea traficului din zonă,
realizarea unui confort sporit pentru participanŃii Ia trafic, reducerea cu 4 minute a
timpului de călătorie între orasele Zalău si Răstoci si reducerea cu 11.3% a costului de
operare a vehiculelor la tranzitarea drumului.
Persoană de contact:
CĂTĂLIN HOMOR, Director General CNADNR SA., fax: (+4 021) 312.09.84
Mobilitate în România. Conexiuni cu Europa.
www.ampost.ro
Proiect cofinanFat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

Sursa
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

bugybuu

#3677
Care ii faza cu proiectul asta?
din cate stiu eu de vreo 2 sau 3 ani a fost reabilitat drumul asta.
Se reabiliteaza din nou?
Anul trecut cand am fost pe el mi s-a parut foarte ok facut. Nu inteleg de ce trebuie reabilitat din nou. Sau ii aceeasi poveste ca si pe DN1C :
AMPOST

Adica platesc retrospectiv pentru el.

florin74

Exact. Pentru a mai spori absortia pentru 2007-2013.

Eurocopter

Cine stie sa imi spuna ce cale ferata traverseaza DN7 la Bascov?  E praf si genereaza constant trafic aproape stationar in zona. Trebuie sa facem ceva.

Stefan01

#3680
Cred ca este 906, dar nu sunt 100 % sigur: Pitesti - Bascov - Curtea de Arges

north

O ramură a 906 care face legătura la UM 01593 Valea Ursului.
Intersectează și DN 7C, unde trecerea arată mult mai bine (sau măcar arăta la momentul 2012 - data StreetView).

Și ca posibilă lectură de weekend (măcar al doilea să-l citiți :)):
Primul transport de armament vine la Bascov
Primarul din Bascov a turnat asfalt peste calea ferată întrebuinţată de NATO
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Daca tot este cam liniste pe forum, va voi plictisi cu reportaj mai lung...

Poze facute miercuri, 27 iuile 2016, la celebra lucrare de modernizare a DN5 Bucuresti – Adunatii Copaceni.
Adica exact la 2 luni de la precedentul reportaj.

Incepem de la km 7+573 (plus inca vreo 30), adica iesirea din Bucuresti/intrarea in Jilava

Evident se "caznesc" cu utilitatile

...tevi, conducte, cabluri

Inainte de Petrom un buldo-exca se caznea cu ceva...

Iar la 30 de metri dupa Petrom niste baieti se agitau langa o groapa

Dupa alti vreo 200 de metri...

Vedere spre Bucuresti

Trotuarul cu "biscuiti" arata ca "biscuitii" fac parte din proiect...
Evident ca mai este intrerupt...



Cine a pus statia-n drum ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Trotuarul se termina aici

Apoi reincepe din fata Petromului de pe sensul de intrare in oras..

...dar numai vreo suta de metri

Dupa care se vede doar ca au lucrat la canalizari in zona respectiva. Vedere spre Bucuresti

Suntem in zona podetului



Prefabricatele depozitate aici s-au mai imputinat, dar nu foarte mult

Traversam DN5 la "iesirea" podetului...

... unde a aparut aceasta cladire care in urma cu 2 luni NU exista...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Continuam.
Lucrari asa si asa pana inainte de "inchirieri utilaje de constructie"...

... imediat dupa poarta lor reapare trotuarul

Dar nu are decat vreo suta de metri

Ultimii 200 de metri inainte de pasajul pe sub DNCB sunt neatinsi, doar panoul ne spune ca se (va) intampla ceva

Iesim din pasaj, camionul din stanga vine de pe DNCB, utilitara TNT se duce spre DNCB

Aici apar semne de activitate



Si aici iar au ocupat o banda

Si chiar inainte de intersectia cu drumul spre Sintesti / Vidra

Si dupa intersectia, coborarea spre podurile de peste Sabar
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Inainte de poduri un podet...

Niste baieti la umbra - este drept ca era cumplit de cald

Chiar inainte de poduri...

... si podurile...

... la cel de "dus" se ridicau niste schele

Opresc dupa poduri, traversez si arunc o provire spre Bucuresti

Aici au lucrat la rigole

Vedere spre Giurgiu
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Dupa care nimic pana la iesirea din padurea dintre Jilava si 1 Decembrie





In dreapta este o parcare mare pentru camioane

Imediat dupa parcare



Dupa inca vreo 400 de metri alt excavator

Ca sa stim unde suntem

Si dam iarasi de un trotuar "din biscuiti"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV


RATB a facut statie pentru artisti... :)

Cam asa arata trotuarele astea...

...cu diferente mari de nivel in dreptul fiecarei porti...

... si "biscuiti neincheiati"...

... ceea ce ma face sa cred ca nivelul soselei va urca probabil, dupa asflatare, pana la nivelul "biscuitilor neincheiati".


Imi place insa ca in dreptul trecerilor de pietoni...

... au facut aceste insule

... care ofera pietonilor un ragaz...

... dara fara sa oblige soferii la manevre stranse.


Sunt 4 astfel de insule, le gasiti aici http://imgur.com/a/Tkqb2 spre final
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#3688
M-am dus pana la giratoriul de la intrarea in Adunatii-Copaceni (cam 3 km estimez eu), dar din pacate NU am avut ce poza.... :(
Podul peste Arges este cam varza, mai ales sensul spre Bucuresti, dar nici urma de lucrare.
Asa ca acum facem drumul de intoarcere spre Bucuresti.

O miscare firava pe dreapta chiar la inceputul caselor din 1 Decembrie

Dupa care mai vedem ceva dupa ce se termina blocurile pe partea stanga

S-au concentrat pe canalizare...

Aici se face un drum la dreapta, unde opresc...

O privire spe Giurgiu...

... si una spre Bucuresti.

Aici se termina santul betonat...

... dar sapatura continua in fata. O vesta colorata in groapa si un excavator (care lucra) langa copac.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Iesim din localitate. In dreapta se vede ca avem santul  sapat...

Aici se face un drum la dreapta



Vedere spre Giurgiu de langa Audi-ul negru (BMW?...) de mai sus...

... si spre Bucuresti

Imi cer scuze pentru poza asta, dar o pun pentru ca am impresia ca zona rotunda care se intrezareste deasupra bordulu aduce a giratoriu...

... "jumatatea" de pe sensul opus. Dar la ce bun un giratoriu aici ? Este conturat si pe GM...


Au sapat sant si la marginea padurii


Mama proștilor este mereu gravidă... :)