Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV


Dupa iesirea din benzinarie...

... pe partea dreapta apare...

O sapatura adanca de de cel putin 1,5 metri fata de sosea. Clar nu este pentru rigola...

Dar nu este foarte lung, probabil 150 metri lungime

Podurile

Lucrau si la intorcere (ora 15)



La ingustare tot nimic


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In Jilava pe partea dreapta (sensul spre Bucuresti) tot nimic...

... in afara de panouri.

In schimb au frezat banda 1....

... si au inchis-o

Acolo era nevoie de mult de o reasfaltare...




Concluzii:
Se lucreaza, chiar daca nu "zbarnaie".
Reportajul a fost facut intre orele 14 si 15, si dupa cum ati vazut erau multe puncte in care muncitorii chiar lucrau.
In ritmul asta insa clar nu termina anul asta... :(
Mai ales ca de unde se termina casele din 1 Dec. (inainte de Green City si pana la podul peste Arges nu s-a facut nimic.

Cine doreste poate vedea toate pozele (150+), dar NU full-size, aici:
http://imgur.com/a/BwOS8
http://imgur.com/a/1stKa
http://imgur.com/a/Tkqb2
http://imgur.com/a/ISR7T
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

#3692
Mda, parerea mea e ca mai mult muncim noi pentru a face pozele decat o fac muncitorii firmele. In ritmul asta termina in 2020. La fel si la parapetele de separare a sensurilor de pe DN 1 de la Bucuresti spre Ploiesti. Am trecut ieri prin zona si se lucra doar in doua puncte, intr-un loc se monta parapetele, iar in celalalt loc baietii spargeau bordura existenta. In ritmul asta nu ajung nici macar pana la Ploiesti cu parapetele anul asta (si parca era vorba ca in 2 ani de zile monteaza parapete pe toate DN-urile cu doua benzi pe sens ). Chiar nu exista deloc interes din partea CNADNR-ului sa repare ceva, daramite sa mai construiasca ceva nou. Si uite asa, pe la sfarsitul anului o sa ne punem iar mainile in cap ca cei din MT nu vor cheltui banii alocati de la buget pentru lucrarile de infrastructura (si tineti minte la inceputul anului saream toti in sus ca nu sunt suficienti nici acestia, ca s-au alocat mai putini bani fata de anul trecut catre MT, etc, etc).

vancouver

#3693
Am parcurs DN7 Pitesti (Bascov) - Sibiu (Vestem) sambata 23.07.2016. Un video cu viaductul (pasajul) de la Raul Vadului. Acesta este finalizat si se circula normal pe el. Pentru inceput 2 imagini cu pasajul in aug. 2012, de pe google.maps.streetview, ca sa vedem cum arata "before":





Si "after". Filmarea incepe in Cainenii Mari. Se observa ca in mai multe locuri au reasfaltat bucati de 20-100 m. Pasajul este de la min. 3:40 pana la 4:20.

https://youtube.com/v/lGx6riZ4Spw
Filmarea este in sensul Pitesti spre Sibiu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

In continuarea filmarii de mai sus, zona care se extinde la 3 benzi:

https://youtube.com/v/3AuvdtSG70w
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Multumim de filmare....

Conform ultimului termen,porțiunea lărgită trebuia inaugurată astăzi ( "pana la sf. lui Iulie ").Totusi,lipsesc inca semnele de circulație si porțiunea originala ,pare ca nu are str.de asfalt necesar pt a ajunge la nivel cu noua porțiune....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: marius_ar on June 27, 2016, 11:10:58 PM
Cum se circula intre Tg Jiu si Petrosani (Defileul Jiului), se mai lucreaza, e finalizat?

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2001.08%202016%20restrictie%20DN%2066.pdf

Quote
Comunicat de presă
01.08.2016

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la
trafic menţinerea până la data de 15.08.2016 a măsurii de închidere a circulaţiei rutiere, în
vederea executării lucrărilor de reabilitare, pe DN 66, sectorul cuprins între km 93+500 – km
126+000
, Bumbeşti Jiu - Petroşani, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00 cu
excepția autovehiculelor destinate transportului public de persoane (microbuze, autobuze),
autorizate în acest sens, autovehiculelor cu regim prioritar, menţionate în OUG 195/2002, art. 32,
alin. 2, litera a şi b, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau misiuni care au
caracter de urgenţă, al căror acces va fi asigurat inclusiv în perioadele precizate.
De asemenea, în perioada sărbătorilor legale este interzisă instituirea măsurii de închidere a
circulaţiei
.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

staude6

QuoteMinisterul Transporturilor a alocat 34.000.000 lei pentru a continua lucrările pe DN18

Prefectul județului Maramureș, Sebastian Mihai Lupuț, s-a întâlnit astăzi, vineri, 29 iulie, cu factorii de decizie din cadrul CNADNR și al Ministerului Transporturilor. Promisiunile acestora devin certe: pentru DN18, tronsonul Baia Sprie – Sighetu Marmației, Ministerul Transporturilor a alocat 34.000.000 lei pentru a continua lucrările, iar pe DN18 – cele două loturi care aparțin județului nostru (Moisei – Borșa și Borșa – Cârlibaba) vor începe lucrările, în mod sigur, în cursul lunii august. CNADNR și antreprenorii au ajuns la un consens și urmează ca proiectul să fie aprobat de CTE, iar, imediat după aceea, să fie emis ordinul de începere a lucrărilor.

http://maramures.transilvania-tv.ro/ministerul-transporturilor-a-alocat-34-000-000-lei-pentru-a-continua-lucrarile-pe-dn18/

Io

Se lucreaza pe DN1 la schimbarea suprafetei de rulare in zona intersectiei cu drumul spre Baicoa' (DJ 215) sensul de mers spre Brasov si citiva km inainte de Campina.
Restul a fost schimbat pe ambele sensuri si pe o portiune de 3-4 km s-au refacut marcajele, in rest delimitarea se face cu panouri. In zonele unde se lucreaza se circula pe o banda pe sensul spre Brasov cu viteza de ~80 km/h.
Cind m-am intors eu, acum 1 ora se marca si la intersectia de pomina de la intrarea in Ploiesti. Aici: https://www.google.ro/maps/@44.9690351,25.9606858,3a,75y,327.4h,81.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv-CG3owsa1RDzSzz4QG3gA!2e0!7i13312!8i6656
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia

Lucrarile astea, intre Campina si Ploiesti, sunt in toi de cateva saptamani. E distractiv sa vezi vreo 3 tipuri diferite de asfalt, zone cu marcaj perfect si zone fara nici un fel de marcaj, zone cu parapeti si zone fara, etc... Rezultatul final (asa cum e pe cativa kilometri intre zona intersectiei cu Floresti si Campina) arata fain de tot, aproape ca as zice ca asa trebuie sa fie un DX. Este enervanta insa ca au montat acele luminite albe pe parapetii New Jersey, m-as fi multumit doar cu catadioprii.

vancouver

Vrem sa vedem si noi luminitele de pe parapete.  :(( Poza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Pfff, n-am mai pus poze de asa mult timp incat nu cred ca mai stiu cum se face. Dar ca idee, cele care urmeaza sunt de acum 2 saptamani. Am mai fost intre timp pe acolo, lucrarile au mai avansat, dar nu am facut poze fiind pe seara (ocazie cu care am vazut si acele luminite functionale de pe parapet, cred ca se si vad in pozele cu parapetii dinspre Banesti):

Incepand dinspre Ploiesti pana dincolo de Campina (si nu sunt toate infatisarile DN-ului surprinse):






















RaduL@Bv

Mai stie cineva ceva despre reabilitarea DN73 ? Trecerea la nivel cu calea ferata dintre Cristian si Rasnov este crunta de ani de zile si genereaza cozi interminabile la orele de varf. Se sta efectiv de la intrarea in Com. Cristian pana in Rasnov - kilometri. Dupa parerea mea solutia ar fi pasaj denivelat la aceste treceri, deoarece orice alta "carpeala" va fi inutila..la fel si la Bascov..etc Sau macar sa le aduca intradevar "la nivel" ca cea de pe DN 1 dintre Baicoi si Ploiesti..

voicul

#3703
Pe DN1 la pasarela de la Ikea: parapeti metalici de beton!
Pare ca urmatoarea pasarela va avea tot parapeti de beton.

TibiV

#3704
Toate pasajele vor avea NJ...

Asta este de astazi:
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2003%2008%202016%20ref%20%20montare%20separatoare%20de%20sens%20pe%20DN%201%20in%20zona%20pasajului%20IKEA%20(2).pdf

Quote
Comunicat de presă
03.08.2016

Montarea separatoarelor de sens pe DN1 continuă

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că au fost finalizate lucrările de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe DN 1, sectorul din zona pasajului Ikea.

Astfel, începând cu data de 05.08.2016, ora 22:00, execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de sens de tip parapete rigid prefabricat din beton va continua pe DN 1, în zona pasajului rutier Metro, de la poziţia kilometrică 9+850.

Următoarea etapă de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton se va desfăşura pe pasajul de la km 12+384 - Zona Otopeni.

Reiterăm faptul că pe pasaje se montează parapete rigide din beton, iar în calea curentă  parapete metalice, lucrările executate vor afecta ambele căi de circulație şi vor fi închise benzile centrale, astfel circulația se va desfășura pe două benzi pe sens.

Menționăm ca în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind instituite restricții de circulație.


De asemenea, precizăm că montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației. Decizia de a se lucra pe timp de noapte a fost luată de către conducerea CNADNR SA pentru creşterea ritmului de montare a separatoarele de sens. De aceea lucrările se desfășoară doar pe perioada nopții.

CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic.

Facem apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu va exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesivă.

CNADNR SA

Ceea ce au anuntat inca de saptamana trecuta aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=57.msg124226#msg124226

LE
Hai ca ne-au cadorisit si cu poze...
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1728883277371744





Mama proștilor este mereu gravidă... :)