Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

in sfarsit - santuri acoperite si capete de pod indulcite
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marinul

Azvi daca este vb de Stei-Beius


Sent from my iPhone using Tapatalk

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Stati asa, ca CNADNR ne-a resfatat astazi si cu Stei - Vârfurile...

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1729209607339111




Selina, ca nu avem dubii...





Ziduri de sprijin zdravene...

Cineva pare sa fi gasit un Pokemon... :)





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

#3711
cateva poze de pe Dn 14 pe sensul Sighisoara-Sibiu,inainte si dupa Dumbraveni ,in zona unde DN va fii relocat pt a indulci o curba de pe calea ferata....lucrarile au evoluat fata de ultimele poze ( postate pe thread-ul - Coridorul Rin-Dunare )...si unde avem si un nou pod,noutatea este ca avem pl.de suprabetonare pe un sens,iar zidul de sprijin pare a fii gata











in incheiere pasajul peste Cf,intre localit.Dumbraveni si Saros pe Tarnave...se lucra la terasamentul viitorului pasaj,dar asa..ca de vacanta











momentan atat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

E frumos pasajul ăla superior din dreapta.  Infrastructura gata în câteva luni. De 3 ani se așteaptă proiectul de suprastructura. Basca ca nu e ok deloc sa ai grinzi cu zabrele pt un pod rutier în deceniul ăsta.  Dar...deh...proiectul ăsta de pod CF exista la sertar și sa făcut copy paste.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

macar dintr-un punct de vedere,proiectul e facut beton,fie ca au vrut sau nu.Ma refer la dimensiunea pilelor,sau mai bine zis la diametrul lor,mult peste ce e nevoie pt traficul local....dar cine stie,pe viitor poate va fii nevoie sa suporte si trafic greu  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Pai dacă e copy paste după proiecte de CF....sunt calculate pt locomotive de peste 100 de tone. Unde rotile sunt mai puține și acționează mai concentrat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

north

#3715
Ce de bani cheltuiți fără sens [și] la calea ferată... nu neapărat în sensul ilustrat mai sus prin pasajul superior de la Dumbrăveni, ci și luând în considerare faptul că, iată, au trecut 12 ani de la reabilitarea liniei București - Câmpina "pentru viteze de până la 160 km/h pentru trenurile de călători" (exemplu link ZF 24 mai 2004), și încă nu am reușit să circulăm cu [până la] 160 km/h pe acest tronson. Iată cum se prezintă un tren pe ruta Brașov - București Nord (să zicem 1630) în Livretul Central 2016:



De ce, de ce, de ce?  :(
Zilele trecute am venit cu un tren dinspre nord spre București Nord. Am ajuns pe la km 3 cu vreo 12 minute înainte de ora de sosire, și apoi am stat pe degeaba vreo 7-8 minute prin dreptul Atelierelor Grivița pentru că nu aveam intrare.
... Ce pot să zic, poate ar trebui să vedem partea (oarecum) plină a paharului, și să spunem că măcar pe M800 lucrurile stau ceva mai bine (dar asta doar pentru că cineva de la JASPERS a pus la un moment dat piciorul în prag - că altfel nu aveam astăzi trenuri București - Constanța care să facă două ore).

Parcă zicea un coleg de forum la un moment dat că deviza CFR (Infrastructură SA, aș zice) ar trebui să fie "Vă grăbiți undeva?"...
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Ionut


luc

Legat de tronsoanele Varfurile - Beius pot sa va spun ca intradevar se vad progrese fata de acum o luna. Dar este suparator ca partea carosabila a ramas un adevarat santier, cu craterere, denivelari etc. Este asfaltul de acum cativa ani, care nu a mai fost intretinut deloc. Sa nu va spun cum trece un Tir Varfurile!!! As fi vrut cu poze dar eram in zona noaptea tarziu.

alecu26

Vă rog să precizați și constructorii. Nu de alta...dar e proiect lung....multe loturi
...mulți constructori.
Pe mine momentan doar lotul lui Azvi mă interesează.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi767

La Vârfurile - Beiuș e MOD, dar din câte am înțeles, lucrarea e subcontractată de Selina acum aproape în întregime, ceilalți rămânând cu șanțurile și rigolele sau ceva de genul ăsta. Ori cu zidurile de sprijin; nu mai rețin exact.