Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

@Horatiu & Cutter: Apropo de DN 6, nu pot fi nici cum bătuți la cap cei din CNADNR pentru tunelul de la Plugova?
Drumurile noastre POATE;

carutasul


cove_adrian

Quote from: liviu on July 15, 2016, 04:38:28 PM
Evoluția procentuală a MZA 2015/2010

Felicitari pentru sintetizarea acestor informatii!
Avand acces la MZA 2010 (date oficiale de la CESTRIN via Universitate Iasi) si 2015 (info publice) pot compara si observa ca o parte din datele centralizate sunt eronate. mentionez faptul ca drumurile comparate si detaliate mai jos sunt identice ca lungime masurata! Un aspect important de precizat si luat aminte!
Astfel:
DN 24A are MZA 2010 de 1497 iar in 2015 un MZA de 1752. Deci avem crestere mai mare pe DN 24A de circa 17,03%.
DN 24B are MZA 2010 de 3199 iar in 2015 un MZA de 3325. Deci avem crestere pe DN 24B si nu scadere. Traficul este unul intens si verificabil cu ochiul liber, mai ales de cand Dn 24+DN 24B sunt modernizate(de 3 ani de zile). Cu alte cuvinte pe DN 24B avem o crestere statistica de 3,93%.
DN 28 are MZA 2010 de 9815 iar in 2015 un MZA de 9914. Deci avem crestere pe DN 28 de circa 1,008%.
DN 29 are MZA 2010 de 3667 iar in 2015 un MZA de 3549. Deci avem scadere pe DN 29 de circa 3,21%.
DN 29B are MZA 2010 de 5379 iar in 2015 un MZA de 4015. Deci avem scadere pe DN 29 de circa 25,35%.

DN 29 E are valori de trafic in scadere cum corect ati si sintetizat. E logic, normal si vizibil: vama Stanca-Costesti fiind amplasata pe un baraj de importanta strategica nu permite tranzitul anumitor autovehicule cu un gabarit/tonaj ridicat. Avem trafic local, rezidual, de subzistenta. Cu toate acestea. valorile sunt "contrare" MPGT care mentiona faptul ca cea mai mare vama din Estul Romaniei/Moldova este punctul de trecere Stanca-Costesti, adica DN 29E. :)
Bineinteles ca este o rautate/neintelegere/eroare regretabila care doreste a elimina din calcul adevarata vama care are trafic in crestere/sustinut, respectiv vama Albita pe Dn 24B si a nu include in Modelul de transport TEN-T comprehensive core Focsani-Albita.Cu toate aceaste, realitatea si cifrele sustin cresterea de trafic in zona. Cu alte cuvinte, prin MPGT (care nu poate fi "amendat" de societatea civila - vezi cvasi-dezbaterea civica si acea schimbare - cand HG, cand OUG pentru aprobare MPGT- de a bulversa si manipula datele pentru a amesteca lucrurile.

Revenind la discutie consider ca trebuie actualizat/corectat cu valorile corecte ale drumurilor care au traseul identic in 2010 si 2015.

http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica


cristi767

Din comunicatul lor rezultă, față de cel din 28 Iunie, că singurul sector care a avansat fizic e Brad - Ionești (de la 95 la 98%). Pentru restul au dat exact aceleași cifre...



pasadia

Quote from: liviu on July 18, 2016, 09:49:21 PM
Pe DN 41 cauza este coada de la podul Giurgiu-Ruse.

What? Pentru ca e coada pe pod lumea care vine pe DN6 face stanga la Daia si o apuca spre Oltenita pentru a trece cu bacul la... Calarasi? Da, da, are logica, bine ca facem noi pe intelectualii acceptand pe nemestecate niste date servite de Cestrin. Dar uitam sa intrebam de metodologia culegerii acelor date, uitam sa cerem detalii de la ei cu privire la modul in care le-au prelucrat, uitam sa privim critic datele primite. Important e sa le maltratam pana vor sustine cauza dorita! (PS: asta e valabil si pentru cove_adrian - nu de alta dar CESTRIN-ul imi pare atat de anchilozat incat orice ar produce as arunca la gunoi!). 


cove_adrian

Quote
Pentru cove_adrian
Ai date eronate.
Quote from: cove_adrian on July 18, 2016, 12:13:26 PM
Quote from: liviu on July 15, 2016, 04:38:28 PM
Evoluția procentuală a MZA 2015/2010
Felicitari pentru sintetizarea acestor informatii!
Avand acces la MZA 2010 (date oficiale de la CESTRIN via Universitate Iasi) si 2015 (info publice) pot compara si observa ca o parte din datele centralizate sunt eronate. mentionez faptul ca drumurile comparate si detaliate mai jos sunt identice ca lungime masurata! Un aspect important de precizat si luat aminte!
Astfel:
DN 24A are
DN 24B are
DN 28 are
DN 29 are
DN 29B are
Revenind la discutie consider ca trebuie actualizat/corectat cu valorile corecte ale drumurilor care au traseul identic in 2010 si 2015.
Înaintea oricărui demers intelectual trebuie să definim termenii cu care operăm.
CESTRIN 2010 http://www.cestrin.ro/web2014/pdf/recensamant%202010.pdf



Posibil ca datele pe care le am sa nu fi fost finalizate??Datele puse la dispozitie de CESTRIN catre Universitate sunt la nivel de sectoare de drum. si de aici poate si diferenta intre valorile la nivel de sector de drum insumate versus drum intreg (postate de dvs).
Postez DN 24 la nivel de sectoare de drum : https://postimg.org/image/r8omyhy3r/ Conform informatiilor primite de la CESTRIN in 2016 MZA pe 2010 era de 5402,5.
Ma intereseaza corectitudinea lor si implicit precizia datelor deoarece analiza rezultata are implicatii asupra entitatilor urbane cu veleitati regionale, infra-regionale si supra-locale.
Voi lua o decizie ce date de intrare sa folosesc.
Va multumesc pentru explicatii!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

liviu

#3625
Cui este interesat de analiza mea comparativă procentuală MZA 2015/2010 pot să-i trimit formatul xls.
Trimiteți-mi e-mail-ul pentru corespondență.
Aștept să apară și alte analize obiective.
Putem discuta cu argumente.

oaspetele

http://www.bistriteanul.ro/in-sfarsit-incep-lucrarile-la-drumurile-nationale-care-leaga-bistrita-de-nasaud-si-salva-de-beclean-1468931718251.html

Ministerul Transporturilor a emis vineri autorizația de construcție pentru reabilitarea primelor tronsoane din drumurile naționale 17 C și 17 D care leagă Bistrița de Năsăud și Salva de Beclean. Deja amplasamentele au fost predate constructorului și încep lucrările!

GDPR

#3627
Pe lista proiectelor de HG supuse aprobarii Guvernului in sedinta de azi se afla si cel privind prelungirea datei de finalizare a proiectului de reconstructie a drumurilor afectate de inundatii pana la 31.12.2017.

QuoteImplementarea Proiectului s-a realizat de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. (componenta rutieră) şi Administraţia Porturilor Dunării Maritime S.A. Galaţi (componenta Port Isaccea) şi a avut ca scop finanţarea obiectivelor afectate de inundaţiile din anii 2001-2004 de pe teritoriul tuturor judeţelor României.
(...)
Din informaţiile CNADNR privind necesitatea extinderii datei de finalizare a Proiectului, ţinănd cont de faptul că fondurile aferente împrumutului BEI nu au fost folosite integral, la data de 31.12.2015 se evidenţiază existenţa unei sume neutilizate în valoare de cca. 58 mil. EUR.
De asemenera, CNADNR a apreciat ca motive generatoare de întârziere a finalizării contractelor, atât durata procedurii de aprobare a indicatorilor tehnico-economici cât şi aspecte legate de asigurarea alocaţiilor bugetare.
Prin Amendamentul nr.5 data de finalizare de 31 decembrie 2015 se înlocuieşte cu data de 31 decembrie 2017.

http://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2016/07/NFHF.pdf

Sublinierea imi apartine. Am postat stirea aici intrucat in cadrul Proiectului de eliminare a efectelor inundaţiilor şi măsurilor de prevenire a lor-BEI II, contract FI 23371/2006, pe DN 7A sunt cuprinse următoarele două obiective: ,,Consolidare şi protecţie versanţi DN 7 A, km 63+200 - km 86+601" şi ,,Consolidare şi amenajare DN 7A, km 86+601- km 105+120". Asa ca hai mai repede cu relicitarea DN7A km 63-86 ca pana la sfarsitul lui 2017 nu mai e asa mult.

Hercule

#3628
Situatia de azi pe DN1: Turda - Cluj Napoca, in zona unde se executa separarea sensurilor de circulatie:

Locul 1: Tureni - Martinesti
Categoria: HORROR


S-au instalat borduri care ies cu 15-20 cm peste asfalt (partea mai inalta, nu cea tesita a bordurii), intre borduri se pune pamant. In zonele unde erau marcaje de ingustare la o banda se executa acelasi profil din bordura + pamant. In aceste zone, pe un sens sau celalalt se trece scurt de la doua benzi la o banda. Pe banda a doua o bordura asteapta cuminte pe primul viitor decedat care va ajunge candva intr-o noapte si nu va cunoaste situatia. Banuiesc ca semnalizarea va fi sumara si aceea ori va disparea in timp ori se va murdari.

Poze:










Locul 2: Feleacu
Categoria: JALE


In mare parte s-a terminat separarea cu borduri + piscoturi. In unele zone e foarte lat (aprox 1m) in altele mai ingust (0,5m). Inaltimea lor nu e mare, daca prinzi cu roata cred ca nu te rupe ca bordura de dinainte. Totusi pe sensul de coborare al Feleacului spre Turda, singura banda e foarte ingusta in unele locuri. Eu trec cu Passat-ul, dar TIR-ul?

Poze:








In varful Feleacului se executa o ghidusie foarte lata si inalta aflata in mijlocul drumului, practic din 3 benzi zdravene se trece la 2.



Multumesc CNADNR (sau cine naiba o fi) pentru permanenta grija pentru viata soferului/contribuabilului care le plateste salariul si incompetenta!
Deșteaptă-te române!

adiarc

Ca sa fiu cat de cat civilizat ...vb lu bunicu " e grav cand ajunge păduchele in vf grămezii de gunoi "

Adica in traducere  e grav cand niște cretini dintr-o companie sinonima cu ineficienta,nepotismul si corupția ,iau decizii cretine legate de siguranta noastră a tuturor....practic ne omoară pe banii noștrii....vai de steaua voastră
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura