Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

Quote from: alecu26 on July 11, 2016, 06:07:05 PM
DN 14 A se asfalteaza cel putin pana din Medias pana la limita de judet Sibiu-Mures.

Geiger sunt deja aproape gata.

Ar fi bine daca cei de la SDN Mures s-ar coordona si sa continue lucrarile pana in Tarnaveni...sau de ce nu, pana la Iernut.

Momentan au frezat exact pana in deal la limita cu Jud.Mures ,iar asfaltarea a ajuns in apropiere, la 1-2 km,dupa ieșirea din Blajel spre Târnaveni.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cove_adrian

Quote from: CristiM on July 13, 2016, 08:20:46 PM
Continuare montaj separatori de sens pe DN1 in jud. Prahova

" Conducerea Secției Drumuri Naționale Ploiești a fost anunțată, miercuri, că din această lună va primi separatoarele de sens în vederea montării lor pe o lungime de 30 de kilometri a Drumului Național 1 de pe raza județului Prahova.  "Astăzi am avut o ședință pe această temă. Am primit promisiuni că în iulie iulie vom primi prefabricatele. Contractul este încheiat deja și noi trebuie să primim doar separatoarele și să trecem la montarea lor. Am transmis, deja, sectoarele pe care le vom instala. Ele vor fi puse de la km 39+300 al DN 1, adică limita județului Prahova - cu jud. Ilfov -, până în dreptul primului pod de la Breaza. În cazul în care vor mai rămâne, vom primi separatoare să mergem cu montarea lor până la punctul în care se îngustează șoseaua, în zona Nistorești", a declarat, pentru Telegrama, șeful Secției Drumuri Naționale Ploiești, Ionel Ciobanu.

Șoseaua a fost pregătită, deja, pentru aceste lucrări. Cei care au trecut, în ultimele săptămâni, pe DN 1, în Prahova, au putut observa că amenajările recente prevăd, între cele două sensuri de circulație, un spațiu mai lat decât banda dublă obișnuită, rezervat tocmai pentru aceste separatoare.

Măsura este binevenită, având în vedere că lipsa acestor amenajări a dus, în ultimii ani, la adevărate tragedii, în special pe DN 1, considerată cea mai periculoasă șosea a României. Cel mai cutremurător caz a fost al tânărului care, acum mai puțin de doi ani, a pătruns cu mașina pe contrasens, noaptea, din câte se pare cu farurile stinse, intrând în plin într-o mașină care circula regulamentar pe celălalt sens de mers. În urma impactului, atât acesta, cât și cele cinci persoane aflate în al doilea autoturism, printre care și un copil de 12 ani, și-au pierdut viața. Accidentul a avut loc la km 81 al DN 1, între localitățile Bănești și Florești, și ar fi putut fi prevenit sau, măcar, bilanțul ar fi putut fi altul dacă acolo ar fi existat separatoare de sens.
"

http://www.telegrama.ro/actualitate/item/51253-incepe-montarea-separatoarelor-de-sens-pe-dn-1,-in-județul-prahova-vezi-pe-ce-sectoare-de-drum-vor-fi-instalate-acestea.html

Cum vine asta : "...Ele vor fi puse de la km 39+300 al DN 1, adică limita județului Prahova - cu jud. Ilfov -, până în dreptul primului pod de la Breaza. În cazul în care vor mai rămâne, vom primi separatoare să mergem cu montarea lor până la punctul în care se îngustează șoseaua, în zona Nistorești? "
Dar nu s-a masurat si se stie/stia deja pe ce lungime este nevoie de parapeti NJ? Adica (sectiunea de) drum are X kilometri si avem nevoie de un necesar de Y parapeti,nu?
Nu exista o evidenta clara a necesarului? E vorba de algebra elementara si nu de integrale nedefinite!  :)
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

Cristi N

Masurat cu Google Maps ies 56km din astia ar trebui scazute zonele in care sunt deja parapete si intersectiile. Se pare ca asta e o treaba prea complicata pentru cei din CNADNR, este foarte posibil sa nici nu aiba o evidenta clara a parapetelor deja montate :(

liviu

Pentru cine este interesat, am calculat procentual MZA 2015/2010, dar cum îl încarc ca pdf?
Scăderi, creșteri, nici lungimile DN-urilor nu sunt constante.
Quote from: dr4qul4 on July 14, 2016, 10:20:48 AM
Trebuie sa facem autostrazi unde avem MZA de peste 10.000 acum si DN-ul actual este sufocat. Nu facem autostrazi pentru bulgari si turci ca sa ajuga ei mai repede in Ungaria in timp ce noi murim pe DN-uri.
Aduci in discutie cresterea de MZA de pe DN56A... dar omiti sa spui ca aceasta a aparut odata cu podul de la Calafat. Cam asta a fost cresterea, mai mult nu mai are cum sa creasca.
Daca facem maine un pod la Calarasi, iti garantez ca traficul de pe DN21 va exploda in urmatorul an. Si va fi cu mult peste cel de pe DN56A.
20 de ani de acum inainte nu vom avea ambuteiaje pe DN6, daca facem cateva imbunatatiri: tunel Plugova, largire 2+2 in unele locuri, continuare centuri.
Rămâne să așteptăm 14 ani pentru noul pod ca să se verifice opinia ta, așa cum am așteptat pe cel de la Calafat, unde crește continuu traficul tuturor.
Nu se fac autostrăzi nici pe cele care au MZA 10000, din cauze diverse...
Ideea era să rezolve triunghiul dintre 3 DN-uri 56A, 6 (+65) și 56 cu un proiect nou în formă de Y, între Tr. Severin, Calafat și Craiova.
Quote from: ciprebbe on July 13, 2016, 03:06:23 PM
Ministrul e la Gilau in inspectie.
Quote from: rocklee on July 13, 2016, 03:15:54 PM
MAAA ...TU FACI PARTE DIN DELEGATIA MINISTRULUI  :D
De ai imagini asa calde !!! 8)
Mai răsfirați, băieți, mai răsfirați, că aici suntem destui.

TibiV

Fara suparare, arata mai bine decat ce au facut unii constructori de autostrazi, desi "utilajele" folosite in pozele urmatoare sunt cam primitive... :D

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1720912318168840
Quote
Imagini primite de la DRDP Timisoara cu ‪#‎lucrarile‬ de pe DN 79 pentru amenajare şanț pereat.





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: liviu on July 14, 2016, 10:03:12 PM
Pentru cine este interesat, am calculat procentual MZA 2015/2010, dar cum îl încarc ca pdf?
Nu PDF, JPG.
PDF-urile nu le putem vedea, doar JPG-urile.
Faci Print Screen, paste in editor de imagini, salvezi ca JPG.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Daca tot s-a pomenit de ingustarea soselei de la Nistoresti, oare cand o sa inceapa lucrarile de largire? CNADNR da copy-paste in fiecare luna la informatiile referitoare la stadiul proiectului, care saracul e de mult inghetat la 0%, dar de fapt din 2015 nu se mai intampla nimic:

Quote1.Certificatul de Urbanism emis de catre Consiliul Judetean Prahova cu nr. 14/22.03.2012 prelungit pana in data de 22.03.2015 a expirat.
Situatia prezentata in documentatia depusa in anul 2012 nu mai corespunde situatia actuala, intrucat exista numeroase intabulari care nu apar in documentatia elaborata de catre proiectant.
2.Procedurile de expropriere nu sunt finalizate.
Mod de solutionare
1.Proiectantul a redepus in data de 28.04.2015, documentatia in vederea obtinerii unui nou C.U. de la C.J. Prahova.
Documentatia a fost restituita in vederea actualizarii planurilor topografice. In luna septembrie, la sediul C.J. Prahova, a avut loc o intalnire cu reprezentantii C.N.A.D.N.R. in care s-a solicitat refacerea documentatiei cu adaptarea la situatia prezenta din teren.
2.Proiectul de Hotarare de Guvern pentru declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata care constituie coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si puncte negre" pentru judetele Ilfov si Prahova, este la CNADNR pentru operarea modificarilor solicitate de catre Ministerul Justitiei.
Se estimeaza emiterea ordinului de incepere in semestrul II 2016.

Daca nici certificat de urbanism nu mai e si exproprierile nu sunt facute, cum isi imagineaza CNADNR-ul ca lucrarile ar putea incepe anul asta?

marius_ar

DN67D: Baile Herculane - Baia de Arama - Targu Jiu.

Scuze pentru scuturaturi, suportul camerei a dat chix chiar inainte de plecarea din Herculane, am improvizat cum am putut. Si nici soseaua nu m-a ajutat prea mult :(
https://youtube.com/v/lzHohL0ww7A
3 iulie 2016

alecu26

Reparații se fac și intre tarnaveni și Iernut.  Momentan mai mult în localitatea Cucerdea.  Am întâlnit și multe mașini de Max Bogl.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

liviu


TibiV

liviu,
ceva nu este in regula cu cifrele...

Cum sa scada traficul pe A1 cu 54% ?!.... :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Este vorba de medie. Pe tronsoanele noi deschise media a fost mai mica fata de media rezultata in 2010, cand practic nu aveam decat A1 decat intre Bucuresti si Pitesti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

liviu

#3612
Quote from: TibiV on July 15, 2016, 08:18:30 PM
liviu,
ceva nu este in regula cu cifrele...

Cum sa scada traficul pe A1 cu 54% ?!.... :o
Compară mai întâi lungimea aceluiași drum.
Nici aceasta nu este constantă, așa și traficul.

pasadia

Liviu, din cate bag de seama, tabelul tau arata ca e mare nevoie de autostrada intre Giurgiu si Oltenita. Si de inca una paralele cu DN26A, dar asta nu resusesc inca sa-l identific (o fi bucata dintre Galati si Giurgiulesti). Oricum, irefutabil argument (acela ca nu conteaza valoarea traficului ci modificarea procentuala in timp)! :)


dr4qul4

Au asfaltat de curand un DJ la bunica si acum se evita un ocol de vreo 5 km intre 2 dn-uri...
Sigur trebuie autostrada. Inainte aveam 50 de vehicule pe zi. Acum spre 200.
Pentru 400% ne trebuie autostrada!!!

Ps. Pt cei care au lipsit de la matematica: MZA de 4500 inseamna aproape 200 de masini pe ora. Adica 100 per sens. Pe minut inseamna aproape 2.  Hai 4 la orele de varf.....

Cu alte cuvinte, la 60km/h avem distante de peste 250 m intre masini, la orele de varf.  Destul de greu sa depasesti in conditiile astea... NOT!

Un DN la standardul DN6 duce lejer MZA de 10.000. 

Ar tb insa continuat procesul de modernizare, pentru a-l aduce cat mai aproape de un standard de DX, pe anumite portiuni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist