Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Carpeli "de calitate" pe ploaie,  in apropierea barajului Bicaz, pe DN 15.



yetiman

QuoteComunicat de presă 08.07.2016
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic în perioada 11.07.2016 -01.08.2015,  se închide circulaţia rutieră pe DN 66 pe sectorul cuprins între
km 93+500 –km 126+000, între localităţile Bumbeşti Jiu - Petroşani.
Astfel, circulaţia va fi închisă în fiecare  zi  de luni până vineri, în  intervalul  orar  09 00–18 00 pentru toate categoriile de vehicule, cu excepția autovehiculelor destinate transportului public de
persoane  (microbuze,  autobuze),  autorizate  în  acest  sens,  autovehiculelor  cu  regim  prioritar, menţionate în OUG nr. 195/2002, art. 32, alin. 2, litera a şi b, atunci când se deplasează în acţiuni
de intervenţie sau misiuni care au caracter de urgenţă, al căror  acces  va  fi  asigurat  inclusiv  în perioadele precizate.
Restricţia se impune în vederea executării lucrărilor de reabilitare pe DN 66. Precizăm că în perioada sărbătorilor legale este interzisă instituirea măsurii de închidere a circulaţiei.
În  perioada menţionată  anterior, traficul  rutier se va desfăşura deviat, pe următoarele variante  de ocolire:
Pentru relaţia Târgu Jiu –Petroşani şi retur:

DN 67, km 83+100 (Tg. Jiu –Rm. Vâlcea) –DN 7, km170+752 (Rm. Vâlcea –Sibiu –Sebeş -Simeria) –DN 66,km 210+555 (Simeria-Haţeg -Petroşani);

DN 67, km 83+100 (Tg. Jiu –Dr. Tr. Severin) –DN 6, km. 337+825 (Dr. Tr. Severin –Orşova -Caransebeş) –DN  68,  km 5+300  (Caransebeş -Haţeg) –DN  66,  km70+336  (Haţeg -Petroşani);

DN 66, km 83+100 (Tg. Jiu -Filiaşi) –DN 6, km 264+995 (Filiaşi –Strehaia –Dr. Tr. Severin –Orşova -Caransebeş) –DN 68, km 0+000 (Caransebeş -Haţeg) –DN 66, km 70+336 (Haţeg -Petroşani).
Precizăm că, în acord cu reglementările în vigoare, respectiv Legea 195/2002 privind circulaţia pe drumurile  publice,  republicată,  cu  modificările  ulterioare,  conducătorii  auto  au  obligaţia  să
respecte restricţiile instituite şi semnalizarea rutieră temporară, precum şi indicaţiile agenţilor de poliţie aflaţi la locul desfăşurării evenimentului.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania S.A., la numerele de telefon
021/264.33.33;  021/9360  sau  poate fi accesată pagina  de  internet:
www.cnadnr.ro/SituatiaDrumurilor Nationale.   
CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Cuneo

Atentie, soferi! Transalpina se inchide in acest week-end!

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania anunta soferii ca DN67C, adica Transalpina va fi inchisa in perioada 9-10 iulie.

Drumul va fi inchis pentru soferi de la iesirea din Novaci pana la intrarea in Ranca.

Inchiderea se va face astfel:
In data de 09 iunie – in intervalul orar 08:00 – 13:00 si 14:00 – 19:00;
In data de 10 iunie – intervalul orar 08:00 – 12:00 şi 13:00 – 18:00.

Restrictia are loc in cauza desfasurarii etapei a IV-a din cadrul Campionatului National de viteza in Coasta Dunlop – Cupa Gorjului.

Informatii suplimentare privind starea retelei de drumuri nationale pot fi obtinute de la Dispeceratul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale.
http://www.opiniatimisoarei.ro/atentie-soferi-transalpina-se-inchide-in-acest-week-end/08/07/2016

luc

#3588
Imaginile neputintei, de sambata dupa amiaza, DN 76 intre Beius si Sudrigiu:












pasadia

Quote from: adrian rosca on July 07, 2016, 06:47:21 PM
Asta e drumul spre Cerna Sat. Pacat ca lucreaza doar pe o portiune de 2 km, drumul e praf dintr-un capat in celalalt.

Why, o Why? Daca exista vreun DN care sa imi doresc sa dispara cu totul atunci acela e acest DN66A. Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa aiba statul de DN ci doar, eventual, de DJ si nu ar trebui niciodata asfaltat ci doar, eventual, largit in cateva zone si intretinuta suprafata curenta.

stefanudrea

#3590
Sau sa il inchida de tot? Hai sa inchidem tot peste tot! Constructiva atitudine.

pasadia

Ma rog....

Acum sincer sa fiu drumul ala e inchis, nefiind folosit de nimeni. Deci nu ma poti acuza de distrugere. In schimb da, eu pot spune ca investitiile care s-ar face acolo ar fi si inutile si distructive.

dr4qul4

Eu l-as asfalta doar pana la baraj. Ca sa nu devina circulat si sa ramana drum turistic.
Dar oricum nu va rezista prea mult asfaltul la cate camioane cu busteni trec pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

DN 14 A se asfalteaza cel putin pana din Medias pana la limita de judet Sibiu-Mures.

Geiger sunt deja aproape gata.

Ar fi bine daca cei de la SDN Mures s-ar coordona si sa continue lucrarile pana in Tarnaveni...sau de ce nu, pana la Iernut.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Quote from: pasadia on July 10, 2016, 03:57:21 PM
Acum sincer sa fiu drumul ala e inchis, nefiind folosit de nimeni.

Vezi sa nu te auda locuitorii din Cerna Sat  ;) In stire se mentioneaza ca lucrarile se desfasoara intre km 103-105, jud. Hunedoara, dar de fapt pozele sunt luate undeva pe la limita intre judetele Mehedinti si Gorj, adica intre intersectia cu DN67D si Cerna Sat.

TibiV

A dat harnicia si in CNADNR si in AZVI :D

CNADNR a post azi niste poze cu explicatia:
"Imagini primite de la DRDP Cluj cu ‪‎lucrarile‬ de pe ‪‎drumul national 76‬, Beius - Stei, AZVI."











Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Ar trebui sa pozeze in fiecare zi, in 5 locuri diferite, ca sa ii credem.

afreddyapp

Pozele sunt de acum 2-ua saptamani,de la vizita celor din CNANDR pe santier.Din pacate acum s-a revenit la "normal",in acest moment nefiind mai mult de 3 echipe in teren,si acelea lucrand doar la cateva podete....

GDPR

Intre Gheorgheni si Lacul Rosu se desfasoara lucrari la podete in cadrul contractului ,,Construire şi reabilitare podeţe pe DN12C, km 13+315, km 15+788, km 18+296, km 18+582, km 19+055, km 19+625, km 20+066, km 20+487, km 20+867, km 21+190". Unele podete sunt deja finalizate, altele fiind in lucru sau inca neincepute. Atentie ca semnalizarea lasa de dorit, mai ales la podetele deja betonate si acoperite cu piatra sparta.

CristiM

#3599
 Continuare montaj separatori de sens pe DN1 in jud. Prahova

" Conducerea Secției Drumuri Naționale Ploiești a fost anunțată, miercuri, că din această lună va primi separatoarele de sens în vederea montării lor pe o lungime de 30 de kilometri a Drumului Național 1 de pe raza județului Prahova.  "Astăzi am avut o ședință pe această temă. Am primit promisiuni că în iulie iulie vom primi prefabricatele. Contractul este încheiat deja și noi trebuie să primim doar separatoarele și să trecem la montarea lor. Am transmis, deja, sectoarele pe care le vom instala. Ele vor fi puse de la km 39+300 al DN 1, adică limita județului Prahova - cu jud. Ilfov -, până în dreptul primului pod de la Breaza. În cazul în care vor mai rămâne, vom primi separatoare să mergem cu montarea lor până la punctul în care se îngustează șoseaua, în zona Nistorești", a declarat, pentru Telegrama, șeful Secției Drumuri Naționale Ploiești, Ionel Ciobanu.

Șoseaua a fost pregătită, deja, pentru aceste lucrări. Cei care au trecut, în ultimele săptămâni, pe DN 1, în Prahova, au putut observa că amenajările recente prevăd, între cele două sensuri de circulație, un spațiu mai lat decât banda dublă obișnuită, rezervat tocmai pentru aceste separatoare.

Măsura este binevenită, având în vedere că lipsa acestor amenajări a dus, în ultimii ani, la adevărate tragedii, în special pe DN 1, considerată cea mai periculoasă șosea a României. Cel mai cutremurător caz a fost al tânărului care, acum mai puțin de doi ani, a pătruns cu mașina pe contrasens, noaptea, din câte se pare cu farurile stinse, intrând în plin într-o mașină care circula regulamentar pe celălalt sens de mers. În urma impactului, atât acesta, cât și cele cinci persoane aflate în al doilea autoturism, printre care și un copil de 12 ani, și-au pierdut viața. Accidentul a avut loc la km 81 al DN 1, între localitățile Bănești și Florești, și ar fi putut fi prevenit sau, măcar, bilanțul ar fi putut fi altul dacă acolo ar fi existat separatoare de sens.
"

http://www.telegrama.ro/actualitate/item/51253-incepe-montarea-separatoarelor-de-sens-pe-dn-1,-in-județul-prahova-vezi-pe-ce-sectoare-de-drum-vor-fi-instalate-acestea.html
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga