News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[BR] Transportul public in Braila

Started by Ionut, February 01, 2018, 07:58:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Brăila va avea 10 tramvaie noi. Cât costă şi când vor fi puse în funcţiune

10 tramvaie, cu o lungime de 18 metri, care vor deservi ruta de transport public cu numărul 21 din municipiul Brăila, vor fi achiziţionate cu fonduri europene asigurate prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, coordonat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP), a informat marţi instituţia. Ordinul de finanţare a proiectului a fost semnat pe 13 iunie 2019, iar investiţia va fi implementată de MDRAP (în calitate de lider de parteneriat) şi municipiul Brăila (în calitate de partener). Obiectivul proiectului îl reprezintă îmbunătăţirea transportului public local în Brăila, valoarea finanţării nerambursabile este de 79.032.583 lei, iar perioada de implementare - de 48 de luni.

Adevarul

b1

Șapte orașe din România vor avea autobuze electrice Granton din China

81 de autobuze electrice ZTE Granton, cu lungimea de circa 10 metri, vor fi livrate în municipiile Alexandria, Brăila, Constanța, Drobeta-Turnu Severin, Focșani, Lugoj și Slobozia, ca urmare a finalizării, de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA), a procedurii de atribuire a achiziției, prin Programul Operațional Regional (POR).

Pentru Brăila: 11 autobuze electrice, 3 stații de încărcare rapidă și 11 stații de încărcare lentă; valoarea contractului este de 22.219.998 lei (fără TVA).

Toate autobuzele și stațiile de încărcare vor fi puse la dispoziție de ofertantul declarat câștigător, respectiv BMC TRUCK & BUS, produsul ofertat fiind autobuz electric GRANTON (China), precizează reprezentanții MDLPA.

Finanțarea proiectelor este asigurată de MDLPA, prin Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritară 4 – "Sprijinirea dezvoltării urbane durabile", Prioritatea de investiții 4e – ,,Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilității urbane multimodale durabile și a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare", Obiectivul specific 4.1 – ,,Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă".

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Primăria Brăila a reluat licitația pentru modernizarea liniei de tramvai spre Lacu Sărat

Primăria Brăila a reluat licitația pentru servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii " Modernizarea conexiunii tramvai Brăila-Lacu Sărat", după ce prima procedură, lansată la începutul lunii ianuarie, a fost anulată. Valoarea contractului este de 704 mii lei. Ofertele pot fi depuse până la data de 06.04.2022, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 06.10.2022. Termenul de realizare este de 180 zile de la semnarea contractului.

Conform SEAP, obiectul contractului constă în:
- Etapa 1: realizare documentatie tehnico-economica faza I, din care: 1.1 – tema de proiectare și documentatia pentru obtinerea certificatului de urbanism; 1.2 – expertiză tehnică pentru toată infrastructura de tramvai (cale de rulare, fir de contact, stîlpi, peroane/stații), studiu topografic vizat de O.C.P.I., studiu geotehnic (inclusiv cerinţa AF),documentaţia pentru obţinerea tuturor avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism, documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Interventie, inclusiv Analiza Cost- Beneficiu și studiul de traffic/circulație pentru zona de intervenție a proiectului, inclusive Instrumentul pentru calcularea emisiilor GES din sectorul transporturilor;
- Etapa 2: realizare documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC) si realizare documentatie tehnica de organizare a executiei lucrarilor (DTOE);
- Etapa 3: realizare proiect tehnic de executie si detalli de executie.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

tom_sawyer

[CN1038628] Furnizare 2 tramvaie de capacitate medie in cadrul proiectului "Modernizare transport electric Parc Monument - Radu Negru"

Valoarea totala estimata: 16.000.000 lei

Depunere oferta - Data limita: 28.03.2022

Whyse1

[CN1039836] - Furnizare autobuze electrice în cadrul proiectului "Modernizare transport electric Șoseaua Baldovinești"

Valoarea totala estimata: 13.773.375 lei

Depunere oferta - Data limita: 05.04.2022

tom_sawyer

Licitația pentru 2 tramvaie s-a reluat, aceeași valoare estimată: [CN1041314]

Depunere oferta
Data limita: 16.05.2022

b1

Primăria Brăila renunță la tramvaiul – minune care merge peste 50 de kilometri pe baterii ca să nu blocheze intersecțiile

Primăria municipiului dunărean a reluat zilele trecute licitația de achiziție a două tramvaie după anularea unei licitații similare la finele lunii trecute.

Primăria Brăila a reluat zilele trecute licitația de achiziție a două tramvaie după ce la finele lunii martie a anulat o licitație similară deoarece nu a primit nicio ofertă.

Una dintre posibilele explicații pentru faptul că nu s-a primit nicio propunere este faptul că primăria a avut o cerință cel puțin ciudată, care i-a făcut pe unii competitori să afirme că e vorba de o procedură cu dedicație.

Este vorba de cererea ca tramvaiele să poată merge peste 50 de kilometri pe baterii în cazul unei pene de curent. O cerință similară a fost formulată și de primăria Timișoara acum 1-2 ani și singura firmă care a putut-o îndeplini a fost firma turcă Bozankaya. La acel moment o astfel de solicitare a fost primită mcu ironii de către reprezentanți unui mare producător european de material rulant. Aceștia au opinat că tramvaiul urmează să aibă un vagon special care să transporte în el doar bateriile. Apoi, dacă un tramvai în față nu este dotat cu acest sistem ce se va întâmpla cu toată autonomia tramvaiului din spate care nu poate depăși? s-au intrebat ironic reprezentanți ai producătorului european.

Motivații hilare în documentația de licitație:
Întrebările sunt foarte pertinente în cazul Brăilei. Rețeaua orașului are doar 22 de kilometri, jumătate din autonomia solicitată. ,,Considerăm că inscrierea în caietul de sarcini a unei autonomii de minim 50 de kilometri este doar o formă mascată de stabilire a fabricantului. Motivația necesității autonomiei solicitate ar fi necesară pentru degajarea intersecției este de-a dreptul hilară", a spus un potențial ofertant. Ironic acesta a întrebat și dacă nu cumva e vorba de 50 de metri, nu 50 de kilometri.

Este de neînțeles de ce Bozankaya, firma care la Timișoara a livrat astfel de tramvaie, nu a participat și la Brăila. Apoi este neclar dacă cineva din România a verificat posibilitatea ca tramvaiul din orașul de pe Bega să parcurgă 50 de kilometri pe baterii.

Prezent într-o emisiune televizată, Valer Blidar, patronul Astra Vagoane Arad, a criticat cerința și a spus că a contestat-o.

Primăria Brăila a reluat zilele trecute licitația cerând de data asta o autonomie mult mai modestă, de doar 200 de metri. Data limită de depunere a ofertei va fi 16 mai iar evaluarea ofertelor se va face până la jumătatea lunii august.

Aceste două tramvaie vor fi noi și nefolosite, unidirecționale și sunt destinate transportului public urban de călători în Municipiul Brăila, se precizează în anunțul de licitație. Valoarea totală estimată a contractului, care va trebui dus la bun sfârșit într-o perioadă de un an și jumătate, este de 16.000.000 de lei, echivalentul a aproximativ 3,2 milioane de euro.

Conform caietului de sarcini, tramvaiele vor avea o capacitate de transport totală de minimum 100 de locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare), din care minimum 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minimum șase accesibile din low floor, plus vatmanul.  Achiziția va fi finanțată prin Programul Operațional Regional – POR.

Contractul de furnizare ce va fi încheiat va avea ca și obiect principal furnizarea a 2 tramvaie de capacitate medie în cadrul proiectului "Modernizare transport electric Parc Monument – Radu Negru". Aceste 2 tramvaie vor fi noi și nefolosite, unidirecționale și sunt destinate transportului public urban de călători în Municipiul Brăila", proiect în valoare de 16 milioane lei. Tramvaiele vor fi livrate în termen de 18 luni de la semnarea contractului.

Conform Caietului de Sarcini tramvaiele vor avea o capacitate de transport totală de minim 100 locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare) din care minim 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minim 6 accesibile din low floor, plus vatmanul. Proiectul este finanțat prin Programul Operational Regional – POR. De asemenea, garanția funcționării tramvaielor unidirectionale: minim 350.000 km sau minim 5 ani (care condiție se îndeplinește prima), de la data punerii în exploatare.

Tramvaiele vor avea podea joasă pe 100% din lungime.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

tom_sawyer

La licitația pentru 2 tramvaie - o singură ofertă, de la ASTRA VAGOANE CALATORI S.A.

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100168769

Marius Papadopol

29.05.2023

Pod APOLLO Braila - lucrari de reabilitare


Pod APOLLO Braila - lucrari de reabilitare


Pod APOLLO Braila - lucrari de reabilitare


Pod APOLLO Braila - lucrari de reabilitare


Pod APOLLO Braila - lucrari de reabilitare


Pod APOLLO Braila - lucrari de reabilitare



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

TibiV

Se renunta la linia de tramvai?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Da. Linia nu mai era folosita de cativa ani.

Whyse1

@TibiV: Da, au fost achiziționate 6 autobuze electrice pentru linia respectivă.

tom_sawyer

[CN1057338] Furnizare tramvaie de capacitate medie in cadrul proiectului "Achizitia de vehicule nepoluante (tramvaie) destinate transportului public Braila – Chiscani"

Data publicare: 14.07.2023

Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea a 6 buc. tramvaie noi de capacitate medie a căror valoare estimată este de 48.000.000 lei fără TVA, cu posibilitatea, ca în perioada de derulare a acestuia (34 luni, dar nu mai tarziu de 30.06.2026), autoritatea contractantă să poată achiziţiona în baza acestuia, suplimentar, încă o cantitate de maxim 2 buc. tramvaie noi, la acelasi pret cu cele ofertate, cu aceleasi caracteristici cu cele ofertate sau superioare celor ofertate, in cazul in care furnizorul de tramvaie a lansat in aceasta perioada, produse de ultima generatie superioare celor ofertate.

Valoarea totală estimata a contractului este de 64.000.000 lei fără TVA, valoare care cuprinde valoarea estimată a tramvaielor care fac obiectul prezentului contract (6 buc.) inclusiv cantităţile suplimentare de tramvaie noi (2 buc.) care vor putea fi achiziţionate în baza clauzei de revizuire specificată în propunerea de contract.

1. Ofertant unic : ASTRA VAGOANE CALATORI S.A.

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100204190