Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Eu sunt curios daca vor pune detinutii la munca pe santier. Atat Rahova cat si Jilava sunt la 2 pasi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

De cand cu recursul compensatoriu, e liniste la Jilava. Sa nu ii aduca pe aia de la Giurgiu de la maxima siguranta!

Turcii astia au spate la noi. Sa nu uitam ca au avut ofertele perfect scrise de cineva. Acleasi cineva ii va mana si in lupta. Si contractele nu mai sunt pe sume a la UMB pe A1. Sigur e o marja serioasa inclusa.

NGC

#1037
Quote from: Ionut on April 09, 2019, 08:55:16 PM
Am mai explicat pe A0 Nord care e problema cu cererea de finantare. Comisia Europeana nu accepta (mai nou) la finantare proiectare care NU au acord de mediu emis. Ma refer la depunerea cererii de finantare - trebuie sa contina AM. Asa ca pentru A0 Nord nu au trimis cerere de finantare pentru ca trebuie actualizat/completat acordul de mediu pentru ca avem aria protejata de la Cernica. Trebuie sa iasa AM, apoi se trimite cererea de finantare si pentru A0 Nord. Si se scoate si la licitatie segmentul. Sa vedem cate loturi. Teoretic ei pot deja scoate la licitatie... dar tot asa cu clauza suspensiva.

Nu o sa vedem AM cat de curand.

Quote from: NGC on August 13, 2018, 10:30:27 PM
Acum mai bine de o luna CNAIR a lansat o achizitie directa in vederea "Realizarii studiilor de mediu pentru proiectul ,,Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 - km 100+900", dar am uitat sa va zic de ea. :p

Quote
Pentru proiectul ,,Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900" a fost emis de catre Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Acordul de Mediu nr. 4/13.05.2010. La data realizarii documentatiei specifice de mediu a fost parcursa procedura de mediu in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Ulterior emiterii acordului de mediu in anul 2011 au fost desemnate in zona amplasamentului proiectului ariile naturale protejate de interes comunitar ROSCI0308 Lacul si Padurea Cernica si ROSPA0122 Lacul si Padurea Cernica.

Astfel, documentatia care a stat la baza emiterii Acordului de Mediu pentru proiectul mentionat nu cuprinde informatii privind aceste arii naturale protejate ceea ce implica realizarea de investigatii de teren in vederea furnizarii informatiilor necesare pentru estimarea impactului potential al proiectului asupra speciilor si habitatelor din ariile naturale protejate de interes comunitar Lacul si Padurea Cernica.

CNAIR a atribuit initial contractul catre GEOSTUD, dar cei de la ECO GREEN CONSULTING au contestat atribuirea si se va judeca la CAB, fiind achizitie directa.

25.02.2019

Quote
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Admite excepţia inadmisibilităţii cererii reconvenţionale. Respinge cererea principală ca neîntemeiată. Respinge cererea reconvenţională ca inadmisibilă. Cu drept de a formula recurs în termen de 15 zile de la comunicare, cerere care se va depune la Curtea de Apel Bucureşti. Pronunţată astăzi 25.02.2019 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei conform art. 396 alin.2 Cod proc.civ.

Contestatia ECO GREEN CONSULTING a fost respinsa in 25.02.2019, dar licitatia a fost anulata acum cateva luni. Bine, se mai poate face recurs la decizia CAB, dar e prea tarziu.

Ionut

Deci se va relua licitația... mai durează...

carutasul

#1039
Am uitat să raportez, de vineri foreza a dispărut dar pe traseu erau niște omuleți care mișunau. La intersecția cu DN6 se petrece de obicei acțiunea, că trec aproape zilnic pe acolo. Mai departe vineri nu am obsevat nimic "suspect" dar traseul e destul de departe de Dj401A pe care merg eu, deci sunt șanse să fi fost și să nu fi văzut... (corectat rangul drumului, merci @tibiV)

Ionut

E bine daca mișună oameni, nu doar foreze. :) Ar trebui și la nodul cu DN5 sa vedem acțiune. Poate după Paște le fac o surpriză. :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutza

#1042
^^
La nodul de la DN5 nu am vazut nicio miscare.

v46is

Azi foreza mica era la lucru dimineata la ora 8 . Interesant cum isi vor face access in santier . Pariez pe un nou giratoriu temporar pe DN6.

carutasul

Azi foreza se mutase mai departe, ca la 500 m de șosea. Probabil au început de la noi și merg spre capătul celălalt.

carutasul

Test. Găsește stegulețul :)



Powered by API/PUM imgur uploader

Azi am făcut o tură cu bicicleta așa că am mers să văd ce stegulețe au mai răsărit . Nu am vrut să intru în grâul omului ( idee bună că a pus grâu, are șanse să îl treiere înainte de a se apuca ăștia de decopertări). Nu mi-a ieșit grozav poza, dar când o să fie de pozat o să mă străduiesc mai mult :) Ideea e că de pe str Școlii din Buda se poate ajunge foarte frumos în apropierea șantierului, condiții optime ( trăiască PNDL) Boscheții din spate sunt pe malul Sabarului, iar clădirile din zare sunt la DJ 401A. Deci va fi destul de aproape de Sabar, se îndepărtează de liniile electrice, de fapt cred că doar nodul rutier se va "încurca" de ele.

Ionut

Poate facem impreuna o sesiune de filmare/explorare dupa Paste. :) Vad ca ai inceput sa inveti drumurile de acces. :lol:

carutasul

Da, a fost și o "misiune de explorare", în afară de faptul că mi-am propus să reiau turele de bicicletă de seară :)  . Deocamdată nu prea e nimic de pozat, doar să vedem fanioanele pe traseu, dar dacă consideri interesant să "marcăm teritoriul"  eu te aștept :)

TibiV

Ionut,
imi cer scuze pentru intarziere. Dar a fost o noapte de cosmar la job, nu m-am putut atinge de calculator in scop personal. Abia am ajuns la baie....


Primele poze concrete despre inceputul proiectului in nodul A0-DN5...

Sa vedem intai doua poze de anul trecut (2018):
Quote from: TibiV on August 06, 2018, 02:07:59 PM
La intoarcere, pe 29 iulie.
Giratoriul de langa Mihai Trans

Fix pe deasupra fotografului va trece candva A0 Sud


Si acum situatia la zi, pe 30 aprilie 2019 (dupa 9 luni si o zi, cat sa faci un copil...)
Giratoriul de langa Mihai Trans:

In poza de mai sus se vede in dreapta o iesire de pe un drum secundar (marcat cu galben pe plansa nodului) iar giratoriul l-am marcat cu mov. (Pe plansa nodului, NORDUL este undeva jos - rasuciti plansa cu ~180 de grade daca vreti sa se potriveasca cu hartile normale sau cu GM...)

Giratoriul a crescut precum un cozonac...

Evident ca nu avem acelasi numar de straturi de asfalt...

Inca se lucreaza la "pastila" giratoriului



Cam asta am estimat ca ar fi pozitia aproximativa a autostrazii A0

In fata este cladirea care seamana cu o roata cu spite. Sunt dezamagit ca nu am vazut nici un semn...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Cand, deodata, vad ceva in stanga mea, intr-un boschet, spre liziera padurii...

Hopaaaa...

... km74+850 al A0 !!!! Cu L in fata

Nu stiu ce inseamna 27,13 metri...

Alt semn si mai aproape de padure...

DPH-153... ?!?!

Observati un pic in stanga tarusului panoul de la Mihai Trans... Se vad si stalpii de iluminat de la giratoriu.

Alta boschetareala mai aproape de DN5, se vede o duba pe sosea...

Tot km74+850, dar cu R in fata. Or fi Left/Right ?....

Asta are 30,37 metri. Doar ca NU exista 3 metri diferenta de nivel intre L si R - maxim 30 de centimetri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)