Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Ionut

Am mai explicat pe A0 Nord care e problema cu cererea de finantare. Comisia Europeana nu accepta (mai nou) la finantare proiectare care NU au acord de mediu emis. Ma refer la depunerea cererii de finantare - trebuie sa contina AM. Asa ca pentru A0 Nord nu au trimis cerere de finantare pentru ca trebuie actualizat/completat acordul de mediu pentru ca avem aria protejata de la Cernica. Trebuie sa iasa AM, apoi se trimite cererea de finantare si pentru A0 Nord. Si se scoate si la licitatie segmentul. Sa vedem cate loturi. Teoretic ei pot deja scoate la licitatie... dar tot asa cu clauza suspensiva.

florin74

Se aude ca maine se semneaza si A0 lot 3 cu Aktor, in aceeasi ceremonie cu Porr pe PiSi1.


TibiV

Just for the record...

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/2404-14042019

Duminică, 14 aprilie 2019, la Palatul Victoria, în prezența doamnei Viorica Dăncilă, Prim-Ministrul României, și a Ministrului Transporturilor, domnul Răzvan Cuc a avut loc ceremonia de semnare a trei contracte pentru realizarea de proiecte de investiții în infrastructura de transport.

Primul contract încheiat de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A - CNAIR cu Compania Porr Construct SRL vizează realizarea Secțiunii 1 Sibiu - Boița (km 0+000 - km 13+170) din Autostrada Pitești – Sibiu. Valoarea contractului este de 612.647.863,38 LEI fără TVA, echivalentul a 129 milioane Euro fără TVA, având un cost/ km de 10 milioane Euro fără TVA.
Lungimea totală a Secțiunii 1 Sibiu - Boița este de 13,17 km.
Durata de realizare a acestui contract este de 48 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare si 36 luni pentru execuția lucrărilor. Garanția lucrărilor este de 10 ani (120 luni).


Al doilea contract semnat de către CNAIR și Asocierea AKTOR S.A. – GRECIA - EURO CONSTRUCT TRADING 98 S.R.L. ROMÂNIA se referă la proiectarea și execuția Lotului 3 al Autostrăzii Centură Sud a Municipiului București.
Valoarea contractului este de 853.422.022,52 lei, fără TVA (echivalentul a 180 milioane euro). Lotul 3 al autostrăzii de Centură București Sud va avea o lungime de aproximativ 18 km și este format din două sectoare de 15,46 km, respectiv 2,5 km.
Durata de realizare a contractului este de 42 luni, din care 12 luni pentru proiectare și 30 luni (2,5 ani) pentru execuția lucrărilor.
Autostrada de Centură București Sud va asigura conexiunea dintre autostrada A1 (București – Pitești) și A2 (București – Constanța), pe coridorul IV Pan European.

Al treilea contract a fost cel semnat de către Metrorex și ALSTOM TRANSPORT S.A. are în vedere furnizarea "Sistemului de siguranță și automatizare a traficului, inclusiv echipamentul de siguranță îmbarcat pe tren și sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) pentru Magistrala 5. Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv, Stația și Depoul Valea Ialomiței
Contractul în valoare de 112.923.292,72 lei, fără TVA va avea o perioadă de execuție de 9 luni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

realfanady

Eu am senzatia ca ne punem piedici singuri ...  :( Pai la Aktor de ce mai dam contracte, dupa episodul A3 intrare in Bucuresti sau dupa A10 lot 2??? Mai speram ca "eh de data asta va fi altfel?!". Ar trebui inventat ceva OU sau HG sa fie excluse firmele astea care mimeaza ca lucreaza de la licitatii.

carutasul

Întrebarea mea ar fi dacă Aktor va avea posibilitatea să renunțe la asocierea cu Euroconstruct, că aș presupune că n-o să mai vrea să lucreze cu ei ( deși nimic nu e sigur în afaceri ca și în politică..) și să aducă eventual un alt asociat?

Harry

Care sunt sansele ca sa se impotmoleasca in vechile forturi din jurul capitalei?

dr4qul4

0.  Forturile sunt pe centura. A0 va trece la cel putin 500m spre sud.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

slartibartfast

A0 ocolește și forturile, nu prea are treabă cu ele. Forturile afectează mai mult lărgirea DNCB, care de fapt era un drum de aprovizionare a lor, paralel cu calea ferată cu aceeași destinație. Cele mai multe sunt și acum ale MApN de la care transferul la MT e complicat, dar nu prea are de-a face cu A0.

Harry


BoGDaN

Când citesc Aktor deja știu ca vor fi întârzieri și munca in stil
Balcanic!

voicul

Eu tot stau sa ma intreb ce/de ce a semnat Euroconstruct pentru lotul A0?

Mai important: ce aport si ce valoare vor aduce?


florin74

#1017
49% e aportul lor in asociere.

Problema la A10 a fost ca ei au avut managementul financiar, si de aici tot felul de probleme odata cu intrarea lor in insolventa (furnizori neplatiti, etc.)

Varianta cea mai probabila este ca AKTOR sa preia oficial partea lor din asociere (raman eventual cu 0.01%, cum a fost pe LD3 cu Teloxim), sau pur si simplu sa isi executa partea lor (cea mai putin probabila, desi cineva apropiat lui Besciu m-a tot aburit acum vreo 2-3 luni ca o sa iasa din insolventa, ca isi revin, etc, etc. basme si povesti)



paulmare

^^ Aceleasi retele 110KV, 220KV si 400KV, si Transelectrica si Enel care are si ea 110, sunt la strapungerea de la dudesti, acolo s-au impotmolit de o gramada de vreme cu relocatul, va descoperi acum si aktor ca si la LEA paralela cu popasului ca au de pus un stalp nou si le trebuie inca 20 de mp de expropiat, vor termina la sf asteapta

carutasul

^^
poate își revin după ce termină străzile de la mine din sat, că au mai multe :) Problema e, presupunând că și-ar reveni, tu ai mai lucra cu ei? Eu parcă aș aplica teorema aia cu "cin' s-a fript cu ciorbă..."