News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Cu turcii au semnat ptr lotul 2?

CataOT

Cu firma turceasca Alsim Alarko s-a semnat pentru Lotul 2 (16,3 km)


Ionut

Lotul 2 s-a semnat in 9 martie. Gasiti detalii in monitorizare (tabelul 1).

carutasul

A venit și acea zi :)
O veste bună pentru sufletele noastre, înainte de vestea bună pentru sufletele tuturor :)
Poză de pe DN6

foreza



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Exact ce va ziceam cu forajele pentru studiul geotehnic. Bun!

carutasul

Să sperăm că de data asta am nimerit turcii ăia serioși. Deocamdată pare de bine....

Sorinus

O firma turceasca a facut Fundulea-Lehliu, si se tine bine tronsonul acela.

Kidu

Acum nu trebuie sa trecem dintr-o extrema intr-alta, nu tot ce e turcesc e "de rahat". E suficient sa ne uitam la ce infrastructura si-au facut in ultimii zece ani, proiecte unde au lucrat si multe firme locale care au acumulat "know-how", nu doar straini.

Ionut

Problema celor de la Alsim Alarko e ca sunt noi in Romania. Nu au know-how, nu au oameni, nu au utilaje, nu au infrastructura, nu au nimic. Vom vedea ce se va intampla, inceputul nu e rau cu foreza (studii geo) in teren imediat dupa ce au semnat contractul.

carutasul

Acum la ora 17 când am trecut înapoi spre casă foreza era tot acolo și niște omuleți trebăluiau în jurul ei.  Nu cred că are sens să mai fac alte poze ( decât dacă apar mai multe foreze :) ) Mâine ar trebui să mă duc până în 1 Decembrie, deci o să merg o bucată de drum paralel cu viitoarea centură, dacă mai văd ceva...
În ceea ce privește firmele turcești, sunt mai degrabă curios. Evident, orice firmă merită o șansă, și cel puțin ei văd că sunt serioși, cei de la Bacău au început greu și cu poticneli din prima...  Să sperăm că angajează și ei niște "locali" cu experiență, și atunci toate bune, eu nu pot decât să le doresc mult succes și să le țin pumnii.

dr4qul4

Diferenta este ca acum s-a semnat immediat contractul. La Bacau, am avut contestatiile si pana au inceput lucrarile....firma mama a intrat in faliment.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mastereve

Eu sustin temerile lui Ionut deoarece, personal, ma sperie firmele care vin doar cu un laptop sa construiasca autostrazi. Nu poti sa te bazezi pe forta locala caci poti sa ajungi in situatia in care sa nu ai cu cine sa lucrezi.

Poate ar fi corect ca firmele participante la licitatii sa aiba un procent minim de lucratori in-house pentru a evita blocajele.

Este strict opinia mea, poate ma insel.

AFC

^ Ai dreptate. Ce pot sa va spun din sursa foarte credibila este ca mai mult ca sigur vor subcontracta catre Delta ACM. Stiu ca nu este neaparat o veste buna la cum se misca Delta in general dar macar stim ca partea cu executia e rezolvata.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dragos76

Eu nu cred că nu sunt deloc reglementate procedurile astea de sub-contractare. Doar că e posibil să fie nevoie de îmbunătățiri, mai ales pe baza experiențelor trecute cu astfel de firme cu prezentă locală foarte subțire. Practic e un risc suplimentar întrun proiect faptul că nu ai forță de muncă proprie și trebuie să lucrezi cu sub-contractori. Și astea ar trebui pe de o parte cuantificate în punctajul de la licitație, și pe de altă parte ar trebui să existe măsuri de contracarare a acestui risc, dacă ai reușit totuși să câștigi în condițiile că nu ai forța de muncă proprie.

perfidus

Delta ACM este acum tot una cu compania Administrare Străzi S3. E normal ce se intampla?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat