News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Recensământul rutier, cifre de trafic și coridoare

Started by alecu26, November 24, 2017, 03:16:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mircea

Eu sunt un pic cam sceptic în ce privește harta de mai sus. Timișoara-Arad pe A1 e sub Călan-Simeria? Sau pe Becicherecu Mic-Lovrin ai același trafic ca pe Ernei-Reghin? Eu cred că a fost făcută la fel de serios ca traseele autostrăzilor.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia



pasadia

Am o vagă senzație că acestea sunt comunicări pre-pandemie. Știu că văzusem și o lista cu date, la început de aprilie trebuiau colectate primele date și pe la final de septembrie ultimele. Însă totodată am vagă senzație că pandemia a dat peste cap totul (oricum datele pe care le-ar fi colectat in aprilie și mai ar fi fost irelevante).

qionescu1

Quote from: dr4qul4 on June 24, 2020, 10:03:40 AM
Ce te "inteapa" in ochi la harta asta este A7+8, adica Ploiesti-Iasi.
Cei care viseaza A11, A9, A6, drumul nordului, sau 2 dx-uri intre A7 si BR-GL, sa puna mana pe carioca si sa schimbe culorile. Asta nu inseamna ca nu se pot realiza cioturi din aceste drumuri.

Corect, dar viseaza pentru ca s-a trecut la faza de SF pentru acestea in contradictie cu cifrele de trafic fata de altele.
Eu cred ca cea mai eficienta abordare ar fi tronsonarea DX si prioritizarea celor cu valori de trafic mari.

https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=210f9dcdbeaf48349e3ed19e92ee2f19

tom_sawyer

Proiectul de Ordin al ministrului transporturilor, infrastructurii și comunicațiilor și ministrului lucrărilor publice, dezvoltării și administrației privind aprobarea Instrucţiunilor pentru efectuarea înregistrării circulaţiei rutiere pe drumurile publice în anul 2021 - indicativ AND 557-2020
Data publicării: 20.10.2020

Prezentele instrucțiuni supuse aprobării actualizează Instrucțiunile pentru efectuarea înregistrării circulaţiei rutiere pe drumurile publice în anul 2020 - indicativ AND 557-2019, aprobate prin Ordinul M.T.I.C. nr. 69/15.11.2019 și Ordinul M.L.P.D.A. nr. 3315/05.12.2019, în condițiile în care situația sanitară generată de răspândirea infecției cu COVID-19 nu a permis realizarea Recensământului general de circulație pe rețeaua de drumuri publice din anul 2020, întrucât  instaurarea stării de urgență pe teritoriul României, în perioada 16.03.2020 – 14.05.2020 și ulterior, a stării de alertă, în perioada 15.05.2020 – prezent, a avut impact major în derularea transportului de persoane și mărfuri.

În aceste condiții, Recensământului general de circulație pe rețeaua de drumuri publice din anul 2020 a fost decalat pentru anul 2021.

MT

Geri


Pregatiri pentru recensamantul auto

Servicii de înregistrare a circulaţiei rutiere (recensământ 2021) pe întreaga reţea de drumuri publice judeţene din Judeţul Vrancea

Valoarea estimata fara TVA : 404202 ; Moneda: RO

https://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100118286

Geri


Continuam pregatirile

DRDP Timisoara

Achiziție echipamente de monitorizare a traficului rutier (contori de trafic).

Geri


Trebuie neaparat RECENSAMANT la cincinal ?

Se poate face recensamant continuu de forma:

1. Cate masini au rovigneta ( ma refer la cele care au platita rovigneta ) si care trec prin fata camerelor de verificare a rovignetei ( poate nu au toate ), sa fie numarate ( ceea ce cred ca oricum se face ).
1.1. astfel se pot face calcule pe sectoare de drum, nu cum este in documentul publicat, DN(numar) - xyprț masini - pe tot DN(numar) dintr-un capat in celalat al lui cu toate ca sa zicem pe un tronson de 30% din DN(numar) e trafic egal cu cat e pe restul de 70%.
1.2. se poate raporta la intervale mai mici, de ex zilnic/saptamanal/lunar/anual, nu cincinal cum este acum.
1.3. se poate detalia densitatea vehiculelor pe
- intervale zi-ore ( trafic ridicat intre anumite intervale orare )
- interval saptamanal ( cum este pe valea Prahovei / Oltului - variatiile zile lucratoare/libere )
- sezonier - migratia catre mare, in special iulie - august
- zi / noapte

2. vehiculele inregistrate / inmatriculate la nivelul tuturor UAT ( Unitati Adimistrativ Teritoriale ) aduse si acestea in statistica de maniera:
mopede/scutere si utilaje agricole - presupun ca circula predominanat vara  - mai putin ca vara primavara si toamna - si aproape de loc iarna

3. la prelucrarea acestor date poate ajuta si INS ( Institutul National de Statistica )

4. datele ar putea fi puse la download public, in format csv cum sunt datele de la BEC /AEP ( Biroul Electoral Central /Autoritatea Electorala Permanenta )
https://prezenta.bec.ro/prezidentiale24112019/romania-counties
https://prezenta.roaep.ro/parlamentare06122020/romania-counties


Lista cu camerele existente, 74 la numar.
La care se adauga 12 existente la punctele de trecere a frontierei.



   Șoseaua   Localitatea   Județul
1   A1   Petrești (dublă)   Dâmbovița
2   A2   Glina (dublă)   Ilfov
3   A2   Fetești (dublă)   Ialomița
4   A2   Gilău (dublă)   Cluj
5   A3   Snagov (dublă)   Ilfov
6   DN1   Bărcănești/Românești (dublă)   Prahova
7   DN1   Timișul de Sus   Brașov
8   DN1   Șercaia   Brașov
9   DN1   Sebeș   Alba
10   DN1   Vâlcele (dublă)   Cluj
11   DN1   Odorhei   Bihor
12   DN1A   Mâneciu   Prahova
13   DN1B   Albești (dublă)   Prahova
14   DN1C   Jucu   Cluj
15   DN1F   Românași   Sălaj
16   DN2   Mărăcineni (dublă)   Buzau
17   DN2   Nicolae Bălcescu (dublă)   Bacău
18   DN2   Iacobești   Suceava
19   DN2   Moțca   Iași
20   DN2A   Giurgeni   Ialomița
21   DN2B   Lacu Sărat   Brăila
22   DN3   Cuza Vodă   Călărași
23   DN5   Călugăreni (dublă)   Giurgiu
24   DN6   Drăgănești Vlașca   Teleorman
25   DN6   Coșoveni   Dolj
26   DN6   Mehadia   Caraș Severin
27   DN6   Sânnicolau Mare   Timiș
28   DN7   Călimănești / Seaca   Vâlcea
29   DN7   Săcămaș   Hunedoara
30   DN7   Nădlac   Arad
31   DN11   Lunca Câlnicului   Brașov
32   DN11   Hărman (dublă)   Brașov
33   DN11   Sănduleni   Bacău
34   DN12   Sandominic   Harghita
35   DN12   Sfântu Gheorghe   Covasna
36   DN13   Bălăușeri   Mureș
37   DN13A   District Harghita   Harghita
38   DN15   Vaduri   Neamț
39   DN15   Călugăreni   Neamț
40   DN15   Gârleni   Bacău
41   DN15   Sângeorgiu de Mureș   Mureș
42   DN17   Vama   Suceava
43   DN17   Tiha Bârgăului   Bistrița Năsăud
44   DN18   Moisei   Maramureș
45   DN19   Decebal   Satu Mare
46   DN21   Bărăganul   Brăila
47   DN22   Movila Miresii   Brăila
48   DN22A   Cataloi   Tulcea
49   DN23   Vulturu   Vrancea
50   DN24   Cosmești   Galați
51   DN24   Crasna   Vaslui
52   DN24   Popricani   Iași
53   DN24B   Risești   Vaslui
54   DN25   Șendreni   Galati
55   DN26   Vânători   Galați
56   DN28   Lețcani (dublă)   Iași
57   DN29   Baisa   Botoșani
58   DN38   Movilița   Constanța
59   DN55   Bratovoești   Dolj
60   DN56   Podari   Dolj
61   DN58   Soceni   Caraș Severin
62   DN59   Jebel   Timiș
63   DN64   Ionești   Vâlcea
64   DN65   Pielești   Dolj
65   DN65A   Buzoești   Argeș
66   DN66   Drăguțești   Gorj
67   DN66   Băcia   Hunedoara
68   DN67   Budești   Vâlcea
69   DN69   Orțișoara   Timiș
70   DN71   Ulmi   Dâmbovița
71   DN72   Brătășanca   Prahova
72   DN73   Râșnov   Brașov
73   DN75   Mihai Viteazu   Cluj
74   DN79   Arad   Arad

Sistem existent care se poate extinde ( presupun eu ca nu a fost facut dintr-unu sistem dat la reciclat din alta tara; si care trebuie schimbat integral pentru ceea ce propun eu ). Trebuie evaluat sistemul care e pragul la care ajunge sa nu mai poata numara / exporta date si cuantificat ce extindere suporta si cate camere suporta adaugate. Cantarita valoarea acestui sistem ( plus upgradeuri daca sunt posibile ) VS un alt sistem ( care este o alta discutie despre capacitatile acestuia ).

Date care sa ajunga sa arate de acest fel:





capturi de aici:
https://www.transtats.bts.gov/osea/seasonaladjustment/?PageVar=TRUCK

La cincinal se poate verifica daca predictia/prognoza si eroarea folosita au fost apropiate de realitate, si cat de apropiate.

frunzaverde

@Geri - Nu este nimeni interesat de valorile agregate la nivel de DN (care sunt un nonsens; tabelul publicat de CESTRIN e o bataie de joc: o medie intre Suceava si Urziceni nu are nici o valoare), ci de valorile punctiforme pe fiecare segment.

Masurare automata se poate face (sistemul de recunoastere a numerelor de inmatriculare bineinteles ca face si numaratoare); dar trebuie generalizate camerele respective la mii de puncte de recenzare. Exista si alte solutii automate (gen bucle cu inductie, furtune cu aer/vid etc.) care se pot folosi.

Insa extinderea lor la cateva mii de puncte, mentenanta etc. etc. este mult mai scumpa decat un recensamant la 5 ani.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

Cifrele reale de trafic sunt esentiale pentru orice analiza si planificare serioasa. Din pacate sunt sublime dar mai mult lipsa atat la nivel national cat si local.

cristi5

#177
Reamintesc ca cifrele de trafic pe segmente (harta de trafic) sunt tinute sub cheie de CESTRIN. Se pare ca un ordin al directorului CNAIR ar fi de ajuns pentru publicarea lor.

Din pacate impactul acestei masuri nu ar fi asa mare; nu pe toti soferii ii intereseaza cifrele de trafic, asa ca nu ma astept ca publicarea sa fie prioritatea zero. Pe de alta parte e stalinist ca traficul produs de cetateni sa fie la secret. Suntem in afara lumii civilizate cu situatia asta.

In fine, voi urmari subiectul, si sper sa se indrepte situatia si sa vedem datele din 2015.

Sigur, datele sunt deja vechi dar sunt cele mai bune disponibile. Probabil ca un recensamant in 2021 nu are sens, fiind inca afectat de pandemie. Speram pt 2022.

subway

Nu poti face nici SF serioase si nici prioritizari fara masuratori de trafic! Desi acestea sunt in sarcina exclusiva a autoritatilor de la toate nivelele ca si studiile geo sau de impact de mediu toti se derobeaza si le paseaza in carca firmelor de consultanta la preturi de mizerie cu termene imposibile pentru a face ceva cat de cat serios...si dupa aia ne mai miram ca prostii de ce dam mereu numai chixuri.

Geri


Ar putea fi acestea din pozele de mai jos bucle cu inductie? La care face referire @frunzaverde
Imi aduc aminte ca am mai trecut si peste altele prin tara, pe de o parte unele nu mi le aduc aminte, si unele nu le mai gasesc pe maps cum a fost refacut covorul asfaltic ( asta apropo de faptul ca necesita intretinere ) sau la unele districte sunt camere video si nu au avut asa ceva ce se vede in poze.

DN1 - intre Brasov - Fagaras mai exact Vladeni - Persani zona Valea Homorodului

de aici:
https://www.google.com/maps/@45.7463938,25.3050213,3a,75y,49.38h,64.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_G-oLbctJT2eBxbmAWSkUA!2e0!7i13312!8i6656


DN10 - Intorsura Buzaului

de aici:
https://www.google.com/maps/@45.6656869,26.0198625,3a,24.9y,49.27h,78.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sijWBjTMx-aYkdh9H_QR-Kg!2e0!7i13312!8i6656


DN11 - Lunca Calnicului - din spre Brasov

de aici:
https://www.google.com/maps/@45.7412161,25.7552711,3a,19.3y,54.91h,74.97t/data=!3m7!1e1!3m5!1sCXuhvQ0RiQzHa8syOwx8-Q!2e0!5s20091001T000000!7i13312!8i6656


Si inca una care nu e pe lista in Brasov
Brasov, Str 15 Noiembrie - zona Patria

de aici:
https://www.google.com/maps/@45.6477475,25.6033353,3a,75y,40.8h,45.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0rnvKipfYz1mjwjbTN_oPQ!2e0!7i13312!8i6656


Care sunt incercuite pe site-ul DRDP Brasov

http://brasov.cnadnr.ro/ro/subunitati/sdn-brasov


http://brasov.cnadnr.ro/ro/subunitati/sdn-sf%C3%A2ntu-gheorghe