News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Muica da idioti mai sunt sa dea jos cetatea/situl cand puteau muta A 1km mai la dreapta (sau tunel)

dr4qul4

puteau sa ocoleasca fara nici unfel de probleme. Aveau loc si terenul era chiar mai plat...acum e mai greu ca au dus drumul pana in buza pietrei.
Asta e din ciclul..noi muncim, noi nu gandim
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panda80

#4667
M4 in Ungaria, intre M0 si capatul actual, imediat dupa Szolnok:


pasadia

De pe SSC un articol in limba maghiara despre stadiul lucrarilor pe ultimul tronson din M6-le maghiar, cel care ajunge pana in granita croata. Daca inteleg bine 75% din contract este finalizat, dar nu cred ca e garantata deschiderea anul acesta.

Chiar si asa, ma astept ca anul viitor sa fie deschis complet si segmentul lor (plus cel croat), motiv pentur care m-am apucat sa fac calcule alternative pe ruta Nadlac - Zagreb. Pe aici, folosind DN5 maghiar si A5+A3 croat drumul va fi mai scurt ca lungime dar cred ca si ca timp decat pe M0 maghiar. Nu sunt diferente senzational de mari, ba chiar date fiind consturile mai mari (autostrada croata) s-ar putea ca optiunea sa fie doar una secundara.

danutzu_1069

^ pe segmentul croat parca nu se vede activitae intensa... nici macar decopertare completa...
Or fi ei doar 5 Km dar au si un pasaj peste CF si canal de irigatii

Tavi

@Colegii, se mai lucrează pe Iablanița - Sofia? În anii trecuți erau lucrări de consolidare pe la viaducte. Au terminat? Mulțumesc anticipat!  :D

cezar-mario2012

Da, o să urmeze un film de la mine care am fost pe acolo și se mai lucrează pe intrarea de pe A3. În general drumurile la bulgari s-au cam degradat destul de rău, nu sunt gropi, dar sunt foarte denivelate.

cezar-mario2012

Anunț important din partea bulgarilor, aviz celor ce folosesc ruta Vidin - Botevgrad pentru a ajunge în Grecia:

Din 10 iunie (sâmbătă), traficul va fi restricționat pe ambele sensuri pe drumul I-1 între Mezdra și Lutidol. Organizarea temporară în tronsonul de la km 160 până la km 172 este pentru realizarea lucrărilor de construcție și montaj pentru modernizarea drumului de primă clasă. Acestea au în vedere extinderea traseului la un ecartament cu patru benzi cu bandă despărțitoare, precum și construirea de rute ocolitoare, care vor scoate traficul de tranzit din zonele populate. Închiderea completă a tronsonului este necesară și pentru că banda pe direcția Vidin, în tronsonul cuprins între km 161 și 172, va fi construită în imediata apropiere a drumului existent I-1, iar banda pe direcția Sofia. va fi în - cea mai mare parte pe traseul existent al drumului de primă clasă. De asemenea, vor fi construite o serie de facilități. Pentru implementarea tuturor activităților planificate ale proiectului și dublarea tronsonului de drum, vor fi necesare sablare de taluzuri, formare și prăbușire de taluz, așezarea unei rețele pe versanți și o serie de alte lucrări de construcție. Executarea lor în siguranță necesită închiderea completă a tronsonului, evitându-se astfel pericole grave de trafic și condiții de producere a accidentelor de circulație.

            Pe durata executării lucrărilor de construcție vor trece mașini de până la 3,5 tone pe drumul III-1004 (Pavolche - Chelopek) - drumul III-1602 (Chelopek - Lyutibrod) - drumul II-16 (Lyutibrod - Eliseina - Svoge - II-18) . Soseaua de centură a Sofia și retur.

Pentru vehiculele de peste 3,5 t, sunt prevăzute următoarele rute de ocolire :

drumul II-13 Krapchene - Krivodol - Borovan - Byala Slatina - Knezha - Dolni Dabnik - drumul I-3 Dolni Dabnik - Cherven bryag - Lukovit - Zlatna Panega - AM ,,Hemus" și retur;
drum II-15 Vratsa – Borovan - II-13 Borovan - Byala Slatina - Knezha - Dolni Dabnik - drum I-3 Dolni Dabnik - Cherven bryag - Lukovit - Zlatna Panega - AM ,,Hemus" și invers.
Conducătorii vehiculelor de peste 3,5 t pot folosi și alte posibile ocoliri:

pe sensul Sofia: pe drumul II-81 Montana - Sofia, prin pasul "Petrohan" - pana la introducerea intretinerii drumurilor de iarna;
in directia Montana: de-a lungul autostrazii "Hemus" - drumul I-3 Yablanitsa - Zlatna Panega - drumul III-103 Zlatna Panega - Batultsi - Roman - Dolna Besovitsa - Gorna Besovitsa - Kalen - Gorna Kremena - Dolna Kremena - Mezdra - drum I-1 Mezdra - Montana.
            Traficul pe tronsonul I-1 este programat să se reia în decembrie 2023.

Agenția de Infrastructură Rutieră își cere scuze șoferilor pentru neplăcerile cauzate de deplasarea pe traseul ocolitor, dar oprirea traficului este necesară atât pentru a asigura siguranța traficului de tranzit, cât și pentru a asigura un șantier pentru modernizarea noului traseu, care va fi de două ori. lat de lat ca cel actual.

            Apelul către șoferi este să conducă cu atenție, cu o viteză adecvată, să urmeze cu strictețe semnalele de circulație și să nu întreprindă depășiri riscante care ar putea pune în pericol siguranța și viața tuturor pasagerilor.




API.bg

pasadia

Zic sarbii pe SSC ca ar fi fost aleasa ruta pentru autostrada Belgrad - Moravita (in termenii folositi de ei, Pancevo - Vatin):




Sursa (in sarba)

cezar-mario2012

Filmul este parte din călătoria București(Romania) către Skopje(N. Macedonia). Traseul ales prin Bulgaria fiind vama Giurgiu - Ruse către vama Gyushevo - Deve Bair(granița cu Nord Macedonia) via Sofia și Pernik.  Traseu are o lungime de circa 433 km și poate fi parcurs în aproximativ 5H 30 min, durata efectiva cu opriri a fost de 6h. Calitatea drumului prin Bulgaria nu mai este atât de bună, existând porțiuni bune cu altele mai puțin bune, dar în generat sunt OK. Pe drum am întâlnit trei zone cu lucrări, dar o singură zona a pus probleme de circulație, aceasta fiind la intrare pe A3 Struma de la Sofia. Se mai lucrează la tunelul Echemishka de pe A2 Hemus, dar nu îngreunează circulația.
NOTĂ: În general GPS-ul vă alege ruta prin Dupnitsa-Kyustendil, acest traseu este mai lung cu 15 km, iar timpul este asemănător.
Este mai ușor ca vignieta pentru Bulgaria să o cumpărați online de pe site-ul https://web.bgtoll.bg/


cezar-mario2012

De prin Bulgaria, A2 Hemus lot 2,2 și chinurile facerii...


cezar-mario2012

#4676
Tot de prin Bulgaria, DX Botevgrad - Vidin, lotul 2 Botevgrad - Mezdra


La ora actuala această secțiune de drum are cale liberă, deoarece traficul a fost închis pe aici.


tom_sawyer

#4677
Republica Moldova și Ucraina vor începe construcția podului transfrontalier Cosăuți – Yampil
iunie 12, 2023

Astăzi, la Kiev, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Lilia Dabija și ministrul Comunităților, Teritoriilor și Dezvoltării Infrastructurii al Ucrainei, Oleksandr Kubrakov au semnat Acordul privind construcția podului rutier transfrontalier peste râul Nistru, la frontiera moldo-ucraineană, în zona localităților Cosăuți – Yampil.

Construcția podului rutier de frontieră va interconecta infrastructurile rutiere între cele două state, pe traseul T-02-02 Mohyliv-Podilsky-Yampil-Kryzopil-Bershad-Uman (Ucraina) şi drumul naţional R14.1 R14-Cosăuţi – frontiera cu Ucraina (Republica Moldova). De asemenea, reţeaua de drumuri prin partea de est a Republicii Moldova va fi conectată la rețeaua de drumuri de circulaţie internaţională, fiind facilitat, astfel, comerţul pe pieţele interne şi internaţionale.

Guvernul Ucrainei va asigura finanțarea pentru proiectul tehnic al podului, inclusiv construcția acestuia, precum și construcția infrastructurii conexe pe teritoriul său, iar Guvernul Republicii Moldova va asigura construcția infrastructurii rutiere conexe de pe teritoriul statului nostru.

Podul va avea o lungime de peste 1400 de metri, două benzi de circulație și două trotuare pietonale pe ambele părți. Construcția urmează să fie dată în exploatare în anul 2025. Toate aspectele ce țin de construcția podului rutier Cosăuți – Yampil vor fi monitorizate de Comisia Mixtă moldo-ucraineană, care va fi creată în acest scop.

midr.gov.md



Ca să nu credeți că vorbim doar despre poduri, un nou drum de ocolire va fi construit la sud-est de orașul Vulcănești.

Astăzi, Administraţia de Stat a Drumurilor și Automagistral PIVDEN LLC au semnat un contract important pentru construirea unei noi centuri de 8,58 de kilometri – un drum strategic de legătură între Chișinău și Giurgiulești.

Acest nou segment de drum M3 va deveni cel mai scurt și cel mai important drum de legătură între Chișinău și Giurgiulești.  Execuția construcției susținută financiar de BERD cu 21 de mln. 291 226, 31 euro, va fi finalizată în 3 ani.

Centura va devia traficul greu de tranzit din orașul Vulcănești.

facebook.com/LiliaDabija.MIDR/

Adrian.TM

#4678
Sârbii de la emisiunea auto "SAT" au făcut iarăși prima "patrulă" auto a sezonului prin Bulgaria, pe ruta Belgrad-Asprovalta.

Se poate observa că tronsoanele din A6-le bulgar încă nu sunt date în folosință, deși unele arată ca și terminate.

Din ce am înțeles de pe forumul SSC, prezentatorii au cam luat la rost drumurile din Bulgaria.


cezar-mario2012

^ Nu este prima rută a celor de la SAT de pe anul acesta, prima din sezonul de vară este Belgrad - Corfu via Macedonia. Am urmărit amândouă emisiunile, au emisiuni foarte bune și bine documentate. Pentru cine este interesat: