Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

#180
Aveam si eu drum dar din cauza zapezii am amanat 1 sapt...altfel ne intersectam :D. Poza de mai sus e tot duminica facuta cu 1 sapt inainte sa ninga.
Legat de M15 de la Unguri, o fi importanta legatura cu Bratislava insa de cateori am trecut pe acolo nu am prins blocaje sau trafis ingreunat. Aglomerat da dar se circula bine.
Sa nu uitam ca se circula pe sensul Bratislava-Gyor iar pe sensul celalalt sunt facute complet toate supratraversarile, toate podurile si podetele pt full profile , o mare parte din terasament, gardurile de protectie, canalele de scurgere etc...deci dupa mine portiunea aia in 3 luni poate fi gata daca se supara insa nu cred ca li se merita inca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda80

Exact, o eventuala largire s-ar face foarte usor, portiunea fiind pregatita din start pentru 2+2. Sarbii au dublat in cateva luni asemenea portiuni intre Novi Sad si granita maghiara (Horgos). Intre Belgrad si Budapesta este autostrada full cu exceptia a 2 km la Novi Sad, unde se lucreaza inca dar lucrarile se apropie de sfarsit.

cezar-mario2012

Pasaje si centura de nord a Sofiei,pasaj rutier pe doua nivele, cost 10 mil. euro si finalizare cu o luna in avans. 
http://www.novinite.com/view_news.php?id=145549

user201

northern section of the beltway ar însemna că se poate merge spre Kulata venind de la Vidin fără a mai trece prin Sofia, sau doar se ajunge pe centură mai repede venind de la Yablanitsa(autostrada Hemus)?

panda80

Quote from: user201 on December 08, 2012, 12:01:53 PM
northern section of the beltway ar însemna că se poate merge spre Kulata venind de la Vidin fără a mai trece prin Sofia, sau doar se ajunge pe centură mai repede venind de la Yablanitsa(autostrada Hemus)?

Noul pasaj este chiar in interiorul orasului, nu ajuta cu nimic legaturile Ruse-Kulata sau Vidin-Kulata.

user201

Pasajul da, dar zicea tot acolo că mai sunt 2 drumuri noi ce așteaptă să fie deschise, unul dintre ele fiind secțiunea de N. a centurii, drum ce ar trebui deschis în Aprilie 2013. De fapt la aia mă referam, că citisem undeva mai demult că secțiunea de N. a centurii Sofiei ar vrea să fie făcută ca și autostradă până la autostrada Lyulin, astfel încât să poți veni de la Ruse sau Vidin, să ocolești Sofia pe autostradă pe la N. și să cobori pe autostrada Struma spre Kulata.

cezar-mario2012

#186
Sectiunea "northern section of the beltway" este de fapt prelungirea autastrazi Hemus pana in centura Sofiei. Pentru ce care nu stiu Hemus se termina la intrarea in localitatea Yana , unde partea de dus spre Sofia trece chiar prin localitate, si cea catre Bucuresti trece la langa. Sectiunea face parte din extensia Autostrazi Hemus pana in centura cam 9km si incepe la iesirea dintre munti. Celetalte sectiuni din Centura de Nord sant doar in faza de proiect si urmeaza sa intre in lucru in 2013-2015, aceste de fapt o sa faca legatura cu Autostrada Lyulin si apoi cu Struma pana la Kulata. Centura de Nord exista si acum dar la profilul 1x1, Centura de Est este la profil de autostrada 3x3 intre Hemus si Trakia, mai putin o parte dintr-un pasaj netreminat de 20 ani si este in conditi destul de proaste, gropi si denivelari, mai ales pe banda unu. Centura de Sud este partial largita si modernizata, partea modeniza este excelenta, la profil 5x5, 3x3 central si 2x2 lateral pentru iesiri.







cezar-mario2012

Si imagini cu Centura de Est si Vest a Barcelonei, sectiuni exterioare, in mare parte aceste centuri sunt in subteran.






user201

Mersi de info legate de centura Sofiei.

Văzusem ceva mișcare în zona aceea în toamnă, dar ce îmi părea că se face acolo era un 1x1. Oricum e bine și să ajungi direct pe centura din N. de pe autostradă.

Centura din S. știu că se termina la un moment dat într-un semafor cu o singură bandă pentru "la dreapta" și mulțumită unor conaționali am stat cam o oră acolo pentru că se tot băgau pe banda a doua și intrau în față. În plus existau acum 2 ani limitări la 60 km/h pe ocolitoarea S. și am întâlnit și 5-6 mașini de poliție de-a lungul secțiunii aceleia.

De aceea chiar și traversarea Sofiei până la începutul Autostrăzii Lyulin mi-a părut mai avantajoasă.

panda80

#189
"Northern Section of Beltway" cred ca se refera la diametrala de nord pe care vor sa o construiasca la profil de autostrada, un drum nou care sa scurteze mult din ocolul facut acum de centura de nord. Aceasta a fost licitata de curand si va fi gata in aproximativ 2-3 ani. Centura de sud a Sofiei este mult imbunatatita fata de acum cativa ani, insa au mai ramas zone 1+1 unde se poate intarzia destul de mult. Pentru cei care vin dinspre Grecia spre Vidin eu recomand varianta prin pasul Petrohan, mult mai scurta, mai curboasa e drept, dar si mai spectaculoasa. Insa nu se pierde timp prin Sofia deloc.

http://goo.gl/maps/DBhZ4

user201

Având în vedere că se inaugurează podul Calafat-Vidin în primăvară și se mai termină o porțiune sau două din autostrada Struma la anul ar fi o rută tentantă spre Grecia, dar ce înseamnă totuși curbe multe și spectaculos? Ar fi un drum foarte greu Montana-Sofia?

panda80

Acel drum trece prin pasul Petrohan la 1400m alt. Este drum national insa, din cate am auzit cu asfalt ok. Se scurteaza 50km fata de varianta prin Botevgrad-A2-Sofia si mai e si avantajul ca Sofia nu mai incurca deloc. Ca timp eu zic ca sigur iese mai bine. Cat despre autostrada Struma, la anul se va mai inaugura un singur segment (in luna mai), Dolna dikanya-Dupnitsa, inca aprox 30km in continuarea autostrazii actuale. Mai se lucreaza incipient la granita cu Grecia, in zona Sandanski. La greci santierul era in parasire in vara, nu cred ca vor mai lucra ceva in urmatorii 2-3 ani.

user201


cezar-mario2012

#193
S-a deschis ofertele pentru Lot II autostrada Struma, incepere proiect 2013 si finalizare 2015 ,lotul are 37 km si incepe de la Dupnitsa pana la Botevgrad. Novinite.com
"Bulgarian-Italian Tie-In Most Likely to Win Tender for Lot 2 of Struma Highway
A Bulgarian-Italian tie-in will most likely win the tender to design and build Lot 2 of the Struma Highway connecting the cities of Dupnitsa and Blagoevgrad.
The 37-km section of the highway is to be completed by 2015, according to reports of money.bg.
The Bulgarian-Italian Consortium Struma – Lot 2 emerged the most likely winner among a total of three candidates at the bid opening held on Monday.
The other four candidates were not allowed to this stage of the tender process.
The bid opening was attended by Lilyana Pavlova, Regional Development Minister, and Lazar Lazarov, Executive Director of the Road Infrastructure Agency.
The top criterion in the tender process will be the most economically advantageous bid.
Given the order of priority of tender criteria, the most likely winner is Consortium "Struma – Lot 2", Sofia, which includes "Impresa" JSC, Rome, Italy, "GBS Infrastructural Construction" JSC, Sofia, Bulgaria, "Patstroy – 92" JSC, Sofia, Bulgaria.
The other two bids which had lower scores were DMH Civil Company, Sofia (,,Dogus Insaat ve TICARET" JSC, Istanbul, Turkey, ,,NPO Mostovik" LTD, Omsk, Russia, Hidrostroy JSC , Varna) and "OHL – Trace – Struma II" Union, Sofia ("Trace Group Hold" JSC, Sofia, Bulgaria, "Obraskon Uarte Lain" S.A, Madrid, Spain).
The construction of Lot 2 of the Struma Highway running from Sofia to the Bulgarian-Greek border is to start in the early spring of 2013 and end in 2015."


cezar-mario2012

Bulgaria a primit OK de principiu de la UE pentru programul operational pe infrastructura ce se va desfasura in exercitiul 2014-2020, obiectivele principale fiind terminarea Autostrazi Struma si Hemus (Yablanitsa-Shumen) si tunelul de la Pasul Shipka (Gabrovo-Kazanlak). La acestea se mai adauga drumul expres  Botevgrad-Mezdra, care inca nu a primit acordul UE. Toate aceste proiecte vor absorbi in totalitate fonduri nerambursabile de la UE pe exercitiul financiar 2014-2020. Novinite.com

"Bulgaria's EU Transport Funding in 2014-2020 to Suffice for 3 Major Projects
December 3, 2012
Regional Development Minister Lilyana Pavlova attended Monday the 7th annual meeting of the government and the business sector organized by Capital Daily. The money Bulgaria will receive under the Transport Operational Program in the next programming period will suffice for the construction of three major road infrastructure projects, according to Regional Development Minister Lilyana Pavlova.
Speaking Monday during the 7th annual meeting of the government and the business sector, Pavlova made clear that the funding under OP Transport for the 2014-2020 programming period would go to the construction of three major road infrastructure projects, including the completion of the Struma Highway and the Hemus Highway, and the construction of the tunnel under the Shipka peak.
Bulgaria's Regional Development Minister informed that the ongoing OP Transport had been contracted to nearly 100%, the only remaining project to be built with funding under the program being the high speed road Botevgrad-Mezdra.
Pavlova went on to say that Bulgaria expected to receive around EUR 2 B under the Regional Development Operational Program in the 2014-2020 period.
She pointed out that that the new funds would be spent much more expediently because Bulgaria had learned from the mistakes it made in the ongoing programming period.
She explained that the launch of EU programs had caught many beneficiaries unprepared.
Pavlova argued that the beneficiaries had been administratively and financially unprepared to absorb EU funds, "as a result of which we often negotiated with Brussels the specific targets to which the money under the EU programs would be allocated."
Pavlova went on to say that the participation of the business sector in another EU program, JESSICA, offering access to low-interest financing, was not particularly high.
She suggested that an excellent example of a project under such program would be the construction of a circus in the capital.
Valeri Borisov, Deputy Minister of Transport, Information Technology and Communications, who also took part in the conference, spoke about the establishment of e-government in Bulgaria.
He said that the heavy legal framework was one of the main obstructions for the efficient functioning of the e-government in Bulgaria.
He explained that the Austrian E-Government Act was nine-pages long, compared to 170 pages in Bulgaria, including accompanying laws.
Borisov commented that the funding allocated to the e-government project was adequate but there was still more to be achieved."