Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

Ionut

S-a uitat cineva? A fost o ora intreaga, emisiune dedicata. Am vorbit foarte mult. :lol: Nu stiu daca pun emisiunea online, poate urmareste cineva site-ul si pune link. A iesit interesant, bascalie si politica in buna parte dar am bagat destule chestii tehnice pentru echilibrarea discutiei.

Ionut

#5746
Am reusit in ultima zi din an sa actualizez monitorizarea autostrazilor. :lol: :-[










Ionut

Facem si noi revizuirea estimarilor noastre din 2017...

API pe Facebook

În acest an s-au inaugurat 58,416 km de autostradă în România, așa cum am prezis corect pe 30.12.2017: http://bit.ly/2NCKB5C. Puteți vedea că estimările noastre au fost optimiste, dând termene mai scurte decât ce s-a întâmplat în realitate. În tabelele atașate găsiți situația la zi a autostrăzilor în execuție și în licitație de lucrări.

Pe 30.07.2018 s-au deschis loturile 3 și 4 ale Autostrăzii A10 între Aiud și Turda (28,75 km), în 28.09.2018 s-a inaugurat muzeul Gilău-Nădășelu de pe A3, odată ce podul peste Someșul Mic a fost finalizat (9,466 km), iar din 12.12.2018 circulăm pe 13,7 km între Iernut și Aeroport Târgu Mureș (Autostrada Transilvania) și după alte două zile pe 6,5 km în București (Petricani-DNCB).

Deși suntem criticați de autorități ca fiind excesiv de negativiști, observați că, în urmă cu un an, noi speram ca lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva să fie gata în 2018. De fapt, putea fi gata din 2017! Dar incompetența și fuga de răspundere ale fostului șef CNAIR Ștefan Ioniță au blocat complet proiectul timp de luni de zile și situația s-a clarificat abia la sfârșitul lui 2018, după semnarea contractului (acum două săptămâni) pentru lucrările suplimentare!

Să dăm și o bilă albă. Am avut dreptate că nodul Iernut nu va fi gata în 2018. Totuși, printr-o mică-mare minune, responsabilii CNAIR au încropit o soluție temporară de acces la Iernut (sens giratoriu A3-DN14A), astfel că șoferii pot folosi cei 13,7 km ai Autostrăzii A3 Iernut-Ungheni.

Acum zestrea țării în materie de autostrăzi este de 806,7 km. Realitatea este cruntă, departe de minciunile gogonate debitate de fostul ministru al Transporturilor Felix Stroe care spunea că "vor fi minim 156,7 kilometri" de autostradă dați în folosință în 2018 sau de promisiunile fanteziste ale Directorului General CNAIR Narcis Neaga care insista că vom avea 100 de km noi de autostradă în an centenar.

Cerem încă o dată oficialilor din CNAIR, Ministerul Transporturilor și Guvern să deblocheze proiectele și să se abțină de la minciuni, dezinformări și promisiuni fanteziste!

tom_sawyer

^ Tabelul 2: distanta Ploiesti-Brasov nu e 46 km.

Ionut

#5749
Da. 46 de km sunt de fapt doar intre Comarnic si Brasov... modific si pun vreo 100 km. Naiba stie cati vor fi ca nu avem traseu de la Ploiești la Comarnic.

Am modificat. ^^^

Araym

Emisiunea completa de ieri 30.12.2018 cu interviul dat de Ionut la B1 tv:

TibiV

Un TC (time code) pentru interventia lui Ionut ?....
Ca daca ma uit la toata emisiunea, nu termin pana in 2019 !
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


subway


Ionut

Cam asa arata. Ia verificati datele, nu bag mana in foc ca sunt corecte. Si sunt rotunjite. :)


Ionut

Si mediile multi-anuale. Va las pe voi sa observati unele chestii interesante.


Ionut

#5756
Zic doar atat, in 2018 avem:

- media ultimilor 4 ani = 30 km noi de A inaugurati pe an => 73 de ani sa ajungem la 3000 km A si DX
- media ultimilor 8 ani = 60 km noi de A inaugurati pe an => 37 de ani sa ajungem la 3000 km A si DX
- media ultimilor 12 ani = 47 km noi de A inaugurati pe an => 47 de ani sa ajungem la 3000 km A si DX

Alegeti voi ce cifre vreti, in functie de cat de optimisti sunteti. :)

"Media mediei" este 45 de ani pentru a ajunge la 3000 km. Mai vorbim peste vreo 30-40 de ani sa vedem daca am reusit sa batem sau nu statistica.

adiarc

asadar doar o medie de 200 km pe an ne scoate din r- - - t...si poate fii atinsa cu un mix de fonduri si un Cnir de la zero plus o debirocratizare masiva.Sincer mi-e dor de aceste proiecte ( noul Cnir si Comisia de Taiat Hartii ).
Din pacate 2019 si 2020 sunt pierdute din aceste puncte de vedere plus ca proiectele noi demarate sunt putine si cu probleme majore ( facute pe SF-uri demult expirate)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

"încă două crize economice și terminăm și noi rețeaua de autostrăzi" :)   

adiarc

si eu sunt pt minim 3000 km de A ,fara DX.....comparativ cu o tara de dim noastra cum ar fii Marea Britanie ....ei au intre 3000 si 4000 la aceasi suprafata dar o densitate a parcului auto mai mare...de care ne putem apropia in 15-20 de ani cu toata depopularea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura