Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@NGC, cat de serios trebuie sa lucrezi ca sa re-licitezi cateva SF-uri pentru care ai mai organizat licitatie odata ?

Ei inca nu s-au hotarat daca sa fie A7 sau DX7.. Dar lasam asta: A8 intre TG Neamt si Iasi (ungheni) este definitiva.
La fel Sibiu-Brasov

Pur si simplu nu misca nimic. Cand erau "fostii" toata lumea sarea cu gura pe el ca nu fac nimic. Si chiar nu faceau.  Dar astia fac mai putin decat ei.
Si nu cred ca atunci, cand se schimbau ministrii transporturilor la 3 luni si CNADNR se muta de la MT la "marile proiecte" se lucra mai cu tragere de inima ca acum.

Presimt ca o sa-mi iau multe dislike-uri dar msr. Rabdarea mea ia sfarsit.

Pe santiere NU se lucreaza.
Licitatii de autostrazi nu se fac (ba mai mult tocmai ce s-a reziliat una pe A3 facuta de ceilalti).
Licitatii de SF-uri nici ele.

Centura SUD Bucuresti inca asteapta... ce nu stim.

tot ce au realizat in 9 luni sunt cateva hartii. Nu prea multe. cam putin
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

liviu

#3571
Planurile și proiectele trebuie să fie alcătuite în funcție de tendințele reale din trafic, nu de interesele regionale, politice sau de imagine.
Comparați datele de pe CESTRIN 2010 ȘI 2015: stagnări, scăderi, creșteri.
Ceea ce contează pentru viitor este procentul de creștere CESTRIN 2015/2010 al unor DN-uri.
Constatarea mea este că cel mai mare salt îl are DN56A cu peste 50%:
- Total zilnic: 4675/3001 = 155%
- Total zilnic TIR: 1284/93 = 1380%
Observați traficul de pe podul de la Calafat-Vidin care a crescut constant. A6 trebuie să acopere triunghiul Dr. Tr. Severin - Calafat - Craiova: DN6 (+ DN65) / DN 56A / DN 56 .
http://www.vidincalafatbridge.bg/ro/page/117
Vă provoc să găsiți un procent de creștere mai mare pe CESTRIN 2015/2010 sau din "alte surse".
Traficul urmează autostrada.

pasadia

Quote from: dr4qul4 on July 13, 2016, 11:51:57 AM
pentru ca singurul SF in licitare este cel pt CoBra lotul 5!!!

Ala nu e in licitare, ofertele sunt depuse de mai mult de 6 luni insa comisia nu a evaluat nimic. Sau ma rog, nu a dat inca verdictul prin care anuleaza licitatie, caci doar stim ca asta se va intampla...

Quote from: liviu on July 13, 2016, 10:32:24 PM
Ceea ce contează pentru viitor este procentul de creștere CESTRIN 2015/2010 al unor DN-uri.
Vă provoc să găsiți un procent de creștere mai mare pe CESTRIN 2015/2010 sau din "alte surse".
Traficul urmează autostrada.

Pe bune? Adica pentru ca traficul a crescut de la nimic la zero atunci acolo construim, doar pentru ca procentul e mare? Si apoi daca traficul urmeaza autostrada, de ce am mai construi acolo unde, dupa calculele tale, e deja trafic chiar daca lipseste autostrada? Ultimul tau paragraf sugereaza sa construim in alta parte ca sa mutam traficul pe acolo. ;)

dr4qul4

Lasa-i sa viseze la A6, unde momentan avem un DN care isi face foarte bine treaba si care se va elibera cand va fi gata PiSi.

Stiu ca horatiu si cutter se zbat din greu, dar 2 oameni nubpot face treaba catorva mii care stau degeaba in CNADNR.
Inteleg ca e deranj mare acolo, dar nu inteleg de ce Homor nu le traseaza sarcini clare..
Chiar atat de greu sa fie sa refaci cateva licitatii?

Mai degraba tind sa cred ca nu vor sa cheltuie  bugetul, care oricum a fost de la inceput mic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on July 14, 2016, 01:00:40 AM
tind sa cred ca nu vor sa cheltuie  bugetul, care oricum a fost de la inceput mic.
Mic de la inceput, insignifiant la realizari.
Zero virgula ceva programat, zero virgula zero zero ceva realizat... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

liviu

Quote from: dr4qul4 on July 14, 2016, 01:00:40 AM
Lasa-i sa viseze la A6, unde momentan avem un DN care isi face foarte bine treaba si care se va elibera cand va fi gata PiSi.
N-are treabă cu PiSi care are alt target. De ce a scăzut traficul pe alte DN-uri, fără să aibă autostrăzi care să preia traficul în apropiere? Pot să găsesc imediat exemple semnificative.
Quote
Quote from: pasadia on July 14, 2016, 12:27:28 AM
Pe bune? Adica pentru ca traficul a crescut de la nimic la zero atunci acolo construim, doar pentru ca procentul e mare? Si apoi daca traficul urmeaza autostrada, de ce am mai construi acolo unde, dupa calculele tale, e deja trafic chiar daca lipseste autostrada? Ultimul tau paragraf sugereaza sa construim in alta parte ca sa mutam traficul pe acolo. ;)
Traficul se mută pe autostradă, dacă este pe aceeași direcție.
Quote from: ciprebbe on July 13, 2016, 03:06:23 PM
Ministrul e la Gilau in inspectie.
Quote from: rocklee on July 13, 2016, 03:15:54 PM
MAAA ...TU FACI PARTE DIN DELEGATIA MINISTRULUI  :D
De ai imagini asa calde !!! 8)
Câți de pe forum sunt de la CNADNR? Ei "centrează" la serviciu, ei "dau cu capul" pe forum.
Traficul urmează autostrada.

dr4qul4

cum are alt target A6?  De la Bucuresti/Giurgiu/Constanta la Timisoara avem 2 variante: Pe A1 si pe DN6. In acest moment se face cam acelasi timp. Poate chiar cu un avantaj pentru DN6 ca este mult mai liber si se merge mai relaxat.
Dupa ce se va face PiSi, cateva mii de masini vor disparea de pe DN6.
Trebuie sa facem autostrazi unde avem MZA de peste 10.000 acum si DN-ul actual este sufocat. Nu facem autostrazi pentru bulgari si turci ca sa ajuga ei mai repede in Ungaria in timp ce noi murim pe DN-uri.

Aduci in discutie cresterea de MZA de pe DN56A... dar omiti sa spui ca aceasta a aparut odata cu podul de la Calafat. Cam asta a fost cresterea, mai mult nu mai are cum sa creasca.

Daca facem maine un pod la Calarasi, iti garantez ca traficul de pe DN21 va exploda in urmatorul an. Si va fi cu mult peste cel de pe DN56A.

20 de ani de acum inainte nu vom avea ambuteiaje pe DN6, daca facem cateva imbunatatiri: tunel Plugova, largire 2+2 in unele locuri, continuare centuri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Quote from: dr4qul4 on July 13, 2016, 12:54:00 PM
@NGC, cat de serios trebuie sa lucrezi ca sa re-licitezi cateva SF-uri pentru care ai mai organizat licitatie odata ?

Mai o virgula in caietul de sarcini, mai un numar de HG sau Lege dupa care se va organiza licitatia si gasesc ei de lucru. ;)

Dar poate mai este o explicatie pentru unii dintre ei. :p

Quote from: NGC20 on March 24, 2016, 09:44:06 PM
Quote from: NGC20 on March 19, 2015, 07:57:05 AM
Licitatia pentru "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru ,,Varianta de Ocolire Medias"" a fost finalizata, dar rezultatul a fost contestat de LUCA WAY.

[...]

CNSC a emis alaltaieri decizia.

Quote
[...] Obligă autoritatea contractantă la depunerea diligenţelor pentru obţinerea sursei de finanţare în vederea implementării contractului şi la finalizarea procedurii, în termen de 30 zile de la data primirii prezentei.

Poate ca o parte din ei au fost prea ocupati cu "diligentele", ca sa poata anula acea licitatie, si nu au mai avut timp si de alte licitatii. :lol: :lol: :lol:

mikidutzaa

Stiti cumva daca a aparut harta Cestrin pentru 2015? Am vazut doar un PDF cu MZA pe toata lungimea drumului, nu o harta detaliata.

magnesium

Harta de la CESTRIN pentru 2015 probabil ca este contra cost, dupa cum cred ca rezulta de aici.
Am venit cu o propunere aici.


Ionut


alecu26

A trecut ceva vreme de ccad am discutat. Ce credeți ca se va finaliza anul ăsta?  Chiar fără deschidere la trafic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

poate doar Gilau-Nadasel.
In rest nimic.

Si cand te gandesti ca la inceputul anului se bateau cu pumnii in piept ca au alocat mai putin, dar vor cheltui mai mult decat predecesorii si chiar vor suplimenta.

Si ceea ce e si mai grav, este ca 2016 a insemnat 0 pentru planuri si proiecte noi. Nici MPGT, nici licitatii de SF, nici licitatii pt constructie. Si nu doar autostrazi, tot 0 (barat) avem si la variante de ocolire si reabilitari de DN.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Poate o sansa mica, si din ce in ce mai mica, pe LD2 - vreo 15 km.

Vad partea plina a paharului, chiar s-a deblocat multe proiecte si se lucreaza bine. Au mai inceput si pe A3 TGM - CT si pare promitator.
Ramane LD4 - AC si UMB a demonstrat ca are forta de lucru.

Personal nu pot sa zic ca e rau, dar pot sa zic ca se poate muuuult mai bine :)