Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Multumim de poze. Au probleme cu relocarile la rampa dreapta la Ciheiului?

marinul

Nu stiu dar probabil,  la cat de avansati sunt in stanga iar in dreapta cu LEA deasupra au inceput timid cu terasamentul . La Nojoridului au inceput azi sa puna pamant vegetal, pe partea cealalta dinspre cimitir. Oricum la amandoua pasaje se lucra la turatie maxima, n-am mai vazut asa multi muncitori/utilaje anul asta

NGC

Quote from: TibiV on January 08, 2016, 12:59:29 PM
Ceva ?...

Quote
[164667] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Comarnic : Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850"

[164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020"


Pentru VO Comarnic s-a amanat pana in 28.03.2016. Este amanarea cu numarul 7.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote
Comunicat de presă
24.03.2016

     Astăzi, 24.03.2016, la sediul CNADNR  a avut loc deschiderea ofertelor depuse de către operatorii economici în cadrul procedurii de licitație deschisă organizată pentru atribuirea contractului având ca obiect "Proiectare și execuție Varianta de Ocolire Bușteni: Obiectiv 1 Bușteni Sud, km 0+000 - km 1+020".

În termenul limită solicitat de autoritatea contractantă, conform  anunțului de tip erată nr. 85804/23.02.2016, la Anunțul de participare  numărul 164668/26.11.2015, respectiv 24.03.2016, ora 10:00, au fost înregistrate 9 oferte depuse de următorii operatori economici:

Asocierea SC TELOR INVEST SRL - SC PRO CONS XXI SRL;
Asocierea SC TRISCARI CONSTRUZIONI SRL - SC GRANCHI SRL - SC SERVIZI INTEGRATI ALL'INGEGNERIA SRL - SC INSTITUTUL DE CERCETARI IN TRANSPORTURI - INCERTRANS SA ;
Asocierea SC CONSAL SRL - SC PRIMACONS GROUP SRL;
Asocierea SC ALPENSIDE SRL - SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL;
Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - SC COPISA CONSTRUCTII SRL - SC TRANSPROIECT 2001 SA;
Asocierea TABLEROS Y PUENTES SA (TAPUSA) - CONSTRUCCIONES VERA S.A.U.- SC ERRE.VI.A RICERCA VIABILITA AMBIENTE SRL;
Asocierea NEXT LEVEL EUROPE SRL - EUROSTRADE SRL - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA - SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA ;
Asocierea SC TANCRAD SRL - SC PRAGOSA ROMANIA SRL - SC MARI-VILA COM SRL - SC GLOBAL SERVICE PROIECT SRL ;
Asocierea SC CITADINA 98 SA & SC VEGA 93 SRL & ACCIONA INGENIERIA SA.


CNADNR
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

FRS

"Foarte multe oferte din partea constructorilor cu experienta". In afara de Copisa si Straco (Alpenside), nimeni.

alecu26

Vega 93, Eurostrade e aceasi marie dar nu mai stiu acum a carei firme, Tancrad au mai miscat cate ceva pe ici pe acolo.

Sunt totusi doar 1 km.
Drumurile noastre POATE;

FRS

Eurostrade sunt de la noi din Bucovina, colorati politic

marisRO

Oare asa este?

Noua generaţie de ,,regi ai asfaltului": 9 asocieri de firme necunoscute vor să construiască centura de la Buşteni, primul pas spre fluidizarea traficului pe Valea Prahovei

27 de firme grupate în 9 consorţii se bat să construiască 1,2 km a variantei de ocolire la Buşteni. La CNADNR a avut loc deschiderea ofertelor depuse de către operatorii economici în cadrul procedurii de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului având ca obiect "Proiectare şi execuţie Varianta de Ocolire Buşteni: Obiectiv 1 Buşteni Sud, km 0 plus 000 - km 1 plus 020". În prezent, într-o zi aglomerată Buşteniul poate fi parcurs chiar şi în mai bine de o oră din cauza trecerilor de pietoni şi a maşinilor care fie intră fie ies de pe DN1.

În termenul limită solicitat de autoritatea contractantă au fost înregistrate 9 oferte depuse de următorii operatori economici:

Asocierea SC Telor Invest SRL - SC Pro Cons xxi SRL;

Asocierea SC Triscari Construzioni SRL - SC Granchi SRL - SC Servizi Integrati All'ingegneria SRL - SC Institutul De Cercetari In Transporturi - Incertrans SA ;

Asocierea SC Consal SRL - SC Primacons Group SRL;

Asocierea SC Alpenside SRL - SC Eurocerad International SRL;

Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA - SC Copisa Constructii SRL - SC Transproiect 2001 SA;

Asocierea Tableros Y Puentes SA (Tapusa) - Construcciones Vera S.A.U.- SC Erre.Vi.A Ricerca Viabilita Ambiente SRL;

Asocierea Next Level Europe SRL - Eurostrade SRL - Groma Societa Di Ingegneria - Societa A Responsabilita Limitata Semplificata ;

Asocierea SC Tancrad SRL - SC Pragosa Romania SRL - SC Mari-Vila Com SRL - SC Global Service Proiect SRL ;

Asocierea SC Citadina 98 SA & SC Vega 93 SRL & Acciona Ingenieria SA.

Companiile care au depus fie sunt unele locale, fie unele complet necunoscute până acum. Cea mai mare este Vega 93, care cu afaceri de 60 mil. euro în 2013 a intrat în 2014 în insolvenţă.

După aproape 12 ani în care guvernele conduse de Adrian Năstase, Călin Popescu Tăriceanu, Emil Boc şi Victor Ponta au promis autostrăzi care să traverseze munţii şi să elimine blocajele de pe Valea Prahovei, ultimul chiar spunând că se va urca personal pe excavator când vor începe lucrările, Compania de Drumuri şi Autostrăzi (CNADNR) a demarat oficial în luna noiembrie a anului trecut licitaţia deschisă aferentă atribuirii contractelor care au ca obiect proiectarea şi execuţia centurilor ocolitoare pentru Buşteni şi Comarnic.

Acesta este prima măsură concretă pe care o adoptă statul în fluidizarea traficului pe Valea Prahovei, unde de sărbători şi în weekend, mai ales în perioada de iarnă drumul se blochează din cauza numărului foarte mare de maşini care merg dinspre Bucureşti spre Braşov sau către staţiunile de pe Valea Prahovei. Singurele măsuri adoptate până în prezent a fost pasarelele pentru pietoni din Buşteni.

În total, centura Buşteni va avea aproximativ un kilometru lungime, iar cea de la Comarnic aproape trei kilometri. Pentru prima va fi nevoie de o perioadă de proiectare de trei luni şi una de execuţie de şase, iar pentur a doua, tot trei luni proiectare şi patru luni de execuţie.

Pe de altă parte, pe Valea Prahovei DN1 mai străbate şi localităţi precum Azuga şi Predeal unde momentan nu sunt prevăzute centuri ocolitoare.

Sursa: http://www.zf.ro/auto/noua-generatie-de-regi-ai-asfaltului-9-asocieri-de-firme-necunoscute-vor-sa-construiasca-centura-de-la-busteni-primul-pas-spre-fluidizarea-traficului-pe-valea-prahovei-15147172

TibiV

Quote from: marisRO on March 24, 2016, 07:55:34 PM
În total, centura Buşteni va avea aproximativ un kilometru lungime

:)
Nu il criticati prea tare, autorul articolului (Bogdan Alecu) este specializat pe rubrica auto, nu pe transporturi...
Il citesc de mult...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

din cate stiu e doar pe jumatate ...toata are vrio 2 km ...are doar intrare nu si iesire ...mai mult e o strada care duce la palatul cantacuzino...

sa puna cineva linke cu proiectul desanat pe harta google...


TibiV

rocklee, are peste 3 km.
Deci ofertele deschise astăzi sunt doar pentru prima treime...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC20 on March 11, 2016, 09:13:22 PM
Quote from: NGC20 on March 19, 2015, 07:01:22 PM
Quote from: NGC20 on March 19, 2015, 07:57:05 AM
Licitatia pentru "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru ,,Varianta de Ocolire Medias"" a fost finalizata, dar rezultatul a fost contestat de LUCA WAY.

A fost admisa partial contestatia LUCA WAY si se vor reevalua ofertele.

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-301.pdf

CNADNR a anulat licitatia, iar LUCA WAY a contestat la CNSC anularea ei.

CNSC a emis alaltaieri decizia.

Quote
În baza prevederilor art. 278 alin. (2) şi (4) din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, pentru considerentele evocate în motivare, admite, în parte, contestaţia formulată de SC LUCA WAY SRL, în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE AUTOSTRĂZI ŞI DRUMURI NAŢIONALE SA, şi anulează adresa nr. 92/9081/15.02.2016, precum şi raportul referitor la anularea procedurii nr. 17/869/10.02.2016. Obligă autoritatea contractantă la depunerea diligenţelor pentru obţinerea sursei de finanţare în vederea implementării contractului şi la finalizarea procedurii, în termen de 30 zile de la data primirii prezentei.
În baza art. 278 alin. (5) din OUG nr. 34/2006, respinge ca prematură solicitarea contestatoarei de obligare a autorităţii contractante la încheierea contractului de achiziţie publică.
În temeiul art. 278 alin. (6) din OUG nr. 34/2006, dispune continuarea procedurii, cu respectarea celor din motivare, a documentaţiei de atribuire şi a prevederilor legale în vigoare.
În temeiul art. 278 alin. (8) din ordonanţă, admite cererea SC LUCA WAY SRL de obligare a autorităţii contractante la plata cheltuielilor de judecată ocazionate de prezentul litigiu şi obligă COMPANIA NAŢIONALĂ DE AUTOSTRĂZI ŞI DRUMURI NAŢIONALE SA la plata sumei de 4.000 lei către SC LUCA WAY SRL.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părţi, în conformitate cu dispoziţiile art. 280 alin. (1) şi (3) din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare.

alecu26

deci scapam de anulare. Dar iar doar revizuire SF? Centura asta Medias e anuntata ca iminenta de ani buni de zile.

North parca era initiator la ea, cu altele din zona: Reghin si Targu Mures. Cel putin targu mures a mers inainte.

Dar cautand informatii despre subiect....am aflat cat de mare a fost in anii 2008-2010 inflatia de proiecte de SF de centuri:

- cateva chiar benefice pe DN 6. Pacat ca nu-si continua CNADNR strategia de upgradare a lui DN6, mai ales in contextul lui Ford, si mai ales ca s-au facut asa multe, si e unul din putinele locuri unde aveam o strategie. Deci..a.vem SF-uri facute la centura Filiasi si centura Strehaia.

Tot in zona dar spre Slatina avem centuri la Bals.

In rest...se pare ca au fost alese niste centuri asa...localitati random: Centura Pucioasa, Centura Budesti, Centura Dragasani.
Drumurile noastre POATE;