News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

yetiman

 :lol:

Eu nici nu-mi imaginam altfel...
Nu cred ca ar putea sa fie chiar atat de imbecili sa faca viaductul dar sa mai ramana ceva nefacut...

(dar daca are cineva acces la documentele de licitatie ne-ar putea lamuri)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Si inca vreo 200 de metri de autostrada intre viaduct si inceputul asfaltului de pe Gilau-Turda.

yetiman

Eu zic sa asteptam sa apara documentele pentru licitatie.
Refuz sa cred ca exista cineva asa de stupid ca sa nu liciteze complet bucatica lipsa din A3 de la Gilau (adica viaductul + ce mai trebuie ca sa lege cele 2 loturi).

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on January 05, 2016, 01:06:46 PM
Si inca vreo 200 de metri de autostrada intre viaduct si inceputul asfaltului de pe Gilau-Turda.
Pai de aia 200 de metri zicea si adiarc...

Quote from: adrian rosca on January 05, 2016, 09:21:36 AM
Da. De ce te miri?
Ma miram pus si simplu de faptul ca cineva de la CNADNR a facut un minim efort de gandire... si i-a si reusit !  :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Pe partea cealalta a podului, spre Turda.

yetiman

Se vede in Google Maps:
https://www.google.com/maps/@46.757538,23.4085419,539m/data=!3m1!1e3
Portiunea de la nod la culeea podului este neterminata - deocamdata sunt depozitate grinzile pentru pod acolo.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vladb

^ Se prea poate ca portiunea in cauza sa reprezinte rampa podului si este ca atare parte integranta din pod.

cristi5

Ce spuneti de o harta ca asta pt toata Romania? Cu termene (data constructiei, nu a darii in folosinta) plauzibile, nu contractuale ca in semnatura lui Ionut, si cu mai multa informatie la click (termenii contractului, poate linkuri la poze recente de pe santier etc). Sunt multi care intreaba pe forum,  plus ca banuiesc ca e un FAQ pt publicul larg

Culorile se pot discuta separat, dar dintre cele ne-finalizate (punctate) ar fi:
- A1: PiSi cu gri foarte deschis, Cunta-Saliste albastru inchis (adica speram 2016)
- A3: viaduct Gilau, punct gri mare, Gilau-Nadasel rosu (lipsa acces din motive de viaduct) inchis (speram 2016), Nadasel-Mihaesti? Suplacu de Barcau-Bors? Campia Turzii-Tg Mures albastru foarte deschis banuiesc...
- A10: L1, L2 albastru deschis (speram 2017), L3, L4 albastru inchis (2016)

Estimarile de timp sunt fireste discutabile, dar "cui nu-i place sa nu se uite". Unele estimari pot fi pur si foarte aproximative gen 201? sau 202?, 20?? sau ? ? ? ?)... Se poate pune un disclaimer despre asta, si o schimbare de estimare poate fi un "eveniment" (de ex. in presa)

etc.

Scuze daca nu e topicul potrivit...


TibiV

Mi se pare o idee foarte bună.
Dar ceva de genul termenul contractual (odată începută lucrarea) să nu fie schimbată.
Dar să apară apoi şi data reală a finalizării.
Ca să poţi vedea dintr-un foc cât s-a întârziat sau (Doamne fereşte, avem doar 2 cazuri...) cât s-a devansat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

E foarte buna ideea. Practic transformarea semnaturii mele in harta. :D
:cheers:

stefan_viziru

A12... Craiova - Pitesti...

Ce se poate face pentru ca CNADNR/MT sa spuna clar opiniei publice ce are de gand cu aceasta autostrada?
Exista diverse stiri, ca aici
http://www.gds.ro/Local/autostrada-olteniei/
sau aici
http://www.gds.ro/Local/2015-12-11/americanii-vor-autostrada-craiova-pitesti-pentru-ford/

dar cred ca si acest forum ar putea avea un cuvant greu de spus in chestiune, mai ales
ca presedintele API are acum o functie oficiala.  :)

Craiova, "capitala" unei regiuni istorice si al treilea oras al Romaniei intre 1859-1918, cred ca merita acest lucru din partea tuturor romanilor.
Nu trebuie sa uitam ca Stefan Odobleja, Constantin Brancusi, Eugeniu Carada, printre altii sunt din acea zona.
Si pe urma exista un argument logic. In partea de sud a tarii sunt 3 orase mari, Bucuresti, Constanta, Craiova. De ce doar primele 2 sa fie legate prin autostrada??
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Cel mai bun raspuns Adi :). Vroiam sa reiau discutia cu "Craiova e la 120-130 de km de autostrada si "capitala" Moldovei noastre, Iasi, la vreo 400. Dar apoi incepem iar cu argumente pro-contra. Simplu si clar, avem prioritati, de care trebuie sa ne tinem cu dintii, altfel o sa avem "cioturi" semi-finalizate pe ici pe colo.

dr4qul4

Craiova-Pitesti trebuie facuta cat mai repede. Macar inceput tronsonul Slatina-Bals.

Poate merita o prioritizare ceva mai ridicata decat in MPGT, dar oricum dupa: tot ce avem licitat/santier, DX DNCB, Pisi, Ploiesti-Buzau si Bacau-Iasi (DX7+A8).

Consider ca este mai bine sa incepem cu segmente scurte dar deosebit de importante decat sa facem o singura autostrada cap-coada.

Inainte sa ma contraziceti sa va ganditi ce ati fi preferat: Ocolirea Sebesului sau Traian Vuia-Deva?



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

istvan78

Quote from: stefan_viziru on January 06, 2016, 09:43:14 AM
Craiova, "capitala" unei regiuni istorice si al treilea oras al Romaniei intre 1859-1918, cred ca merita acest lucru din partea tuturor romanilor.
Nu trebuie sa uitam ca Stefan Odobleja, Constantin Brancusi, Eugeniu Carada, printre altii sunt din acea zona.
Si pe urma exista un argument logic. In partea de sud a tarii sunt 3 orase mari, Bucuresti, Constanta, Craiova. De ce doar primele 2 sa fie legate prin autostrada??
:lol: Foarte tare asta!

Deci in primul rand, exista argumentele istorice, personalitatile din trecut, si pe urma exista si argumetul  (cvasi)logic? Bun asa...