News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

esendy

#2805
@horatiu, ai dreptate....dezamagitor; am crezut ca scrie mil lei; dar de fapt e mii lei; (SF TGM-Ditrau 22 mil lei, SF PISI 29 mil lei)

ciprebbe

Luat de aici:
http://www.primariaclujnapoca.ro/userfiles/files/Plan%20mobilitate%20Cluj%20Napoca.pdf

Tabelul 35 - Proiecte angajate: nivel național (masterplanul general de transport, cu excepția N12)
# Nume Sector Valoare fără
TVA, MEUR
(sursă)
Beneficiar Stadiu N1 Autostrada Gilău - Nădășel Drumuri 58.7 (BS) CNADNR SA În execuție,
finalizare 2016
• 8,7 km autostradă 2x2
N2 Autostrada Nădășel - Mihăiești Drumuri 84.5 (BS) CNADNR SA În contractare,
finalizare 2018
• 16,8 km autostradă 2x2
N3 Autostrada Câmpia Turzii -Târgu MureșDrumuri 359.9 (POS-T/ POIM)
CNADNR SA Pregătireexecuție,finalizare 2018
• 51,8 km autostradă 2x2
N4 Autostrada Turda - Sebeș Drumuri 450.4 (POS-T/ POIM)
CNADNR SA În execuție,finalizare 2017
• 70 km autostradă 2x2
N5 Drum expres Turda - Halmeu Drumuri 1713.2 (PO
viitor)CNADNR SA Nu există studii;finalizare 2030 -2032
• 320 km drum expres 2x2

N11 Terminal transport multimodalCluj-Napoca
Transportintermodal34.3 (POIM) CL Cluj-Napoca Nu există studii;
finalizare 2017
• Construcție terminal multimodal de marfă cu capacitate de operare de 500 000 de tone pe zi
N12 Drum de legătură DN 1(Tureni) - A3
Drumuri 6 (BS) CNADNR SA Există SF;finalizare 2018
• Construcție 5 km drum 2x2 între DN 1 (în zona Mărtinești - Tureni) și autostrada Transilvania km 21.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Oare cat va mai dura pana se vor publica datele CESTRIN 2015?

Cred ca vom avea cel putin 30-40% crestere (fata de 2010) pe DN2 dar si pe DN65.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

liviu

#2808
Până când apare CESTRIN 2015 este semnificativ traficul pe podul de la Calafat, care se publică săptămânal.
Totalul anului 2015 depășește 700000 de autovehicule.
http://www.vidincalafatbridge.bg/ro/page/117
Cât trafic rutier este în Macedonia și de unde au bani să investească în 7 autostrăzi?
Am observat vara aceasta că e slab de la nord la sud (ramurile culoarului X), așa că de la est la vest (culoarul VIII) cred că nu se impune.
http://www.stiripesurse.ro/macedonia-construie-te-7-autostrazi-i-24-de-drumuri-regionale-in-2016_977335.html

MNU

Quote from: liviu on December 26, 2015, 08:44:34 PM
...
Totalul anului 2015 depășește 700000 de autovehicule...

Adica undeva pe la 2000 vehicule/zi... de pe doua DN. Cine spunea ca traficul pe DN56A ar fi aglomerat?  :lol: :lol:


NGC

Quote from: NGC20 on December 13, 2015, 12:43:44 AM
Quote from: TibiV on December 09, 2015, 11:59:18 PM
Să dea Domnul ca postările lui NGC20 în săptămânile următoare să fie Moş Crăciunul nostru... :)
Presupun ca te refereai la plati.

Asadar, pregatiti-va ghetutele ca vine Mosul! :D
Va anunt cand ii vad sania in zona. :lol:

Mosul a venit cu sania plina cu OP-uri pentru lucrari la drumuri nationale, centuri ocolitoare si pasaje.
Valoarea tuturor este de 125.461.301,67 RON. Vedeti direct in sinteza platilor.

Sania cu OP-uri pentru lucrari la autostrazi vine mai greu pentru ca e mai incarcata si nu prea e zapada, asa ca mai dureaza putin. :lol:

raresc

Credeti ca avem sanse sa se liciteze ceva lucrari noi cat de curand?
De ex: Viaduct Gilau, DX Moldova, DNCB ?

Are cineva informatii despre cand ar putea fi deschise licitatii pt proiecte noi? Ca daca ne-am fi luat dupa Neaga...  >:(

cricric

Sibiu-Fagaras cand se va termina SF-ul.  :zen:

NGC

#2814
Quote from: raresc on January 04, 2016, 04:16:46 PM
Credeti ca avem sanse sa se liciteze ceva lucrari noi cat de curand?
De ex: Viaduct Gilau, DX Moldova, DNCB ?

Are cineva informatii despre cand ar putea fi deschise licitatii pt proiecte noi? Ca daca ne-am fi luat dupa Neaga...  >:(

"Pe surse", urmeaza curand din nou Viaductul Gilau de pe A3.

TibiV

DOAR viaductul ?...
Separat de restul lucrărilor ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Pai exact asta ne doream si noi. Din motivul asta nu au intrat firme puternice la prima licitatie, cand erau toate lucrarile ramase impreuna. Nu cred ca ii intereseaza pe TS sau Porr sau UMB sa asfalteze ceva drum de pe langa A3 pe la Savadisla.

adiarc

#2817
Si atunci de ce nu 2 licitatii - viaduct si cealaltă pt restul lucrarilor ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

#2818
@adiarc - raspunsul e simplu:
- viaductul e absolut necesar pentru a putea folosi Gilau-Nadasel. Altfel iar avem un lot care va sta nefolosit (evident mai e subiectul padure, dar acolo nu e caz de licitatie). Probabil s-au mai desteptat cei de la CNADNR si incearca sa evite situatii comico-tragice ca in trecut.
- restul lucrarilor nu sunt in masura sa opreasca circulatia pe A3. De fapt e aceeasi situatie ca si pe Bucuresti-Ploiesti (nici un spatiu de servicii nu este executat) si nici aici nu stiu sa se fi facut vreun pas inainte.

LE: Stiu ca intrebarea ta era mai mult retorica, dar nu cred ca te astepti sa avem, dintr-o data, un CNADNR performant si cu logica...   ???
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

A.....știam ca mai sunt vreo 200 de M nerealizați pana la viaduct.....daca sunt si ei incluși atunci e ok...ar fii ilogic sa nu fie......la acestia ma refeream
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura