Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

mike_us

@dr4qul4 Adică tu vrei sa zici ca pina in 2030 nu o sa se termine ce avem in construcției? Exceptând cele 2 loturi de pe A1 mi se pare un pic cam pesimista estimarea ta.

pasadia

@dr4qul4 da, ai uitat de cele 4 loturi de pe A13. Care sunt primele la care se va renunta (daca Maykol se incurca) si nu vor fi construite pana-n 2030.

hefaistos

Nu. Cel puțin 3 loturi de pe A13 sunt loturi usoare. Ia prețul de atribuire nu pare subevaluat. Decibpoate nu vor respecta termenele contractuale dar 7 ani, pana la sfârșitul lui 2030 pare termen rezonabil. Doarxdaca dau faliment turcii la ei acasă (ceea ce s-a mai intamplat sa se blocheze șantierul ca a dat faliment firma mama).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

4xA13 sunt trecute la Proiectare.
Avem 28 de loturi aflate in faza de constructie! E destul de greu de crezut ca nu se va bloca niciunul. Nu as paria pe lotul chinezilor, pe PiSi2, pe Turcii de pe DX12 si nici chiar pe loturile UMB de pe A3. Cineva trebuie sa termine si viaductele alea, si mai sunt cateva dealuri cu surprize pe acolo.
Iar Erbasu e la primul santier.

Nu-mi fac griji pt A7. UMB il va duce la bun sfarsit, mai greu, dar o scoate la capat, chiar daca asta inseamna sa intarzie si mai mult alte santiere (A0N4 va fi gata doar cand sunt gata si chinezii...).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bim14

Cred ca ar trebui sa vedem progresul santierelor si din prisma alocarilor bugetare. Dupa cum s-a exprimat grindeanu, la anul va fi o seceta crunta la inaugurari de autostrazi. Puterea se va axa pe santierele care ii aduce voturi, adica pe cele din domeniul constructiilor civile, pastorite de primarii psdnl. Unde mai pui ca in acest sector cofinantarea este mult mai mica decat la autostrazi, deci foarte multi bani aproape gratis obtinuti prin PNRR. Pana la urma e bine sa avem cat mai multe santiere, idiferent ca e vorba de infrastructura rutiera, feroviara, educationala, medicala, etc. romania trebuie sa se modernizeze si asta e singura sansa de a ne face bine. 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

dumbravaandrei


P3trut

@bim14: grindeanu a anuntat seceta crunta la inaugurari autostrazi
grindeanu: la anul deschidem 250km de autostrazi
 :lol:  :lol:  :lol:


bim14

Pai ne uitam putin pe buget si putem anticipa realitatea, adica trebuie sa luam de buna si partea declaratiei in care grindeanu se lauda ca el se pricepe sa faca rost de miliarde. De parca miliardele astea cad de undeva din cer sau cresc in copaci. Tot ce imi doresc este ca anii viitori sa fie tot atat sau chiar mai productivi in materie de inaugurari decat 2023.
In conditiile in care ritmul de lucru pe loturile aflate in executie este de 25-30% pe an/lot, cum se poate inaugura in 2024 ceva? Cred ca lotul din A3 unde or lucrat Strabag si Geiger o fost un fel de exceptie de la regula. Altfel, s-a preluat un lot relativ scurt ca lungime, executat in proportie de aproximativ 35%, de 2 constructori puternici/seriosi si fiecare o facut cate 30-35% din total.   
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

shift2rail

Quote from: Stef on December 24, 2023, 12:17:39 AM^a zis 250 cu tot cu astea de anul ăsta.


Cati km A/Dx a inaugurat anul asta? Sa stim pentru cati km din cei 250 il tinem responsabil in 2024.

dumbravaandrei

@Stef asta cu 250 km a zis cand fost numit ministru. A zis ca planuieste sa stea pana in 2024 si sa deschida 250km de A+DEx.
Obiectivul va fi ratat cam cu 40-50 km chiar si in cele mai optimiste scenarii in conditii democratice :D

hefaistos

#9461
La repezeala

Deschisi 2023
Nusfalau Suplacul De Barcau 13.5
Chetani Campia Turzii 15.7
A0N T2 (UMB) 19
A0S T2 (ALSIM) 16.3
DEx12 T3 31.8

TOTAL DESCHISI 96.3 (din care 14.3 "muzeu")

Probabil de deschis in 2024

A0S T1 16.3
A7 Ploiesti Buzau T1 (Pizzarotti-Retter) 21
A7 Buzau Focsani T2 30.8
A7 Buzau Focsani T3 36.1
A7 Buzau Focsani T4 10.94

Total 98.84

Categoria "Minuni"

PiSi5 (Webuild) 30.4
A0S T3 (Aktor) 18
A7 Ploiesti Buzau T2 (Coni Trace) 28.3
A7 Buzau Focsani T1 4.6
DEx12 T1 17.7
DEx12 T4 31.9

Total 130.9

Deci daca se indeplinesc 40% din minuni (chiar si prin deschideri partiale) de apropie de obiectiv.

Facut corecturi. Asa merit daca ma grabesc si am privirea tulbure. Totusi in apararea mea o parte din muzee se vor deschide sigur in 2024.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Pe 2023 nu sunt deschiși 19+16,3 pe A0. Sunt 10+10, iar 9+6,3 sunt muzeu.

Iar DEx12-3 nu are 38.1, ci 31,75...

Două la primărie, două la prefectură...

GAC

si la probabil (sigur) 2024 mai sunt si cei 19 Km de la Oradea, deci asa ajungem la 250.

mike_us

#9464
@Ionut zicea pe topicul de A0:
"Dar de terminat în 2024 tot termină. Presiunea va fi mare.
Îmi iau eu pariul ăsta. Ar fi un dezastru să rateze 2024. Asta e știrea rutieră a lui 2024: A0S completă, legarea A1 și A2 și ocolirea Capitalei, o istorie tristă."

Daca monarhul care clar are informații mai bune ca majoritatea dintre noi zice ca se termina in 2024 de ce e trecut A0S T3 (Aktor) la categoria minuni?

@hefaistos Nu e un pic prea optimist sa fim siguri ca UMB termina 3 loturi pe A7 in 2024? Sunt pe la 30% le rămân de făcut 70% într-un singur an si îs totuși 70km cea ce in România e f mult. M-as bucura foarte tare sa ai dreptate.