News:

Educația pentru riscuri în trafic, lecțiile suedeze!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GIV

@26ld @montaniardul  pe cestrin la vo galati scrie asa (daca ar avea vreun sens)

CNAIR SA A ANALIZAT DOCUMENTELE ANTREPRENORULUI CU PRIVIRE LA INCETAREA AMIABILA A CONTRACTULUI CONFORM PREVEDERILOR ALIN. 9 SI 10 DIN OUG 47/2022 PRIVIND AJUSTAREA PRETURILOR CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA/CONTRACTELOR SECTORIALE/CONTRACTELOR DE CONCESIUNE/ACORURILOR CADRU , IN VIGOARE DE LA 20 IULIE 2023 SI A TRANSMIS ANTREPRENORULUI FAPTUL CĂ SUSŢINERILE ACESTUIA DIN CORESPONDENȚA TRANSMISA, NU SUNT DE NATURĂ A JUSTIFICA ÎNCETAREA CONTRACTULUI PRIN ACORD, ÎN TEMEIUL IMPREVIZIUNII ÎN REGIMUL SPECIAL REGLEMENTAT PRIN DISPOZIŢIILE ART. 3 ALIN. (9) DIN O.U.G. NR. 47/2022.

IN DATA DE 28.02.2024 SI DATA DE 15.07.2024 BENEFICIARUL A TRANSMIS ANTREPRENORULUI ADRESE PRIN CARE II SOLICITA ACESTUIA SA TRANSMITA DOCUMENTELE AFERENTE PAC REVIZUITE CONFORM OBSERVATIILOR ACESTUIA, PRECUM SI MASURILE PROPUSE IN VEDEREA FINALIZARII CONTRACTULUI IN TERMENUL CONTRACTUAL. PANA IN PREZENT ANTEPRENORUL NU A RAPSUNS LA SOLICITARILE BENEFICIARULUI.

horatiu.cosma

Traducerea e că UMB nu mai vrea să facă centura Galați că zice că nu se încadrează cu banii licitați, CNAIR nu e de acord și cere proiectul tehnic, UMB nu mai răspunde nimic. Am tot zis și pe alte thread-uri specifice: celor de la UMB li s-a umflat capul foarte tare, cred că pot face ce vor, cum vor, când vor, fără nicio consecință. Nu e sănătos pe termen lung.

Ionut

Nici pe termen scurt nu e sănătos.

GAC

ca fan umb nu pot sa ma resemnez cu asa ceva. sunt de acord ca de la data licitatiei pana acum au fost niste cresteri de costuri, care impun o ajustare a pretului contractului in mod corect si transparent, dar de la asta pana la "nu mai vreau lucrarea" e cale lunga. poate daca aktor era ars 1 milion pe zi la intarzieri, acum umb nu se obraznicea.

Ionut

Nu există doar UMB și Aktor pe lumea asta. Marota asta cretină se tot repetă. Nu înseamnă că dacă nu ia UMB un contract automat se duce la Aktor. Există și alți constructori.

alecu26

Nurol par ieftini și buni.
Retter e o stea în devenire.
Și sa vedem pleiada de noi firme romanesti cum va evolua.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

DanStanciu

Podul peste Siret de la Cosmesti, contract semnat cu UMB in 19.04.2022, oare in ce scenariu se incadreaza? :rip:

M_Z

Quote from: horatiu.cosma on March 29, 2025, 01:53:32 PM...celor de la UMB li s-a umflat capul foarte tare, cred că pot face ce vor, cum vor, când vor, fără nicio consecință...

Nici nu îți imaginezi cat de mult
a întrecut limita UMB și cât de mare e complicitatea MT și a ambelor CN.

OG64 e clar și trebuie să demonstrezi că nu mai poți susține contractul.
 Numai că UMB a  jucat-o la tupeu și nu au vrut să facă documentele justificative pentru reziliere. Daca le făceau era reziliat demult dar ei au vrut fără că sunt mai cu moț.
Acum trenul e pierdut și nimeni nu riscă să facă ilegalități atât de vizibile. Pe sub radar se fac dar așa pe față rar găsești pe cineva să iasă in față. E la fel ca la nadaselu/topa mica unde simpla prezență într-o adresa a cuvântului "substanțial" le-a stricat manevra cu viaductele.
Probabil în ultimile ore inainte de a se schimba macazul la guvern se va rezolva și problema rezilierii acestui contract.




Ionut


Feri

DRUMURILE NOASTRE. GARA DE NORD,DUPĂ PIEDONE/ AUTOSTRĂZILE PNRR-ULUI,ÎNCOTRO?/PATRULĂ ȘCOLARĂ DIN S6 - B1TV

Ionut

S-a lăsat cu purtat de tricou. :lol:
După Paște, vine și vinul, cică. :lol: