Distractie maxima cu perle si ineptii

Started by Ionut, May 12, 2017, 10:39:00 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizzuh

@TibiV: :unsure: pai... nu-i nicio diferenta :lol: Greseala mea, am vrut sa zic "in zona deluroasa".

nicolaem

din categoria " sa facem sa fie bine" , premiul de consolare pt ratarea la mustata a postului de ministru al transporturilor, actual ministru economiei:

"Ministerul Economiei: Autostrada Pitesti-Sibiu este unul dintre proiectele finantabile prin Fondul Suveran de Dezvoltare si Investitii"



Ionut

Vai ce ineptie.
Tocmai s-a scos la licitatie pe POIM. Este proiect finantat prin fonduri europene de ani de zile... Of.

ovicor

Ionut, poate n-au cei 15% si doresc sa apeleze la Fondul Suveran. Nu m-ar mira!


cristi5

#20
Dupa cum stiti, ieri a difuzat TVR un interviu, cel mai probabil "servit", cu dl. Ionita.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=74.msg168328#msg168328

Stie cineva daca gasim undeva o inregistrare?

Putem strange aici cele mai mari ineptii debitate in acest interviu? Si eventual la ce minut in program?

Nu putem admite chiar toate aberatiile pe postul national. Daca cumva avem materialul video, poate sa il "completam" cu subtitluri sau stop-cadre, ca pe cel de mai jos cu Cuc (il postez aici ca aici ii e locul)...  Daca iese bine materialul video, il trimitem la TVR, "drept la replica".


cristi5

^ Nu se poate reclama la CNA? Pe motiv ca au spus lucruri neadevarate care lezeaza interesul public...

Ionut

Nu s-a implicat CNA pentru mizerii mult mai mari...

alecu26

Eu zic ca și aia cu constructorii nu mai au voie sa facă claimuri se încadrează la perle.
Ca doar nu e ca și cum îi spun eu copilului meu...ești pedepsit...nu mai ai voie sa te joci pe xbox.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Astăzi la semnarea contractului cu Alpenside
cuc (cu litere mici) : "termenul de 2 ani pentru finalizare curge de astăzi "...la care ionita(cu litere mici),il intrerupe :"2 ani dupa emiterea ordinului de începere a lucrarilor,adica aprox 15 zile de acum".....Apoi cuc il intrerupe si el pe ionita..."nu,nu...2 ani începând de astăzi"......Stan si Bran la conducerea construcției de infrastructura modernă...

Alo.?...mincinoșilor? ..constituire garanție,avans,Am,Ac,arheologie,exproprieri,relocare utilități....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: adiarc on October 02, 2017, 08:07:39 PM
Alo.?...mincinoșilor? ..constituire garanție,avans,Am,Ac,arheologie,exproprieri,relocare utilități....
Alea sunt maruntisuri, se rezolva in 24 de ore...
:lol:  :lol:  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ce le spune Dragnea celor care se opun Autostrăzii Bucureşti-Alexandria:
,,Să vină să circule o săptămână aici, pentru că traficul e comparabil cu DN 1"


"În Bucureşti foarte uşor se spune:De ce este nevoie de drum expres sau autostradă Bucureşti-Alexandria, Craiova şi Serbia?! Să vină să circule o săptămână aici, între Bucureşti şi Alexandria pentru că traficul de aici este comparabil cu traficul pe DN 1, iar în weekend este mai grav decât este pe DN1. De ce? Pentru că sunt weekenduri în care de la Drăgăneşti Vlaşca stăm la coadă. Deja, de la Ghimpaţi , statul la coadă este o obişnuinţă. Sper ca odata cu adoptarea legii parteneriatului public privat sa găsim companii private care să dorească sa investească în acest drum care este foarte important".

Adevarul




Si acum realitatea.

Cifre rotunjite
MZA DN1 Bucuresti-Otopeni: 65000
MZA DN1 Otopeni-Ploiesti: 30000
MZA DN6 Bucuresti-Ghimpati: 24000
MZA DN6 Ghimpati-Alexandria: 8000 (cu indulgenta)

Deci la Draganesti-Vlasca city se sta la coada. Bravo ma. Adica tu compari 8000 MZA (Draganesti-Vlasca) cu DN1, cu 30.000 sau cu 65.000.
Adevarul ca e la fel, daca n-ar fi o diferenta ca de la cer la pamant.

Intr-adevar, Ghimpati-Bucuresti are trafic sufocant pentru ca e vorba aici de traficul local.
Dar de la Mihailesti si pana in Bucuresti, adica de la aproximativ jumatatea drumului, avem 2 benzi pe sens!

Asta e realitatea, dle dragnea.

dr4qul4

Dar nici tu nu poti compara intrarea in Bucuresti pe DN1 cu intrarea in Bucuresti prin Calea Rahovei.
24000 MZA pe Bucuresti -Ghimpati inseamna doar vreo 10-15000 mZA pe Mihailesti -Ghimpati, dar in acelasi timp inseamna unul din cele mai aglomerate DN-uri cu o banda pe sens, in exterioriul oraselor.

Problema la DN6 apare insa doar in weekendurile prelungite cand toti bucurestenii dau navala afara din oras iar la intoarcere ramana blocati in Mihailesti-Bragadiru-Sos Alexandriei.

Eu unul consider ca este nevoie de o autostrada (nu DX) Bucuresti-Alexandria-Turnu Magurele-Plevna-Yablanitsa. Nu pentru Dragnea sau pentru Alexandria, ci pentru o legatura Sofia-Bucuresti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Omule, ce treaba are Calea Rahovei cu autostrada si cu coada din Draganesti-Vlasca?

Stiu FOARTE bine cum se circula pe B-Alexandria. Nu poti compara cu DN1, chiar daca sunt momente cu blocaj (chiar total in Mihailesti la trecerile de pietoni care, in buna parte, vor fi eliminate prin centura Mihailesti).

Discutia despre legatura B-Sofia e alta poveste.
Minciuna spusa de dragnea nu are nicio treaba cu Sofia!
El zicea de coada din Draganesti-Vlasa!

Tu citesti ce am subliniat eu?! Nu. Probabil nu vrei sa citesti.
Inchid discutia aici pentru ca ma enervez inutil.

Pentru unii minciunile sunt adevar.

TibiV

Coada lui dracnea se va topi la darea în folosință a centurii Mihailesti.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)