Distractie maxima cu perle si ineptii

Started by Ionut, May 12, 2017, 10:39:00 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Pfiuu..
S-a blocat tocmai la urcatul in SEAP :D.
E vorba de urcat licitatia de contractare a unui studiu, sa nu credeti ca se cumpara ceva concret.
Auzirati ca sunt 50 de astfel de unitati subordonate MT? Cati ca asta or mai fi?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

La asta m-am gandit si eu...
Permutari "de cate 3" (C,F,R) nu da, clar....

Dar "aranjamente" de "4" (C,F,R plus A) ne permite "incadraerea" in "cele 50"....
Mamaaaaaaa....
Cati sifoneaza banul public la CFR...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

oare ce naiba inspira astia? :lol:

http://www.turnulsfatului.ro/2017/11/15/proiect-de-lege-se-poate-depasi-pe-linie-continua/

eu propun sa punem linie continuua peste tot si fiecare sa poata depasi in fct de cum crede...amu de moare careva nevinovat nu-i bai.... ...alo...domnu...cereti urgent medicamenteeeeeeeeeeeee
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Ministrul Transporturilor: Lipsa autostrăzilor din România "nu poate fi pusă în seama autorităţilor"

Ministrul Transporturilor a precizat că lipsa autostrăzilor din România ,,nu poate fi pusă în seama autorităţilor", ci este cauzată în general de ,,termenele mari şi de contestaţiile frecvente depuse în cazul licitaţiilor".

,,Vreau să fiu un ministru al zilei de azi, un ministru care să creeze bazele unei activităţi mai eficiente în viitor, nu-mi fac iluzii că voi avea şansa să parcurg întreg procesul, dar vreau să las urme pentru ceea ce vreau sa fac astăzi", a spus Lucian Şova.

economica.net

NGC

Domnu' Sova, nu vreti mai intai sa cititi cum au justificat aici acum 2 saptamani subalternii proiectul asta de HG si abia apoi sa vorbiti?

Quote
Proiectele majore din domeniul transporturilor devin tot mai complexe, exemplificând aici proiectarea și execuția viaductelor cu lungimi ṣi înălțimi mari, tuneluri, noduri rutiere de mare viteză etc, și totodată este de mentionat că în prezent CNAIR SA a extins perioada de garanție a lucrărilor de la 2 ani la 5 - 10 ani (minim 5 ani conform preverilor Legii 10/1995 privind calitatea în construcții modificată și republicată), lucruri care concură la angajamente de mai lungă durată atât a serviciilor de proiectare, asistență tehnică cât ṣi de consultanță.   
În acest context a devenit necesară diversificarea componenței echipelor de proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici ṣi ingineri consultanți care concură la elaborarea ṣi ulterior implementarea proiectelor, în condiții specifice de calitate ṣi siguranță în exploatare.
Astfel s-a constatat spre exemplu, că într-o echipă specializată de consultanță, prin care trebuie asigurați experți cheie pentru fiecare domeniu de activitate specific, valoarea estimată a contractului de achiziție publică, pentru a se încadra în maxim 1% din valoarea lucrărilor de bază, nu poate asigura pentru specialiști nici salariul minim pe economie, stabilit pentru anul 2018 (1900 lei/lună față de 600 lei/lună în anul 2010), fără a mai pune la socoteală dotările specifice necesare activității curente de verificare, supraveghere, supervizare, mijloacele de deplasare în șantier, personal auxiliar, etc.
Neasigurarea unui plafon valoric corespunzător serviciilor de specialitate, așa cum sunt reglate și decurg din piața liberă a muncii, conduce la disfuncții majore, care s-au resimțit acut în ultima perioadă în calitatea serviciilor ṣi a prestației contractanților, care nu pot finaliza contractul în termenul ṣi la valoarea acceptată, confruntându-ne ṣi cu migrarea/fluctuația specialiṣtilor către alte contracte/obiective.
În acest context, considerăm necesară revizuirea standardelor de cost stabilite în anul 2010, astfel propunem creșterea procentului aplicat lucrărilor de construcții – montaj la cota de aproximativ 3% pentru consultanță (față de 1%), 5% la proiectare (față de 3%) și 2% pentru asistența tehnică (față de 1,5%).
În privința prețurilor unitare propunem actualizarea acestora cu indicele de cost în construcții ingineresti publicat de către Institutul Național de Statistică, pentru perioada 2010 (baza standardelor de cost aprobate) și 2017, respectiv 122 reprezentând o creștere de 22%.

Documentatia pentru fiecare licitatie de proiectare si executie este 100% OK, nu-i asa? Sa intrebam si la ANAP? Sa intrebam si constructorii? Sa intrebam si la CNSC si CAB? :lol:

Constructorii fac proiectul tehnic in baza unor studii de fezabilitate perfecte, nu-i asa? :lol:

TibiV

Quote from: NGC on March 27, 2018, 10:14:09 PM
Caut un mesaj de zilele acestea in care era citat Sova si zicea ca nu autoritatile sunt de vina. Mai stiti careva pe unde este?

Quote from: KenyaSong on March 27, 2018, 10:18:58 PM
^ Ultimul de la Distractie maxima cu ineptii

Mai frate, te doare mintea (daca o ai la tine)....
Eu propun ca acest topic sa fie singurul cu ordine cronologica inversa...

Cele mai noi sa fie primele, caci in astea descoperim prostia/perla maxima...

Au avut nevoie de 8 ani ca sa se prinda ca s-au mai schimbat costurile/preturile ?!?!?!....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

#51
Quote from: pasadia on March 28, 2018, 08:45:28 AM
QuoteDe asemenea, noul rutier de la Dobra a provocat neînţelegeri între părţi. Acest nod, cu o utilitate îndoielnică, a fost proiectat şi reproiectat de peste 40 de ori la cererea Companiei, după care s-a cerut renunţarea la el pentru că ar strangula circulaţia din cauza barierelor la calea ferată a trenurilor de mare viteză.

Pe CF212? Tren de mare viteza? Ok, buna gluma!

Cine dracu a basit o asemena ineptie? Care p*** c****** de mare viteza au vazut astia pe o linie secundara, simpla, diesel, construita de Austro-Ungari? A trecut vreun Eurostar e320 pe acolo? Pentru ca un Desiro sau un puturos de Sulzer numa' viteza mare nu au.

Imi cer scuze pentru limbajul semi-cenzurat.

yetiman

Nu te-ai prins?  :lol:

E viziune pentru viitor....  :lol:

Pentru 100 de ani in avans. Genii, ce mai. Vizionari. Ar trebui medaliati, nu acuzati...

Nimeni pana la ei nu au fost in stare sa aiba viziuni pentru urmatorii 100 de ani......
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rizzuh

Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant la CNAIR, la Digi 24 in data de 29.03.2018 (parafrazez):

QuoteDrum Expres la profil de autostrada. Va fi un drum expres atipic. Mai evoluat decat un drum expres, aproape ca o autostrada.

TibiV

Iarta-ma Doamne, dar este "prea buna" ca sa nu o "surprind pentru posteritate" !...
Sper sa nu se supere Ionut, dar este "fix" din titlul topicului...  :-[

Quote from: cristi5 on April 02, 2018, 10:05:01 AM
Preafericitul poate rezolva mult mai usor regulamentul decat dealul. Regulamentul e din categoria "ca nu este om acela care sa fie viu si sa nu greseasca", asa ca se rezolva cu o rugaciune telefonica la guvern.

Dar dealul este vointa divinitatii geologice, nu a oamenilor pacatosi

Am ajuns sa scriem de cele sfinte pe forum ingineresc... Cu prea-pacatosii din CNAIR se pare ca e ultima solutie...

Cu cele sfinte nu te joci!...
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

catalinmz

Azi era unul dintre termenele mentionate de ministrul Lucian Sova pentru deschiderea loturilor 3 si 4. L-am si auzit mai inainte spunand ca "Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari și multinaționalele vor pleca către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici"










voicul

Cine nu si-a platit darile la stat sa ii fie rusine. Altfel cum se pot plati salarii pentru astfel de oameni?!!!

",,Este o rețea de autostrăzi minunată în Occident. De ce au venit multinaționalele aici? Pentru că sunt salarii mici. Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari. Și tot vor pleca. Către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici", este afirmația ministrului Transporturilor."

De aici: https://www.money.ro/ministrul-transporturilor-socheaza-din-nou-ce-spune-lucian-sova-despre-lipsa-autostrazilor/

Tavi

Am mai avut un idiot care a cuvantat la fel. >:(
"Romania nu are nevoie de autostrazi!" Era prin 1999...tot ministru al transporturilor parca, nu? :((

adiarc

#58
Imbecilul de la conducerea MT loveste din nou.Acesta a declarat ca "autostrazile gonesc investitorii

Acestia ar fii venit doar pentru salariile mici,iar autostrazile vor creste salariile,iar investitorii "tot vor pleca spre zone fara autostrazi dar cu salarii mici"...

Nu mai pot comenta nimic,cand oameni atat de redusi sunt in vf societatii noastre.

Sursa cont Facebook Catalin Drula
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

 :D Si nu are dreptate?
Pai investitorii vin pentru transportul cu caruta, pe drumuri de pamant, ca sa faca fabrici bazate pe miraculoasa tehnologie a aburului, inventata recent, si sa produca la lumina opaitului....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu