Distractie maxima cu perle si ineptii

Started by Ionut, May 12, 2017, 10:39:00 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


ovicor

Nu vedem ca n-avem "viziune". Omul cu "viziunea" (a se citi VEDENII) este "purtatorul de VORBE a cnair !

TibiV

Ionut, imi cer scuze, dar nu ma pot abtine sa nu te "plagiez" pe acest topic "DEDICAT" chiar de tine...  :lol: :lol: :lol:
Quote from: Ionut on November 08, 2018, 08:38:56 AM

Malta este ultima...
De ce nu au incercat cu Andorra?!....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

"Autostrada de Est: Bucuresti - Craiova - Timisoara"

Astia cu siguranta sunt repetenti la geografie. Probabil colegi cu cei care s-au gandit la varianta Tg. Mures - Sighisoara - Bacau ca varianta peste Orientali.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

De ce crezi ca l-am "plagiat" pe Ionut in topicul asta?!?!....
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

Dorel a făcut treceri de pietoni din poartă-n poartă, pe o stradă din Suceava. Nouă zebre pe o distanță de 300 de metri
Pe strada proaspăt asfaltată au fost marcate nouă treceri de pietoni. Asta în condițiile în care Bogdan Vodă este o stradă înfundată cu lungimea totală de 300 de metri. Pe stradă sunt aproximativ 25 de case.  :lol:






StiriSuceava

adiarc

nu sunt semnalizate cu indicatoare si nici luminate bine sau cu denivelari artificiale inaintea lor....probabil vor disparea curand majoritatea  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Allex

Bine ca nu a observat nimeni trotuarul generos, proaspat asfaltat. Daca esti mai durduliu nu incapi nici singur. Nu mai zic de persoane cu copii in carucior. Trecerile sunt din gard in gard.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

elphax


GDPR

Mircea Drăghici: Avizele de mediu sunt cele care au dus înapoi România în timp

Deputatul Mircea Drăghici, nominalizat de PSD pentru funcţia de ministru al Transporturilor, întrebat miercuri din ce cauză România a reuşit să realizeze atât de puţini kilometri de autostradă, a replicat că motivele sunt legate în principal de avizele pentru studiile de fezabilitate care sunt depuse la Comisia Europeană.

"Cele mai multe cauze sunt legate de avizele pentru studiile de fezabilitate care sunt depuse la Comisia Europeană. Avizele de mediu sunt cele care au dus înapoi România în timp. Eu am fost consultant pe fonduri europene şi în perioada de preaderare şi în postaderare, în mediul privat. Concret, am expertiza necesară să aduc un plus de valoare pe acest domeniu", a afirmat el, într-o conferinţă de presă susţinută la finalul şedinţei Comitetului Executiv Naţional al PSD.

economica.net

:lol: :baby: :lolz:

perfidus

Si pentru PPP-uri cu banii din fonduri suverane si de la chinezi sau arabi este nevoie de Avize de Mediu. Pentru ca suntem in UE, nu in China.
De la un personaj ce vine din mediul privat mă așteptam la putin mai multa responsabilitate.
Bineinteles, era si el unul dintre bietii consultanti cu jumatate de norma la 5-10 proiecte simultan, asa ca cele 40 ore de munca pe zi i-au adus expertiza necesara.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Uite ca avem o noua autostrada:



SURSA

Si nu, nu pot crede ca vorbeste despre vreun lot de pe Lugoj - Deva. Ca doar nu poti da vina pe podul peste Mures de pe LD3 pentru ca nu poti tu deschide Ilia - Grind.

Harry

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gică Popescu, consilierul Prim-Ministrului României pentru EURO 2020, a dat asigurări că până la startul competiției va fi gata o linie de metrou de la Aeroportul Otopeni până la Gara de Nord.

"Suntem aproape de a obține autorizația de construcție pentru linie de metrou de la Otopeni la Gara de Nord. Va fi suprateran la Otopeni, în rest subteran. Din câte știu, lucrurile sunt în regulă cu Planul de Urbanism Zonal. Urmează proiectarea și licitația.

Eu sunt sigur că va fi gata. Nu se poate să nu avem metrou. Dar am avut ajutor de la Primul Ministru și de la toată lumea. A fost o deschidere mare. Dacă nu facem, o să ne facem de râs. O să vină lumea la București și o spună «Unde e infrastructura? Taxiurile sunt infrastructura?». Și Primăria București se implică și are un plan.

Cred că de la Otopeni până la Gara de Nord vor fi două stații. Drumul va dura 16 minute", a declarat Gică Popescu la TV Digi Sport.

https://www.gsp.ro/fotbal/nationala/gica-popescu-anunt-de-ultima-ora-pentru-euro-2020-16-minute-de-la-otopeni-la-gara-de-nord-toate-detaliile-proiectului-557021.html

Ionut

Ăștia trăiesc într-un univers cu totul paralel.

voicul

Doar nu te astepti ca Popescu sa stie cu vorba. El a stiut cu mingea.

Gică Popescu (51 de ani), consilierul Executivului din Calea Victoriei pe problemele legate de organizarea lui Euro 2020 la București, a precizat că sunt șanse extrem de mari ca linia de cale ferată care să lege Aeroportul Otopeni de Gara de Nord să fie gata până înaintea turneului final din vara anului viitor.

Fostul căpitan al naționalei României, dar și al Barcelonei, a precizat că este o chestiune de zile până când autorizația de construcție va fi aprobată. "Așa, să-ți dau o veste bună. Suntem aproape de a obține autorizația de construcție a liniei ferate care să lege Otopeniul de gara centrală. Lucrurile sunt în regulă și cu PUZ-ul (n.r. - Planul Urbanistic Zonal) și cu tot. Pe durata acestui an, 2019, vor începe lucrările, care vor dura opt luni. Există deja și traseul, există și proiectul. Va exista un tren suprateran la București!

https://www.digisport.ro/fotbal/euro-2020-fotbal/sa-ti-dau-o-veste-buna-vom-merge-la-euro-pe-calea-ferata-anunt-de-ultima-ora-al-lui-gica-popescu-588080