Distractie maxima cu perle si ineptii

Started by Ionut, May 12, 2017, 10:39:00 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

#120
Intreaga comunicare a acestui personaj e undeva intre perla si ineptie

https://www.facebook.com/100004692159329/posts/1232170306949363?sfns=1

Am inteles ca e hei-rup si gata, de maine be apucam de treaba. Dar despre O600 nu facem o ora de discutii? Despre tinut LD2 inchis luni de zile? Despre intarziat Holdea ani de zile, si urlat pe santier pt intimidarea constructorului, cand problema era la CNAIR?

Si aia mi-a placut ca "nu pot sa minta un minstru". Cat poate fi de plin de functia lui... Tre sa-i spuna un consilier ca nu se minte functia, se minte fraierul.

Quote
Astăzi, împreună,  pornim planul meu de transparentizare a tuturor proiectelor de infrastructură aflate în derulare și a celor care vor începe.

Demaram " Ora infrastructurii ".  O premiera în ministerul transporturilor.

O radiografie, pe care o fac săptămânal sau ori de câte ori este nevoie, pentru a arăta românilor care e starea  santierelor.

Cetățenii trebuie să fie informați cu privire la stadiul lucrărilor, alocările banilor, eventualele blocaje la care trebuie găsite soluții.

Le spun românilor că antreprenorii care lucrează pe șantiere trebuie să înțeleagă un singur lucru: ori muncesc, ori pleacă acasă.

Am toleranță zero privind nerespectarea termenelor la construcția de autostrăzi.

Pe români nu-i mai interesează problemele noastre sau ale antreprenorilor.

Eu am înțeles mesajul cetățenilor. Le răspund că voi fi pe șantiere, pe toate șantierele. Și anunțat și neanunțat.

bgd77

A inceput campania electorala, o sa se umple topicul asta cu prostii, sper ca serverul sa forumului sa tina.  :)

perfidus

Si noi romanii, cel putin o parte care activeaza sau doar citeste pe acest forum tot spunem de ceva vreme:
MT si CNAIR trebuie să înțeleagă un singur lucru: ori muncesc, ori pleacă acasă.
Licitațiile de infrastructura le pregătesc și le organizează tot constructorii care își cauta de lucru și nu știm noi?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Daca Sibiu - Boita inseamna strapungerea Carpatilor, atunci vor putea zice ca Rasnov - Cristian rezolva problemele de pe valea Prahovei. ;)

Ionut

Pai le rezolva. Ca mergi de la Bucuresti la Predeal prin Sibiu si Fagaras. Pam pam!

NGC

#125
Aici avem un extras din "Analiza multicriteriala in lungul coridorului rutier de Sud (Brasov - Bacau)", realizata de Biroul Implementare Master Plan din cadrul MT.





Dupa cum vedeti autostrada de la Deva la Sibiu trece acum prin Lugoj. :lol:

perfidus

Mi-a "placut" maxim postarea asta a lui @frunzaverde despre linia secundara spre Hunedoara... Am zis sa rămână aici pentru posteritate.

QuoteSi motivul pentru care se reface podul e ca au vrut sa tina declivitatea la cotele curente pentru trenurile grele cu cocs si fier spre Combinatul de la Hunedoara. Cum care combinat? Ala din hartile din 1975 pe care le-au folosit ca sa deseneze investitia...
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Din articolul lui Victor Cozmei de pe Hotnews:

QuoteRăzvan Cuc: ,,Eu constat - poate am devenit prea patriot - avem ceva cu constructorii din România? Ați fost să vedeți construcția? Ar trebui să ne mândrim cu ,,dealul liliecilor", este una dintre cele mai complexe lucrări făcute vreodată în România. Nu știu dacă vreo altă firmă înafară de cea a domnului Umbrărescu putea s-o facă".

Traiasca firma patriota UMB! Tovarasi, sa ne mandrim in lume cu aceasta opera de arta, una dintre cele mai complexe lucrari facute vreodata in tara noastra, un deal barbierit!

Idiotul asta stie ca Astaldi construieste un pod suspendat peste Dunare? Aia n-ar fi in stare sa barbiereasca un deal (chiar daca este o solutie tehnica execrabila)? Sau Bechtel, Skanska, Hochtief, Strabag, Vinci, Salini? Strabag e #5 in lume, lucreaza si la noi, dar nu, traiasca UMB. Vai de pl noastra.

P.S.: Nu am nimic cu UMB, apreciez munca pe care o fac, dar hai sa nu-i ridicam in slavi de parca ar fi inventat roata.

yetiman

Cea mai mare caliate a UMB-uli este, dupa parerea mea, capacitatea de mobilizare si faptul ca lucreaza cu utilaje si oameni proprii.
Asa incat, de cate ori a fost nevoie si a fost posibil, s-a vazut in teren un progres simtitor.

In rest au aceleasi calitati si pacate ca orice constructor.
Si calitativ, lucrarile lor sunt la acelasi nivel/probleme cu ale altora. N-am vazut nimic deosebit.

Iar dealul liliecilor, sa fim seriosi. Cum zice si rizzuh, a fost vorba doar de volum de material transportat si un zid de gabioane urias. In rest nu vad nici un fel de complexitate deosebita...
Mare mirare ca (sau daca) s-au incadrat in suma licitata.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

Come on, UMB mai are o calitate: lucreaza ingrijit fata de alti constructori.

yetiman

De asta am uitat.  :D
Intr-adevar, lucreaza mai ingrijit. Dar si asta e un avantaj de a lucra cu oamenii proprii. E mai usor sa le impui "alor tai" sa fie mai ordonati decat "la altii".

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Evident ca nimeni nu mai facea acea lucrare. Toti faceau ori tunel ori semitunel sau vreo polata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dan tm

Semitunel care ar fi?

UMB a facut ce a cerut partenerul serios.
Ca asa a aprobat UE, ca UE nu accepta modificari de solutie nici de traseu etc.

Vorba e cit se pricep dinozaurii la solutii tehnice?

Altfel de fapt cred ca nu faceau tunel ci faceau doua poduri peste Mures si scapau de dealul asta.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Eu nu inteleg de ce astfel de mizerii sunt promovate de publicații serioase precum Hotnews.