News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

^^
Norocosule!
eu am "lucrat" 3 ore pentru 50 m, strat de 30cm zapada afanata...
Asta ca sa scot masina si sa o duc intr-un loc mai... omenos.

Maine.. metrou.

dr4qul4

Eu o las de acum in parcare la Cocor. Sta bine aici. I-au metroul ca am si direct si azi oricum am venit pregatit, in bocanci.  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Tocmai am ajuns acasă din Bucuresti. Pe Dn6, intre Bragadiru si Buda se pare ca un tir a intrat pe contrasens ( inca e pe banda 1 cu faţa la trafic, parcă am vazut si o dubă Atlassib in şanţ ) asa că pe sensul de iesire din Bucuresti se merge pe o singură bandă. Cel mai potrivit moment, vineri seara: am mers bară la bară de la podul de peste centură până aproape de casă

TibiV

A trecut cineva pe acolo ?...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-24022017

Quote
Comunicat de Presă 24.02.2017

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că pe DN 73, km 89+490 – km 89+590, Podul Dâmboviței, circulația autovehiculelor se desfășoară alternativ, dirijat prin indicatoare cu limită de viteză de 40 km/h.

Lățimea maximă a părții carosabile pe care se poate circula este de 5 metri.

Restricția a fost instituită din cauza cedării zidului de sprijin pe o lungime de 100 de metri.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

#874
Am o ora de cand merg cu 3km/h in filipesti-onesti.
4 agabaritice... par a fi statii de asfalt...

Ce sa zic.... drumul perfect pentru asa cva.... :bash: :bash:

L.E: am ajuns in Bogdanesti. Cica le duc la Tg. Mures

TibiV

Cred ca ar trebui sa te uiti pe site-ul CNAIR/CNADNR inainte sa pleci la drum...
Ca sa nu ai surprize....

Cred ca este vorba despre asta:
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/informare-07032017

Quote
INFORMARE 07.03.2017

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că în perioada 08.03.2017 - 13.03.2017 se vor efectua patru transporturi cu depășiri pentru care au fost eliberate autorizații speciale de transport pe ruta:

Brăila – DN21 – Lacul Sărat – DN2B – Cazașu – DN22 – Râmnicu Sărat – DN2 – Adjud – DN11A – Onești – DN11 – Chichiș – DN12 – Miercurea Ciuc – DN13A – Bălăușeri – DN13 – Acatari – DN15 – Ungheni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Suntem in 07, comunicatul vorbeste despre perioada  08-13.

dumbravaandrei

Acum am ajuns in Brasov. Am stat in spatele lui pana la depozitul de materiale din Oituz-Onesti. Pana la urma s-a incheiat u scandal ca sa ne lase 20 de minute sa trecem, tot cu statia s-a identificat 150ml unde sa lase o banda ca sa putem trece. Chiar sint curios cum mama naibii o sa treaca de poiana sarata....
La drept vorbind puteau naibii sa mearga pe dn2d ca nu faceau atat deranj

dumbravaandrei

TibiV, cu tot respectul dar cand ma pornesc la drum site-ul CNAIR este ULTIMUL LOC in care as putea sa ma uit dupa alerte infotrafic.
Am inteles ca a fost ceva anunt pe TV dar din pacate nu am avut access la TV (sincer sa fiu nici nu prea folosesc TV-ul decat ca smart screen pentru filme).
Chiar nu inteleg de ce nu s-a mers pe DN 2D, nu ar fi avut vre-un pasaj care sa limiteze sub 5m deci puteau merge linistiti pe acolo. Cine le-a facut si le-a aprobat traseul is amibe.

TibiV

Ai dreptate, nici eu nu studiez site-ul CNADNR cand plec la drum...
Ma mai uit din cand in cand sa vad daca pun ceva legat de ceea ce ne intereseaza aici, pe forum..

De ce au ales traseul ala nu stiu...
Poate fi legat de gabaritul liber pe sub poduri/pasaje sau de razele curbelor, uneori agabariticele au nevoie de curbe foarte largi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Pe DN2D nu era un tunel ingust aproape de Lepsa? Nu mai retin exact, nu am mai fost de ceva ani pe acolo.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dumbravaandrei

ba da... am uitat de el :D. dar pe Braila-Mures mi-e imposibil sa cred ca DN11 era singura ruta posibila

JohannDB

Quote from: dumbravaandrei on March 08, 2017, 01:20:45 PM
ba da... am uitat de el :D. dar pe Braila-Mures mi-e imposibil sa cred ca DN11 era singura ruta posibila


    Ba, se pare că da..... DN2D la Lepșa are acel tunel, care are pe maxima boltei 5m și câțiva centimetrii, dar pe laterale are arcele de cerc ce reduc drastic orice lățime aflată la 4-4,70 desupra  nivelului șoselei.
    DN 10, pe Buzău-Siriu-Teliu-Brașov, depinde de ce raze de curbă avea nevoie, dar la Teliu, ca să iasă la Prejmer trece pe sub calea ferată și aici, cea mai mare cotă este (fără a demonta portalele de protectie de la pod) este...4,38m pe axul drumului și chiar dacă ar da jos grinzile orizontale de la portale, la podul CF au abia 4,40m (sub pod) la axul drumului....plus un "S" în scurt al drumului.
    Pe Adjud-Onești (DN 11A) spre Comănești-Miercurea Ciuc, au un pod limitat la 25 de tone de amar de ani de zile la Ștefan Cel Mare... Iar de la Comănești la Miercurea Ciuc (DN 12A) la ieșirea din Comănești sub podul CF au abia 4,09m la ax și 4,13 maxim dreapta, apoi la Ciobănaș pe același DN12A la podul peste Trotuș un 4,60 înălțime pe o lățime maximă de 3,60m și la Agăș  un 4,31 fără demontare, iar cu demontare un 4,60 la axul drumului..... Iar la Palanca un chinuit 4,44 pe mijloc...... La Miercurea Ciuc, alte probleme la podul peste CF de la gară din cauza giratoriului de aici și apoi cu girația de la Kaufland....
    Pe Cheia DN1A sun razele de curbură la serpentine care dau mari probleme la lungimi și lățimi.
    Pe DN1 Ploiești-Brasov, la Bușteni și Predeal , la poduri un chinuit 4,24 pe mijloc.
    DN13 la Sighișoara, la noua relocare de CF la ieșirea de Tg. Mureș este foarte îngust. Au o restricție de 3,20 de ani de zile la acest șantier ce nu se mai termină....

TibiV

https://www.politiaromana.ro/ro/info-trafic/atentie-traficul-rutier-pe-dn10-va-fi-restrictionat

Quote
ATENŢIE: TRAFICUL RUTIER PE DN10 VA FI RESTRICTIONAT

Data: 09 Martie 2017
Ora: 09.30

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, începând cu ora 14.00, în județul Buzău, pe DN10 Buzău – Brașov, din cauza cedării terasamentului drumului pe o lungime de aproximativ 30 de metri, între localităţile Gura Siriului şi Vama Buzăului(kilometrul 86+300 de metri), circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone va fi restricţionată. Este instituită şi restricţie de viteză de 10 km/h. Ruta ocolitoare pentru traficul greu este DN1B Buzău – Ploieşti, DN1A Ploieşti – Cheia – Săcele, DN1 Săcele – Braşov.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nirolf

Arges: Un TIR incarcat cu 24 de tone de azotat de amoniu s-a rasturnat pe DN7; traficul a fost oprit, iar zona izolata

QuoteUn TIR incarcat cu 24 de tone de azotat de amoniu s-a rasturnat, joi dupa-amiaza, pe drumul national (DN) 7, in judetul Arges, iar o parte din substanta chimica incarcata in saci a ajuns in apropierea carosabilului, soferul ranit fiind transportat la spital, relateaza News.ro. In conditiile in care s-au produs scurgeri de combustibil si exista riscul unei explozii, imediat dupa accident autoritatile au blocat drumul, traficul fiind deviat.

Soferul autotrenului, un cetatean turc, a fost preluat de o ambulanta, suferind mai multe traumatisme.

Potrivit purtatorului de cuvant al ISU Arges, Madalina Epure, autotrenul incarcat cu 24 de tone de azotat de amoniu ambalat in saci s-a rasturnat pe DN7, in afara carosabilului, la kilometrul 124, in dreptul localitatii Valea Ursului.

Potrivit centrului Infotrafic din Inspectoratul General al Politiei Romane, traficul pe DN7, la kilometrul 124, a fost oprit, fiind deviat pe ruta A1 - DN7C Pitesti - Curtea de Arges - DN73C - DJ 678A Tigveni- Poenari - DN7 Moraresti.