News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Quote from: SILVIUFG on July 20, 2016, 10:54:56 PM
Da. A fost accident intre Scoreiu si Porumbacu. O motocicleta si un autoturism. Motociclistul a murit. Nici masina nu arata prea bine.....

Consider ca legislația Rutiera ar trebuii drastic amendată...pt cei care depășesc pe linie continua,mărita perioada de suspendare de la 3 luni la 6 ...si la abateri repetate 1 an sau suspendare Definitiva..a carnetului ....pe viata....am fost in zona la accident si am sunat la Smurd.....o cretina cu nr.de Germania a depășit pe pod,linie continua si vizibilitate zero.....motociclistul ( un turist străin ) n- a avut nici o șansa....nu doresc nimănui sa vadă cum tâsneste sângele dintr-un om,mai ales unul nevinovat.Sincer imi pare rău ca d-na kamikaze nu s-a întâlnit cu un tir...un nebun/nebuna in minus e întotdeauna un plus...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Eurocopter

Trafic ingreunat pe A1 Lugoj-Traian Vuia pe ambele sensuri. Stie cineva de ce? Accident din nou?

pasadia

Am ajuns sa fac DN1, Sibiu - Brasov, si a doua oara in aceeasi saptamana. A doua oara duminica dupa-masa, intorcandu-ma de la Negoiu. De data asta mult mai aglomerat drumul - se simtea turismul de week-end, nu de alta dar toata zona dintre Brasov si Sibiu pare ca atrage ca un magnet - drumul forestier spre cab. Negoiu era plin de masini, la fel cel spre Albota, Transfagarasanul nu mai vorbesc - insa peste toate DN-ul mi s-a parut extrem de plin, mai ales pe sensul spre Brasov: multe masini cu numere de Bucuresti (dar sa spunem ca acestora nu le stim domiciliul) si cu numere de Moldova (nu a noastra ci cea de dincolo de Prut). Probabil incep sa vina "italienii".

Si peste toate foarte multi motociclisti. Drumul acesta e imbietor si pentru ei; privelisti spectaculoase, asfalt bun, portiuni drepte lungi... Sa va spun ca un motociclist cu numere de Tulcea m-a depasit cu peste 150 km/h pe portiunea dreapta dinainte de Vladeni?

Bine ca au renuntat la SF...

SILVIUFG

Probabil au renuntat la toate SF-urile de aici Pasadia. Nici macar ocolitoarea Fagarasului nu mai intereseaza pe nimeni. Eu care eram total contra ocolitoarei pentru ca imi doream A13 (si normal ca nu se faceau amandoua) acum incep sa-mi scot din cap si ocolitoarea. Am renuntat sa mai sper la ceva. Intr-adevar DN1 intre Sibiu si Brasov (cu precadere intre Sibiu si Fagaras) este impanzit de motociclisti. Nu am mai vazut nici un drum din tara cu atat de multi motociclisti. Eu locuiesc in Fagaras la parter exact langa DN la 20 de m de o intersectie semaforizata. E ,,beton" cand se opresc cate 20 de motociclete la geamul meu. Am impresia ca sunt pe aeroport.

@adirc La accidentul de la Scoreiu din fericire pentru mine am ajuns mai tarziu decat tine. Cand au dat drumul la circulatie si am trecut pe acolo doar atat am apucat sa-l vad pe sarmanul italian tolanit dupa masina de politie pe o parte (asa l-au lasat dupa resuscitare) iar langa masina de Germania 3 dudui care fumau linistite. Cred ca erau din masina implicata pentru ca peste vreo 2 ore m-am intors de la Sibiu la Fagaras si masina aia era scoasa in afara DN-ului (doar aia mai era acolo) iar duduile erau tot pe acolo in jurul masinii.

adiarc

#664
^^
Daca știam ca mergi ,ne întâlneam sus la cab.Negoiu la o bere....sau de ce nu,chiar pe vf.....poate ne-am și-i întâlnit,fara sa ne dam seama...
Scuzați Off-topicul

On topic
http://www.turnulsfatului.ro/2016/07/26/trafic-blocat-pe-valea-oltului-coloane-pe-mai-multi-kilometri/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Quote from: lau on July 25, 2016, 03:12:15 PM
Ieri am trecut prin "intersectia mortii" A6-A1, mergand dinspre Lugoj spre Timisoara. Exact cum a circulat si cel ce a provocat accidentul mortal de weekendul trecut.

Buna initiativa! Am raspuns aici

dr4qul4

Blocaj pe dealul negru. Coada incepe din pasaj de la Pitesti!!!! Pe waze arata minim 15 km coada.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#667
Pe google sunt numai vreo 3 km cu portocaliu, intre pasaj Bascov si Valea Ursului.

Si 15 MINUTE de intarziere in total intre Pitesti si Rm. Valcea datorita traficului. Deci nu 15km, ci 15 minute, ceea ce nu este nimic neobisnuit vineri la pranz sau dupa-amiaza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

#669
Eu sunt aici. Am facut 15 min din pasaj pana la valea ursului. Si acum se sta pe loc.

Pe waze imi da aglomerat, dar se circula vreob10-15 km cu viteze de 20-30.

Waze-ul ma baga pe curtea de arges!
Dar am zis ca stiu eu mai bine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#670
Cauza par a fi 2 santiere in Prislopu Mare, care este urmatoarea localitate dupa Valea Ursului. Dupa aceea traficul pare normal. Deci ca. 5 km de la Pasaj Bascov pana la Prislopu Mare.
(sper ca nu i-a apucat harnicia sa marcheze trecerile de pietoni vineri la pranz :bash: )
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

#671
Am ajuns la dedulesti. Mai stam si aici .

1.15 de la unirii la Bascov
1.30 de la Bascov (pasaj) pana la Rm Valcea.

Misto.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Se pare ca ai ghinion. Acum in Valea Ursului se circula fluent, apare blocaj doar pe 1km in Bascov. Probabil problema care era Prislopu Mare s-a rezolvat si te afli in coloana care s-a format acolo si care avanseaza odata cu tine. La Dedulesti apare acum ambuteiaj.

Cea mai buna solutie, opreste la un popas si lasa coloana sa treaca. Numai sa nu apara vreo problema noua prin alta parte, ca e vineri si sunt destui care se grabesc acum spre week-end.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Am ajuns in Valcea. Tocmai se deblocase la Prislop cand am trecut pe acolo, dar s-a mers in coloana tot drumul si la Dedulesti  s-a blocat din nou.

Ca niciodata, nimeni nu a depasit aiurea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Acum sunt mai multe puncte de circulatie dificila pe Valea Oltului. Tu te-ai aflat pur si simplu intr-o coloana de cateva sute de masini si camioane, din care nu aveai cum sa scapi decat oprindu-te undeva. Cine vine acum de exemplu de la Bucuresti spre Valcea are numai cateva minute de stat in asteptare la Bascov.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.