News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Este un dezastru total.De aprox o ora si jum am venit de la Brasov si trebuia sa merg pana la Alba,dar am renunțat pt mâine si m-am oprit la Sibiu.Din Brasov numai si numai in coloana ( Brasov-Sibiu 3 ore )....:

- la intrare in Fagaras coloana pana in Mândra ( le "Multumesc" celor care nu găsesc finantare pt ocolitoarea Fagaras sau care o lălăie cu SF-ul pt A13 )
- apoi la Vestem coloana pana la Fântânița Haiducului ( iar spre Talmaciu ,Waze arată roșu pana spre Boița !!!!!! )

Un coleg din Alba a plecat spre casa si nu m-a ascultat sa meargă pe sate .E un accident undeva între Săliște si Cunta .....si acum la o ora si jum.dupa ce ne-am despărțit la Sibiu el e tot între Săliște si Cunta

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

#676
Mda, eu am facut Bucuresti - Sibiu dimineata (6:10 intrare pe A1, circa 9:00 la Talmaciu). Exceptand Calimanesti / Caciulata totul a decurs perfect, peste 80km/h media.

In schimb acum, pe dupa-masa, am venit de la Sibiu spre Brasov - coloana continua si pe un sens si pe celalalt aproape tot drumul, si destul de nejustificata (caci nu erau atat de multe tiruri precum pe VO). Fagaras-ul e horror, dar nici cu Codlea nu imi era rusine - cam 10 minute fiecare, mult  fata de varianta fara trafic. In giratoriu din Codlea cu DJ 112A spre Vulcan erau unii care masurau de zor  - oare se gandeste cineva ca acel sens giratoriu e o prostie care nu da rezultate cand e traficul ridicat?

@adi: LOL, iar ne-am "petrecut" unul pe celalalt.

adiarc

#677
 :lol:.....daca data viitoare "innoptez" in BV...trebuie sa bem o bere

PS
http://www.turnulsfatului.ro/2016/07/29/coloane-pe-dn1-accident-zona-autostrazii-demolate/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

WOW ati descoperit apa calda. In Germania de vest, oriunde pleci vineri dupa amiaza faci un timp cu aproximatie dublu fata de normal. De ex. pe A6 in zona Heilbronn este un pod pe care camioanele trebuie sa mearga incet si sunt doar 2 benzi in loc de 3. Ambuteiaj zilnic, iar vineri poate fi de peste 1 ora. Asta fara vreun accident, ca daca sunt accidente nu mai vorbesc. Firmele cu care lucrez au muncitori constructori. Dimineata cand se duc la santier fac un timp (la ora 6 dimineata), dupa amiaza de obicei dublu, mai ales vineri (ora 17-18). De ex. am avut muncitori cazati la Stuttgart. Dimineata faceau 20 min din centru pana la santierul de langa aeroport, seara deseori peste 1 ora. In jurul Frankfurtului ambuteiajele mai mici de 3-4 km nici nu se mai anunta vineri seara, ca nu are rost.

Pierderile economice ale ambuteiajelor sunt la nivel de MULTE MILIARDE DE EURO ANUAL, in care o parte importanta o au pierderile transportatorilor prin marfa neajunsa la timp. Reducerea acestora reprezinta DE DEPARTE CEL MAI IMPORTANT DEZIDERAT in optimizarea drumurilor si CEL MAI IMPORTANT MOTIV AL INSTALARII SISTEMELOR INTELIGENTE ITS.

Cand acum cativa ani va spuneam de treburile astea râdeati de mine. De altfel si acum nu prea sunt luat in serios, cand va spun ca o sa avem probleme inclusiv pe A1 dupa ce aceasta va fi gata, de ex. pe centura Arad.


Dopuri gen Bascov sau Faget sau Fagaras sau cum era mai demult Sebes inrautatesc evident situatia si ar ajuta foarte mult daca ele s-ar rezolva cat mai repede.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

SILVIUFG

Sa va mai zic? Azi pe DN1 intre Fagaras si brasov au fost 2 accidente. Unul la Sercaia in urma caruia a murit o persoana si unul in deja celebrele curbe de la Persani. Cum spunea si Pasadia.... multumim celor ce au bagat proiectul A13 la naftalina. Nu imi era ciuda daca se construiau autostrazi in alte parti din tara....

danutzu_1069

Se uita cineva pe WAZE, la situatia de pe A2??
Numai in dimineata asta sunt o groaza de accidente. Si nu e weekend!!
Politia oare nu mai are carburant pentru elicoptere?
Radarele alea de prin boscheti nu pot fi puse in cascada pe A2??

ALOOO, ne aude cineva?

Ionut

Gilau-Cluj blocat, miting camionagii. Evitati zona, daca puteti.

adiarc

#682
^^
Acolo ar trebuii sa ploua si cu amenzi de radar,dar mai ales de nepăstrarea distantei de siguranta sau nesemnalizare la schimbarea Direcției de mers...ori Politia Autostrazi doarme,ori nu stiu sa comunice
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MarcoPolo

Revenind la "jonctiunea mortii", aseara am filmat bucata de drum respectiva: .
Tot ce am remarcat este un amarat de indicator al circulatiei in ambele sensuri, vizibil la secunda 0:22. Nici macar o indicatie pe asfalt, gen linii in ambele sensuri cum apar la final, unde sensurile se separa din nou.

Ce mare scofala este sa puna niste amarati de separatori gen ca aici? https://www.google.ro/maps/@47.5551912,8.6881809,3a,75y,200.57h,85.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1snREa3scMx-t6O4H3D5CX8A!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
Ar ajuta enorm si costurile sunt infime!

Este super aiurea si parapetul in curba, din cauza lui se vede foarte tarziu daca vine o masina din sens opus. Mai ales ziua, cand nu se vad farurile.

Si in alte tari exista semne anti-neatentie, e.g. https://www.google.ro/maps/@47.5035778,18.5476352,3a,75y,347.69h,86.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1snlAhRNLnuUbYDx_oMt9jgw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en. In Austria sunt chiar si mai agresive.

TibiV

Quote from: marius_ar on June 27, 2016, 11:10:58 PM
Cum se circula intre Tg Jiu si Petrosani (Defileul Jiului), se mai lucreaza, e finalizat?

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2001.08%202016%20restrictie%20DN%2066.pdf

Quote
Comunicat de presă
01.08.2016

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la
trafic menţinerea până la data de 15.08.2016 a măsurii de închidere a circulaţiei rutiere, în
vederea executării lucrărilor de reabilitare, pe DN 66, sectorul cuprins între km 93+500 – km
126+000
, Bumbeşti Jiu - Petroşani, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00 cu
excepția autovehiculelor destinate transportului public de persoane (microbuze, autobuze),
autorizate în acest sens, autovehiculelor cu regim prioritar, menţionate în OUG 195/2002, art. 32,
alin. 2, litera a şi b, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau misiuni care au
caracter de urgenţă, al căror acces va fi asigurat inclusiv în perioadele precizate.
De asemenea, în perioada sărbătorilor legale este interzisă instituirea măsurii de închidere a
circulaţiei
.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#685
Quote from: lau on August 01, 2016, 07:19:24 PM
Revenind la "jonctiunea mortii", aseara am filmat bucata de drum respectiva:
Tot ce am remarcat este un amarat de indicator al circulatiei in ambele sensuri, vizibil la secunda 0:22. Nici macar o indicatie pe asfalt, gen linii in ambele sensuri cum apar la final, unde sensurile se separa din nou.


Multumim de confirmare, am discutat pe "siguranta circulatiei" pe baza filmarii ProTv. Intr-adevar e un singur semn + linie continua simpla + limitari de viteza cand deja s-a intrat in curba (si daca l-a ignorat pe cel de 100 si a intrat cu 130 in curba, sansele sunt mici sa reduca suficient)

E asa dezastru acolo ca orice imbunatatire ar ajuta enorm. Linie continua dubla, mutat limita de 80 sau chiar 60 in locul celei de 100, sageti pe asfalt, repetarea "circulatia in ambele sensuri", semne de interzis, parapeti, etc etc. Oricare din astea, in orice combinatie ar fi mult mai bine decat acum.

De exemplu se poate pune si "ambele sensuri" si limita 60 sub indicatoarele verzi  cu "Nadlac/Timisoara" de deasupra benzii.

ciprebbe

DN 1 CLUJ- ORADEA   KM 539+50 .
Incepand cu ora 12.15 pe DN 1 km 539+050 - km 541+000, intre localitatile Poieni - Bologa din jud Cluj, din cauza ploilor abundente din ultima perioada, partea carosabila este acoperita cu apa si aluviuni cazute de pe versanti, traficul rutier se desfasoara ingreunat pe 1/2 din cale. Zona este semnalizata. La fata locului se afla Politai si lucratori de la Drumuri Nationale
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

^ S-a inchis si linia de CF in aceeasi zona, la Cluj ploua cu galeata (la sud de carpati e canicula aici nu cred ca sunt 20 grade).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe