Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikidutzaa

Si eu merg foarte des pe Valea Prahovei si sunt convins ca pasarelele au ajutat macar putin. Era dezastru la trecerea de pietoni din fata garii Comarnic, sunt convins ca 3 ore ai facut inainte de montarea lor.

Acum inca se merge prost din cauza ca mai sunt ceva treceri de pietoni mai slab folosite si in Comarnic si in Busteni (plus cum zice Pasadia traficul local).

iuli

Acea screen cu traficul din Waze ar fi reclama potrivita pentru CFR.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

pasadia

Ceva de genul:



Si cu textul: "Si cu noi puteti face 4 ore!"

ps; serios vorbind, ti-am pus doar trenurile de dupa-masa. Care circula pline de fiecare data catre Bucuresti (le-am vazut week-end de week-end in ultima luna). Dar da, visati in continuare ca transportul feroviar e solutia pentru VP, ca nu exista trafic din alte zone (precum Bran), etc...

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote
Comunicat de presă
20.10.2015

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic  că în perioada 20.10.2015 - 31.12.2015, este insituită măsura de restricţionare a circulației rutiere, pe drumul naţional DN 10 km 85+534, la Siriu, pe 1/2 de cale, cu dirijarea alternantă a autovehiculelor pe sensul de deplasare rămas deschis traficului, în vederea executării lucrărilor de reparaţie a viaductului.

Precizăm că în intervalul menţionat, va fi restricţionat accesul pe viaduct al autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone, traficul rutier urmând a se desfăşura pe următoarele rute ocolitoare:

- autovehiculele cu MTMA cuprins între 3,5 tone ÷ 7,5 tone, vor circula pe traseul Buzău - DN 10 - Cislău (km 47+070) - DJ 102B - Vălenii de Munte - DN 1A - Cheia - DN 1A - Săcele - DN 1 - Braşov;
- autovehiculelele cu MTMA ≥ 7,5 tone vor utiliza ruta Buzău - DN 1B - Ploieşti - DN 1A - Braşov.

De asemenea, menţionăm că viteza de deplasare a autovehiculelor pe acest sector de drum va fi limitată la 10 km/h, pentru ambele sensuri de deplasare.

Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţiile instituite şi semnalizarea rutieră temporară.


CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

http://www.turnulsfatului.ro/2015/10/23/accident-pe-dn1-al-cincilea-dupa-inchiderea-autostrazii-cetateni-straini-raniti/

multumim Diwi ( autorul SF-ului ) , multumim Salini-Impregilo ... , multumim celor care din 2012 incoace la fiecare rectificare , taie bani de la drumuri si nu misca un deget ca sa imbunatateasca tot sistemul asta infect de constructie sau mai bine zis de blocare a autostrazilor in care hartiile dureaza mai mult decat constructia efectiva.....si nu in ultimul rand multumim CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Azi dimineata accident grav, cu morti, pe DN22 in apropiere de Mihail Kogalniceanu (TL). Un turism, a iesit in decor (carosabil umed, sosea in aliniament) si s-a 'infasurat" pe un copac. (o fi bine, nu o fi bine cu copaci pe margine.... e tema de gandire).
Au plecat doua slavari, un SMURD si o salvare inca mai era la fata locului.
Acum seara, am vazut lumanari aprinse....
:(

JohannDB

QuoteUn turism, a iesit in decor (carosabil umed, sosea in aliniament) si s-a 'infasurat" pe un copac.
În ultimele patru zile am bătut 3500 km.... și am apucat să văd doi inconștienți, descoperiți prin șanțuri..... Tot așa (același tacâm) drum umed.... Cred că aici este deja vorba de o "selecție naturală", lucru la care nu mai ai cu ce interveni !!! Pentru că atunci când apuci să te "răzvratești" la un gest indecent făcut de sinucigaș, când te-a pus în pericol, constați că "atâta poate" și "atâta face"; ție, poate îți mai revine ocazia de-al "deșuruba" de pe copac !!!
   Cocalarism...infatuare...nesimțire...lipsă de bun simț...grobianism...tot ce vreți, la un loc !!


dr4qul4

Accident in pasajul Unirii. Pasajul este inchis
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni, T1DX12, A0L3, DX4

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

Am scris in ultimii ani de mai multe ori despre intrarile din A1 si A2 in Bucuresti, mai ales despre ce trebuie facut de urgenta ca ambuteiajele dinspre autostrazi spre oras sa nu aiba loc.
E ca si cum as scrie in van, pentru ca nu s-a facut nimic, mai mult nu exista nici un plan coerent, de mai multe zile pot urmari traficul urias care vine dinspre Pitesti si se opreste la intrarea in Militari(Bucuresti) intr-un ambuteiaj urias. http://www.trafficguide.ro/camere-live/a1-km10-spre-pitesti
Acolo sunt necesare doua masuri de urgenta:
1-iesirea din A1 spre DNCB trebuie nu "modernizata". ci adusa la standardele europene, cu bretele suprapuse la stanga, etc.. si
2- largirea A1 la minimum trei benzi/sens incepand cu km 20 fata de  Bucuresti

Priviti cam 2,Km10, ambele sensuri, in fiecare dupamasa...
Va dati seama ce ar fi de fapt, daca toti "rechinii" imobiliari ar fi avut cel putin un cap de bibilica si ar fi construit ca peste tot in lume cartierele lor de locuinte nu pe campuri ratacite si departe de lume si utilitati, ci in satele de la marginea Bucurestiului, care sunt relativ langa autostrada(Bolintin, Palanca, Joita, etc.)...

TibiV

Quote
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în perioada 02.11.2015 - 08.11.2015, în intervalul orar 07.00 - 19.00, se va institui măsura de închidere a circulației rutiere pe drumul naţional DN 10,  km 85+534, la Siriu,  pentru executarea lucrărilor de reparaţie a viaductului.

De asemenea, precizăm că în afara programului menţionat, va fi permisă doar circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mică de 3,5 tone, traficul rutier în zona km 85+534, desfăşurându-se pe 1/2 de cale, cu dirijarea alternantă pe un singur sens de deplasare, lăţimea suprafeţei carosabile fiind limitată la 2,20 metri.

Traficul rutier se va desfăşura pe următoarele rute ocolitoare:
Ø  autovehiculele cu MTMA < 7,5 tone vor circula pe traseul: Buzău - DN 10 - Cislău (km 47+070) - DJ 102B - Vălenii de Munte - DN 1A - Cheia - DN 1A - Săcele - DN 1 - Braşov;

Ø  conducătorii autovehiculelor cu MTMA ≥ 7,5 tone vor utiliza ruta Buzău - DN 1B - Ploieşti - DN 1A - Braşov


CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


dr4qul4

#284
Intre Unirii si Universitate este totul blocat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni, T1DX12, A0L3, DX4