DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Radu Aramă



medicul de garda



In poza asta deduc ca se vad toroanele suplimentare care se ancoreaza in pilele de pe fiecare mal. Din pacate am ramas cu o curiozitate enorma legata de cum arata structura care face legatura dintre cele doua.

De fapt, nu, am doua curiozitati, fiindca vad ca deviaza destul de mult grupul respectiv de cabluri fata de cablul principal, cum vor fi aduse ele impreuna, ca sa fie imbracata in aceeasi camasa protectoare, caci presupun ca fortele care tind sa le separe nu sunt ceva neglijabil :o
Trust me, I'm an east-european doctor!


florin74

https://www.webuildgroup.com/en/media/press-releases/webuild-accomplishes-the-supporting-cables-with-38-000-km-steel-wires-for-continental-europe-s-second-longest-suspension-bridge

–The complex installation of the two supporting cables between the two towers of Romania's Braila Bridge has been accomplished on the second longest suspension bridge on continental Europe that is gradually taking shape thanks to a joint-venture led by Webuild. In less than four months more than 150 technicians and specialised workers installed the two cables, consisting of approximately 18,000 intertwined steel wires (more than 9,000 for each cable) weighing a combined 6,775 tonnes and stretching for a combined 38,000 kilometres, almost equivalent to the Earth's circumference. An extremely challenging and innovative project involving more than 900 people and 100 direct suppliers.

This new milestone brings the project to 59% completion.


Radu Aramă

La mulți ani!

Rămăsesem dator cu operațiunile legate de ultimul fir, inclusiv îmbinarea firelor.

https://www.facebook.com/radu.arama/videos/231483542475245

P.S. Probabil că pe viitor va fi nevoie să postez pe yt, ținând cont de cât de prost se vede pe fb ...

TibiV

Exceptionala filmare!
:cheers:

Daca am fi avut-o in urma cu cateva luni, ar fi fost cateva sute de postari in minus pe topic...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

Felicitări pentru filmare și efort Radu Aramă! Nu e simplu să bați km pe șantier, darmite să stai cocoțat și în pozițiile alea incomode și riscante ca să prinzi cadrele acestea didactice :) Facultatea de drumuri și poduri are explanatory videos acum.

Radu Aramă

^^^ Mulțumesc frumos, domnilor!

În episodul de azi vedem cum cablul începe să prindă forma finală, câteva detalii de jos în sus, cam care e stadiul la drumul spre Măcin și pe un membru al forumului în plin exercițiu profesional!  :)



























rocklee

Super filmare....super imagini...profesinalism si dedicare la superlativ....mulțumesc...

vancouver

^super tare. Si filmarea, si ceea ce se vede in filmare. Multumim.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


danutzu_1069

Asta este si mai super!!
In momentul asta, cablul este deja la forma finala....