DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

@runner: E publicat de ziua păcălelilor, ai un link la finalul articolului. E fake news.

Nu avea cum instanța să oblige la construirea tunelului. Litigiul e pentru studiul de fezabilitate. Primăria a pierdut în primă instanță. O să plătească datoria+penalitați. Louis Berger o sa livreze un studiu cu care Primăria n-o sa mai facă nimic. Nu obligă nimeni la construirea tunelului. Despre asta e voba.

@subway: "ferestruicile" sunt pentru acces lift din zona tablierului, parcă s-a mai zis în paginile anterioare.



subway

Ar fi fost de bun simt elementar sa ne spuna si noua cati metri ne-am ridicat din tzarana pe fiecare mal, ca de exercitii din astea de imagine din partea autoritatilor ne-am cam satistit...sau de fapt habar nu au???

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.



subway


Raducu Popa

Drona cand zbura deasupra macaralelor era la 100 m, deci cred ca pilonii n-au mai mult de 50 m.

runner

tom_sawyer, normal ca nu poate obliga primaria la construirea tunelului! Daca la partea asta te refereai la fake news, inteleg.
Ci la faptul ca oricum trebuie platit SF si faptul ca exista o firma care putea găsi finantarea, respectiv ,,atragerea sectorului privat într-un contract de parteneriat public – privat pentru realizarea celor două tuneluri". Din pacate noi galatenii trebuie sa platim pentru prostiile si campaniile altora. Sigur ca e mult mai fezabil podul peste Dunare, la ora aceasta . Eu sunt pentru, numai sa se faca o data!
Doar vreau sa subliniez ca mai devreme sau mai tarziu povestea cu tunelul va fi fezabil in vederea intensificarii comunicarii cu Tulcea si Constanta, chiar probabil prin noul proiect  privind autostrada si CF intre Romania si Polonia, cum bine amintea @fulger nc.

Multumim pentru filmare R@du !

subway

Esti chiar asa de sigur ca americanii vor vrea sa duca o autostrada si o cale ferata super-strategica pe la Galati doar pentru ca are E&Y niste bani de incasat?
Eu stiu o vorba, singurul proiect impecabil si fara de repros e cel ce nu se executa in veci si putrezeste prin sertare!

tom_sawyer

Nu va fi fezabila nicio altă trecere a Dunării la Galați, e arhisuficient podul. Suntem totuși într-o margine de țară și de Europă.

Hai să îngropam definitiv subiectul cu tunelul de la Galați, o gogoriță făcută din orgoliul și dorința de parandărăt a unora, care a întarziat degeaba construcția podului, o soluție firească, studiată și bătătorită de zeci de ani.


naivu

^^Pe rutier poti sa-ti iei adio pe urmatorii 50ani, ai deja o traversare in zona, nici americanii nu ti-o vor face pe a doua  :D. Nu e ca si cum ai avea Buda pe dreapta si Pesta pe stanga sa se justifice inca una.
La limita, poti visa la un tunel feroviar!

subway

Radu, lasa macaralele, noua zi-ne cum e cu turnurile, lasa aburelile...sau daca nu, iti dau eu cota exacta a apelor Dunarii...
45m de la etiaj (pe surse demne de toata increderea)
Videoclipurile tale sunt super mishto.
Incearca totusi pe viitor sa vii si cu ceva informatii relevante...

runner

Nu, ma bazez pe faptul statul ar putea folosi finantarea pe traseul  A4 Constanta-Tulcea-Galati-Braila-Buzau si apoi legatura cu A3, incolo spre Polonia.


@naivu pe CF nu am mari sperante!

Raducu Popa