DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

Nu vreau cine stie ce, doar niste cifre care sa ne dea o idee mai exacta.
Imaginile e adevarat ca fac mai mult decat o mie de cuvinte dar stii cum e, multi vede, putini cunoaste!
:)
Fara suparare, e doar o sugestie.

nenea_hartia


Raducu Popa

Aveti impresia ca reprezint vreo autoritate ceva sau sunt angajat la vreo firma de pe acest santier sa vin cu tot felul de date tehnice si statistice?
Data viitoare sa nu uit sa vad in aplicatia dronei inaltimea.

Multumesc pt apreciere.

subway

Excelent!
Asta e atitudinea pozitiva!
O informatie dintr-o sursa independenta si impartiala e aur curat!
Daca pot sa-ti fiu de ajutor cu ceva de aici din fotoliu de la Bucuresti, nu ezita!...ai deschidere absoluta.
P.S.
Sa inteleg ca esti un brailean sufletist?
M-ar bucura nespus...

voicul


perfidus

Multumim @R@du!
La trecerea dronei printre piloni se vede ceva cu cofrare diferita, ca un spatiu lasat pentru o traversa intre piloni. Din SF nu se observa ca ar fi prevazut asa ceva.Totusi, oare ce rol ar putea avea in final? Este si cam pe unde vine tablierul. Ceva puncte de prindere pentru amortizoare seismice?

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


klax187

le-a iesit o fereastra din greseala si au astupat-o cu BCA  :lol:

Telvanni

@Radu, foarte misto filmarea, apreciez efortul. Nu pune la inima "rautacismele" unora!

runner

Santierul blocului de ancoraj








De cealalta parte se afla santierul pilonilor











Peste cateva ore, la intoarcere! Vedere dinspre Braila catre Galati tot pe DN22B











DN22B Pe dig (Sensul de mers dinspre Galati spre Braila), la cativa km de zona pilonilor si blocurilor de ancorare


DN22B Pe dig (Sensul de mers dinspre Galati spre Braila), la cativa km de zona pilonilor si blocurilor de ancorare. Poza cu zoom 2X



Powered by API/PUM imgur uploader

stefan_cel_mic

#1240
Conform desenului de la pagina 74, latimea turnului e 6.80 m. Din fotografia anterioara, latimea masurata pe display (zoom in) e de 15 mm, iar inaltimea de la baza pana la sfarsitul zonei opace e de 105mm. Inaltimea reala: h = 105 mm * 6.80 m / 15 mm = 47.6 m.

runner

Pai cam asta e inaltimea la care s-a ajuns. In jur de 50 de metri.

subway

Nu e nicio greseala, pentru a lasa un gol fara a intrerupe glisarea aveau doua posibilitati, fie il cofrau fie il umpleau cu bca, au folosit ambele metode.
Aprecieri publice deosebite pentru Radu, nu e localnic brailean, e doar sufletist dedicat ce pentru fiecare reportaj face dus-intors 500km!!!
Sincere aplauze, asa oameni mai rar!

AlexxC

@stefan_cel_mic cred ca e mai degraba 65-70 m din cei 176m planuiti.
Am folosit tehnica ta dar folosind ca unitate distanta dintre turnuri 31,7m   x  aprox 2.2 (masurat pe poza)

stefan_cel_mic

@AlexxC Posibil. Se pare ca desenul de la pagina 74 nu e varianta finala.