Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Harry

Ala e cel mai infect mod de a termina o autostrada. acolo trebuia nod rutier si langa o parcare de foarte mari dimensiuni pentru autocamioane, cand se exporta cereale (sa nu uitam ca sunt vreo 4-5 tari care exporta cereale prin port) se fac cozi ce ajung pana aproape de Lazu.
In alta ordine de idei breteaua ce leaga podul nou de DN39 via autostrada portului va fi gata luna viitoare, acum se toarna asfaltul.

stangabriel


Harry

conform proiectului asa ar trebui + upgrade la nodul cu DN39.


Harry


isotech_ro

^^^

Romania incompetentilor ...
inaugurezi acum un an podul ... tam tam vai ce realizare
anul asta deschizi 50 m de drum de legatura la poarta 10 ... tam tam vai ce realizare
...
oare câte inaugurari o sa mai avem la acesta lucrare

anul asta cu sigurata nici una, ca s-a "tăiat" bugetul la MT ... dar la anu' ... e campanie electorala sa vedeti câte și mai câe inaugurari o sa fie

iuli

Nu numai ca e dezastru la cum arata peticelile alea dar e si dezastru proiectul cu un astfel de giratoriu... Chiar nu puteau sa faca in locul ala un nod sau ceva de genul? Adica vii pe autostrada, te opresti intr-un giratoriu, o iei pe prima la dreapta in 90 de grade si apoi continui pe un drum de tip drum expres sau autostrada fara banda de urgenta din nou?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

horatiu.cosma

Trebuie sa intelegem si CNADNR-ul in aceasta situatie. [Sarcasm mode on]]Relieful chiar nu permite o bretea care sa evite giratoriul pentru cei care vin dinspre Bucuresti si o iau spre noul pod... [Sarcasm mode off]

stangabriel



In acest video pe la min 0.50 se poate observa ca podul bretelei noi peste drumul catre port are asfalt, iar masinile presei au merg catre... undeva....macar dadeau toata filmarea.

Harry

Joi, 19 noiembrie 2015, membrii comisiei de receptie au semnat receptia la finalizarea lucrarilor la Obiectul 1 al investitiei "Pod rutier la km 0+540 al CDMN si lucrari aferente infrastructurii rutiere si de acces in Portul Constanta".

Proiectul "Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunare Marea Neagra si lucrari aferente infrastructurii rutiere si de acces in Portul Constanta" este finantat prin Programul Operational Sectorial in Transporturi (POS-T 2007 - 2013) in proportie de 85% din fonduri structurale ale Uniunii Europene si de 15% de la bugetul statului, in conformitate cu Contractul de finantare nr. 18/11.09.2009.

Proiectul conecteaza Portul Constanta la Autostrada Bucuresti-Constanta, prin varianta ocolitoare a Municipiului Constanta si face legatura la soseaua nationala existenta prin executarea bretelei de conectare. Pe de alta parte, Podul rutier la km 0+540 al Canalului Dunare - Marea Neagra asigura o legatura directa intre zonele de nord si de sud ale portului Constanta, fara tranzitarea orasului.

Investitia cuprinde doua obiective:
Obiectul 1 - Pod rutier la km 0+540 al CDMN si lucrari aferente infrastructurii rutiere si de acces in Portul Constanta
Obiectul 2 - Bretea rutiera de conectare cu DN39.

Obiectul 1 - Pod rutier la km 0+540 al CDMN si lucrari aferente infrastructurii rutiere si de acces in Portul Constanta, proiectat de catre SC Search Corporation Ltd Bucuresti, are o structura de tip hobanat si este cel mai mare pod de acest gen din Romania. Podul rutier are o lungime totala de 360 metri, o deschidere centrala de 200 metri, iar latimea podului este de 17,4 metri, permitand circulatia pe 4 benzi.

Inaltimea libera sub tablierul podului in axul Canalului Dunare - Marea Neagra este de 18,4 metri. Tehnologia de montaj dinspre apa este o premiera in Romania, fiind elaborata de catre societatile Apolodor Comimpex SRL Bucuresti si TGT Constanta, in colaborare cu consultantul de specialitate SC Luca Way Bucuresti.

Pilonii de pe maluri care sustin tablierul podului prin fascicule de hobane, au o inaltime de 66 metri deasupra nivelului marii.

Podul rutier la km 0+540 al Canalului Dunare - Marea Neagra a fost deschis circulatiei luni, 19 octombrie 2015.

Tot de la aceasta data a fost deschis traficului accesul pe la Poarta 10 bis a Portului Constanta, pe ambele sensuri.

Constructor: SC APOLODOR COMIMPEX SRL
Asistenta tehnica: SC POYRY SA actual SC LUCA WAY SRL

De la aceasta data, investitia intra in perioada de garantie, de 24 de luni.

Eurocopter

Am facut astazi un mini-reportaj A4-pod nou Agigea-legatura DN39. Le pun toate aici, chiar daca teoretic e partial off-topic. Imi cer scuze anticipat pt calitate, au fost realizate cu telefonul prin parbriz murdar.  :)

Intrare A4 de la sensul giratoriu Agigea:







Dupa circa 1,5km ajungem si la sensul giratoriu din capatul A4. Spre stanga se merge catre zona de nord a portului, iar spre dreapta se trece peste noul pod pentru a ajunge la poarta 10 din Agigea.



Eurocopter

Facem dreapta spre noul pod.







Ditamai trambulina:



Eurocopter

Pe pod:





Coboram spre poarta 12 si sensul giratoriu cu drumul de legatura spre DN39:



Sensul giratoriu si vedere inapoi catre pod:


Eurocopter

Intram pe drumul de legatura catre DN39 (podul peste poarta 10):





Continuam cu drumul de legatura:




Eurocopter





Aici m-am oprit, accesul fiind blocat pe viaduct. Dupa viaduct si circa 500m de drum nou se intra pe o portiune din vechea "autostrada a portului" ce duce mai departe in DN39.



Reiese asadar ca legatura podului nou cu DN39 este peste 95% finalizata. Probabil se asteapta o taiere de panglica de 1 decembrie.