News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Allex

Quote from: AlexAllex on July 02, 2018, 09:15:24 PM
In seara asta pe B1 TV de la ora 22:00 va fi in direct ministrul transporturilor. Speram sa vedem un moderator bine pregatit diseara.

Emisiunea aici de la 1:12:00 (alegeti data 02.07.2018 din dreapta).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

marinul

nu merita sa va pierdeti timpul cu emisiunea respectiva, moderator slab, ministrul nu spune nimic nou

Ionut

Problema nu e ca nu spune nimic nou, problema e ca minte în același stil cunoscut.

Harry

Consiliul Concurenţei a declanșat o investigație privind o posibilă înţelegere între unele
companii producătoare şi deţinătoare ale autorizaţiilor de punere pe piaţă a imunoglobulinelor
normale umane: Biotest Pharma GmbH Germania, Octapharma Pharmazeutika Produktionsges
Mbh Austria, Octapharma S.A.S. Franţa, Octapharma AB Suedia, Octapharma (IP) Limited
Marea Britanie, CSL Behring Gmbh Germania, Kedrion Spa Italia, Baxter SA Belgia, Baxalta
Belgium Manufacturing SA Belgia, Baxter AG Austria. Companiile vizate de investigație sunt
membre ale Asociaţiei Companiilor Producătoare de Terapii cu Proteine Plasmatice (PPTA),
asociatie care reprezintă interesele industriei.

Investigaţia vizează un posibil comportament anticoncurențial ce constă în adoptarea unei
strategii coordonate între aceste companii, prin limitarea şi întreruperea aprovizionării pieţei
româneşti cu imunoglobulină umană normală, de către aceste companii, cu scopul eliminării
taxei clawback şi obţinerii unui cadru fiscal mai favorabil şi, implicit, ameliorării marjelor de
profit.

Imunoglobulina este o substanţă fabricată din plasma din sângele uman, cu rol esenţial în
sistemul imunitar al corpului uman. Imunoglobulina atacă substanţele străine, cum ar fi
bacteriile, şi asistă corpul în distrugerea lor. Imunoglobulinele normale sunt incluse pe lista
Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii privind medicamentele esenţiale.

În cadrul investigaţiei, au fost efectuate simultan inspecţii inopinate atât în România, cât şi în
Belgia şi în Italia. Autorităţile de Concurenţă din cele două state au efectuat inspecţii la sediile
companiei Kedrion din Italia (Milano şi Castelvecchio) şi al PPTA din Bruxelles, în condiţiile
legale din aceste ţări, la solicitarea Consiliului Concurenţei din România, iar inspectorii români
de concurenţă au asistat la desfăşurarea acestora.

Atât în Belgia cât şi în România, inspecţiile inopinate sunt autorizate prin mandat judecătoresc
şi sunt justificate de necesitatea obţinerii tuturor informaţiilor şi documentelor necesare
clarificării posibilelor practici anticoncurenţiale analizate.


Inspecţiile inopinate reprezintă o etapă importantă în cadrul procedurilor de investigare a unui
posibil comportament anticoncurenţial, efectuarea acestora nereprezentând o antepronunţare
în ceea ce priveşte vinovăţia companiilor.

Acesta este al doilea caz în care Consiliul Concurenţei solicită asistenţă din partea autorităţilor
de concurenţă din Uniunea Europeană în derularea unei investigaţii. Reamintim că, în
Septembrie 2017, Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie pe piaţa asigurărilor de
aviaţie, în cadrul căreia s-au cules informaţii de la companii din România şi Anglia, cu sprijinul
Autorităţii Britanice de Concurenţă şi Pieţe.

kolegu

QuoteAzi mi-am actualizat harta pe aparatul GPS [tomtom] si am avut o mica surpriza:

Offtopic - TomTom actualizeaza hartile inclusiv cu tronsoane care inca nu sunt in circulatie, dar oficial se vor deschide in curand. Urmatoarea actualizare de harti este peste vreo 3-4 luni, si au zis sa dea bine la public. Nu e prima data cand au facut asa si realitatea a fost alta.

AdrianB1

@Harry, care e relevanta articolului pe acest forum? Nu de alta, dar moralitatea in problema imunoglobulinei e dubioasa rau.

Harry

am pus aici pe "parcare" pt ca e zona mai off topic. Si consider ca e destul de relevant fiind doar un exemplu de una din miile de magarii pe care le fac companiile straine prezente in Romania.

pasadia

... a caror reprezentante sunt conduse de cetateni romani, multi dintre ei cu contacte adanci atat in institutiile publice cat si in serviciile secrete romanesti. Dar hei, bine ca e vina strainului ca s-a tepuit lasand un roman sa se ocupe de comercializarea produsului sau in Romania.

adiarc

^relax...pericolul cel mai mare pt tarisoara noastra il reprezinta concetatenii nostri,nascuti in Romania, "bine intentionati",aflati in fct cheie......cei din exterior sunt...hhaaaaaa...copii mici.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

Societatea noastră involuează pe zi ce trece... Tragic.

danutzu_1069

Aiurea, a fost spaga cuiva. Asfaltarea doar un motiv de sifonat bani...
Si un pic de campanie electorala...

Harry

Pasadia ai compelta dreptate la prima parte. La a doua parte insa nu prea. Si sa nu se inteleaga ca sunt din aia care se da cu fundu de pamant si urla huo afara cu companiile straine din tara. Din contra. DAR trebuie un control, reglementari. Coruptia e in natura umana, daca sunt companii din afara asta nu inseamna ca nu-s corupte, ca nu au interese dubioase si etc si ca nu se folosesc de tot felul de dubiosi ajunsi in functii cheie care si-ar vinde si mama pt bani.

AdrianB1

Quote from: Harry on July 04, 2018, 01:13:13 AM
am pus aici pe "parcare" pt ca e zona mai off topic. Si consider ca e destul de relevant fiind doar un exemplu de una din miile de magarii pe care le fac companiile straine prezente in Romania.
Cred ca incurci borcanele, dar ai studia un pic problema magaria e facuta de statul roman si companiile respective nu vor sa participe la ea.

marinul

pun aici ca nu e nimic interesat, e bla bla bla si ce ruine a mai vizitat Neaga

Vizita directorului CNAIR în Bihor aduce noi promisiuni

Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga a vizita marți șantierele rutiere părăsite ale județului Bihor, informează Prefectura. Delegația de la CNAIR a fost însoțită de prefectul Ioan Mihaiu și de Ioan Mang, președintele PSD Bihor și vice al Consiliului Județean.

În esență, vizita șefului mare de la CNAIR a generat noi promisiuni pentru DN76, dar și pentru autostrada Borș – Suplacu de Barcău.

De asemenea, sunt promisiuni pentru recicliarea în situ a asfaltului de pe tronsoanele DN19B Săcueni – Marghita și DN19E Biharia – Chiribiș, drumul de Marghita mereu neglijat de Companie. În fine, se promite reluarea licitației pentru centura orașului Săcueni, dar și înaintarea proiectului pentru centura Beiuș – Ștei, aflat în faza exproprierilor.

Ce transmite Prefectura
,,Vizita Directorului General CNAIR a început marţi dimineaţa pe DN76, pe sectoarele de drum executate de Azvi și Construct Mod. Porțiunea Oradea – Hidișel este cea mai avansată în ceea ce privește licitarea și începerea lucrărilor, urmând ca în următoarele luni să fie îndeplinită procedura și pentru celelalte două tronsoane Hidișel – Bitii, respectiv pentru tronsonul Ștei – Vârfuri.

Vizita de lucru a continuat la punctul de frontieră de la Vama Borș, unde s-a pus în discuție preluarea terenului de sub carosabil de către CNAIR, teren actualmente aflat în proprietatea Poliției de Frontieră Oradea, asigurându-se astfel conformitatea juridică și putându-se demara lucrări de investiții și reparații ale carosabilului de la punctul de frontieră (asfaltare, marcaje, iluminare, căi de rulare, etc.).

S-a continuat vizita de lucru pe DN19, unde s-a verificat stadiul lucrărilor de reciclare a porțiunii de drum DN19B Săcuieni – Marghita, lucrări finalizate în proporție de peste 50%. S-a discutat cu oficialii CNAIR posibilitatea de a aplica această metodă de reciclare și pentru porțiunea de drum DN19E Biharia – Chiribiș, porțiune pe care de zeci de ani se derulează doar lucrări de reparație (plombare). Propunerea a fost acceptată de principiu de conducerea CNAIR iar decizia oficială urmează a fi luată după analiza tuturor detaliilor tehnice.

De asemenea, a fost vizitată zona Săcuieni, unde centura ocolitoare a orașului este executată în proporție de 52%, luându-se decizia în teren de către Directorul CNAIR de reluare a licitației și finalizarea centurii. Centura orașului Ștei a fost de asemenea punctată în cadrul discuției cu oficialii CNAIR, urmând ca în lunile următoare să fie derulată în acest sens procedura de expropriere iar ulterior începerea lucrărilor.

Ultima parte a programului de lucru a vizat porțiunea de autostradă Suplac – Borș, unde se așteaptă ca până la sfârșitul lunii să fie desemnat câștigătorul licitației, urmând ca apoi, în funcție de dinamica procedurilor de contestație, să putem creiona un termen cert de începere a lucrărilor".

http://www.bihon.ro/vizita-directorului-cnair-in-bihor-aduce-noi-promisiuni/2072229






Quest

Ministrul Transporturilor, Lucian Sova, ieri la interviurile DCNews. Dupa mine un interviu mult mai dens decit cel dat zilele trecute ptr B1Tv. Merita urmarit.

Despre faptul ca constructorii au cistigat multi bani din revendicari
Despre lentoarea cu care s-au miscat in trecut unele lucruri la Companie
Despre focusarea pe evitarea de noi claimuri, pe bariere administrative
Despre amenda de 1,2 mil.€ pe care Comsa a primit-o anul asta pe neconformitati
Val Valcu a amintit de cazul acelui TIR care a pus frina si covorul asfaltic s-a sifonat sub el precum un covor.
Despre CNIR, companie de proiecte (din toamna, oricum inainte de 2019)
Despre cei 800 mil € platibili anul acesta ptr autostrazi, despre doar 2000 oameni si 1000 utilaje aflate pe santierele de autostrazi, slaba mobilizare a Antreprenorilor
Despre cei 3 km de A3 extensia de 272 zile primita in 2017 si care expira in august curent
Despre extensiile prin care Antreprenorul e satisfacut c-a "prins" santierul si mai lucreaza in alta parte...
Despre claimurile judecate la Curtea Arbitrala de la Paris
Despre Curtea de Conturi vs Paris
Despre faptul ca fiecare are dreptatea lui (anomalie)
Despre vinzarea celor 2 avioane ale Tarom
Despre target breakeven la Tarom pe 2018, sustenabilitatea companiei
Despre "asezarea peste vremuri si nu sub vremuri"
Despre transportul de calatori pe CF cu operatori privati, scolile de gindire pe subiect
Despre faptul ca din 1900 oameni la ora actuala pe cei 167 km in lucru, UMB are 600 !!
Despre oglinda pe care antreprenorii au primit-o (uitati-va cine sinteti)
Despre metrou
Despre porturi
Despre faptul ca se numara printre cei care a fost luat de catre mascati, cu duba la 6 dimineata
Despre proiectele poloneze cu finantare de la UE, dar cu competitor unic !!

(Da, tin minte, a fost memorabil acel interviu pe care Alina Mungiu-Pippidi l-a dat si in care a facut aceasta dezvaluire surprinzatoare, dar a dat si explicatia unei asemenea stari de fapt: marii antreprenori polonezi se aduna cu 3-4 ani inaintea inceperii exercitiului finanicar european urmator (!) si se inteleg intre ei cine si ce va face, X liciteaza autostrada A si nimeni nu se baga peste el, Y liciteaza un pod deosebit gen Braila si nimeni nu se baga peste el, Z face o hidrocentrala si nimeni nu se baga peste el, etc)

Common sense will get you far !