News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Quote from: yetiman on May 14, 2018, 11:59:24 AM
Oameni buni,
nu va mai luati dupa ce scrie CNAIR in Stadiul Proiectelor in derulare. Este un BS aproape total.
De obicei, fac copy/paste la cel de luna precedenta si, eventual, mai fac cate o modificare.

...

Sau despre ST4 (care s-au rezolvat de muuuult):
Quote1. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru zona lacului Stejaris.
2. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru retele utilitati
3) Eliberare amplasament zona nodului rutier Turda (plantatie PAWLONIA).
4) Avizare Proiect ITS si Stabilire costuri suplimentare echipamente solicitate in CTE.
5) Avizare Proiect Semnalizare rutiera CTE Siguranta Circulatiei

Pai poate de asta nu o deschid traficului, unii bipezi din CNAIR inca asteapta dupa AC si avize, nu au realizat ca autostrada e gata de 5 luni.

yetiman

 :lol: Chiar crezi ca sunt bipezi?  :lol:

Eu as zice, mai degraba, ca sunt niste patrupezi care asteapta comanda stapanului....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Quest

Adiarc si mie scrisoarea Corinei Cretu imi lasa impresia unui limbaj fara precedent de dur la adresa Guvernului / CNAIR, vizavi de practica licitarii unor tronsoane, fara a astepta rezultatul impactului asupra mediului (EIM), obligatoriu de altfel.
Iar semnatara da exemplul clar a ceea ce avem pe Lugoj-Deva exact din cauza acestei abordari profund gresite, cit si perpetuarea acestei practici pe PiSi-1 & PiSi-5. Mai mult, spune pe intelesul tututor, vedeti ca vad tot ce faceti si am aflat ca aveti intentia nesabuita de-a face aceeasi prostie si pe PiSi-4.

Asa mana cereasca, care sa-ti vina de la un PSD-ist cu scaun la cap, mai rar.

Ionut nu vad de ce esti suparat pe scrisoarea dnei Cretu, ptr ca ea vine ca o adevarata manusa pe ceea ce tot spune API mereu: nu dati drumul la licitatii fara AM.
Common sense will get you far !

rocklee

Se adeverește ce  se spunea  demult pe aici pe  forum

Europiu

Scuze pentru off-topic... RIP Cristian Topescu :(
Pentru generatia mea (si poate nu numai) o prezenta placuta a tineretii/copilariei. Dumnezeu sa-l odihneasca!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).


alexbb

Sa mai si radem:

Langa nodul A3 cu Popasului, se construieste un ansamblu rezidential, acelasi nume cu strada...
La Localizare au pus textul de mai jos...
Localizare
Localizat în zona Pipera, foarte aproape de pădure, Popasului Residence oferă avantajul unui complex construit într-o zonă nouă, ferit de zgomot și trafic, dar în același timp ușor accesibil către punctele de interes din oraș: grădinițe, școli, centre de sport sau comerciale, Mall Promenada și Mall Băneasa.

Lasam la o parte limba romana (complex...usor accesibil catre punctele...). :lol: :gj: Am ras cam 20 de minute, cat am stat in trafic de la Matei Millo pana la rond la OMV... Dupa ce se deschide A3 va avea acces rapid la punctele de interes din Ploiesti, si trafic 0...

voicul

Chit ca este parcarea aici, chiar mi se pare off-topic si pentru acesta sectiune

Atentie pentru cei care protesteaza pentru A8.
NU se stie cum va treziti administratori peste A8, conform acestei declaratii:
"Ce are Primăria Capitalei în plus față de CNAIR pentru a administra Centura Capitalei? Ministrul Transporturilor: Are mai mult entuziasm"

rizzuh

Mai mult entuziasm si mai putina competenta. Macar la CNAIR se mai misca cate ceva, la PMB nu se misca nimic.

dr4qul4

La CNAIR se misca doar inapoi. Cel ptuin asa se numeste cand ai ST3 si 4 gata si le tii inchise, sau cand puteai avea deschis acum LD3, dar ti-a fost greu sa semnezi aditionalul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#10420
Am dat peste stirea asta pe site-ul Flote Auto:

QuoteAflă cum va fi modernizat DN 2, între Afumaţi şi Urziceni

Ministerul Transporturilor va implementa un proiect de lărgire la 4 benzi a DN 2 între Afumaţi şi Urziceni, pentru fluidizarea traficului intens şi reducerea numărului de accidente.

Potrivit datelor Poliţiei Rutiere, numai anul trecut pe DN 2 au avut loc 177 de accidente soldate cu 76 de pierderi de vieţi omeneşti şi 180 de persoane grav rănite.

In aceste condiţii, Ministerul Transporturilor spune ca are în vedere realizarea unui proiect de lărgire la 4 benzi a DN 2, km 11+500 – km 55+800, adică între Afumaţi şi Urziceni.

Proiectul va încerca să rezolve "problemele legate de partea carosabilă, precum lărgirea acesteia, scurgerea apelor pluviale, cât şi alte măsuri de siguranţă, care să contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei rutiere", spun reprezentanţii Ministerului Transporturilor. Totodată, proiectul are ca scop asigurarea fluidizării traficului intens şi reducerea numărului de accidente prin: îmbunătăţirea condiţiilor de trafic în localităţi; eliminarea pericolelor de accidente rutiere; realizarea unor economii de timp în trafic prin reducerea blocajelor datorate accidentelor rutiere.

În prezent, Compania Naţionala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a întocmit Caietul de Sarcini pentru lansarea procedurii de achiziţie a Studiului de Fezabilitate, Proiectului pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire, Proiectului Tehnic de Execuţie şi Asistenţă Tehnică, însă nu a găsit încă finanţare.

Stirea pare publicata azi, dar nu am mai gasit alte info in alte parti. Nu stiu cat de serios e site-ul sau cat de veridica e stirea, de aceea am postat in parcare.
Stie cineva mai multe?

vancouver

Bravo. Cel putin pe acest sector extrem de aglomerat in prezent si mai ales in viitor, numai largirea la 2+2 este o masura serioasa. Salut aceasta decizie. 2+1 alternativ aici ar fi fost crima. Imi pare bine ca la CNAIR s-a inteles asta, ca aici pe forum parca ati fost apucati unii dintre voi insistand cu 2+1. Dupa Urziceni spre nord 2+1 devine o varianta de luat in calcul, dar exclus de la Afumati la Urziceni.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

^
Nu s-a gasit finantare = carioca pe harta pentru foarte multi ani de-acum incolo. Cum A7 apare in Master-plan, nici un fel de finantare UE nu o sa fie disponibila, deci doar bani "buget".

Pe scurt, "sertar".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Quote from: vancouver on May 18, 2018, 01:11:17 AM
Bravo. Cel putin pe acest sector extrem de aglomerat in prezent si mai ales in viitor, numai largirea la 2+2 este o masura serioasa. Salut aceasta decizie. 2+1 alternativ aici ar fi fost crima. Imi pare bine ca la CNAIR s-a inteles asta, ca aici pe forum parca ati fost apucati unii dintre voi insistand cu 2+1. Dupa Urziceni spre nord 2+1 devine o varianta de luat in calcul, dar exclus de la Afumati la Urziceni.

De ce "2+1 alternativ aici ar fi fost crima" ?
Suedezii or fi criminali "de meserie" ?!...

De ce suntem "apucati" daca propunem in Romania ceva ce in unele tari merge perfect?....

(Daca in alte tari NU a functionat, haide sa vedem de ce...
Sa vedem de ce canadianul circula altfel decat suedezul...
Poate descoperim de ce "2+1 alternativ" functioneaza doar in Suedia si este "cah-caca" in orice alta tara...)

Oare "disputa 2+1 alternativ" nu are legatura si cu MZA-ul pe care "onor CNAIR" a decis ca este "secret de stat", nu o informatie publca, disponibila fiecarui sofer din  tara asta care pleaca la un drum ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Quote from: TibiV on May 18, 2018, 02:25:42 AM
Oare "disputa 2+1 alternativ" nu are legatura si cu MZA-ul pe care "onor CNAIR" a decis ca este "secret de stat", nu o informatie publca, disponibila fiecarui sofer din  tara asta care pleaca la un drum ?...

Exact, portiunea din DN2 pana la Urziceni este foarte aglomerata, trebuie 2+2 (de fapt 2x2, separate sensurile). Dupa Urziceni 2+1 nu ar incurca traficul, ba chiar l-ar face mai lejer si muuult mai sigur.