News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Eurocopter


razvan_43

Si cand ne gandim...cu un pic de bunavointa,pricepere si competenta se puteau realiza atatea in tara asta,in toate domeniile.Felicitari

alecu26

Cunoaște cineva restul personajelor? Costescu și Ciolos eu atât cunosc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Pai cunosti toata lumea importanta de la masa aia...

Si pe seful lor, of course ! :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma


Io

Un gind bun pentru Cutter.
Uite prin ce trece un om normal cind ajunge-n serparia aia: http://dilemaveche.ro/sectiune/tilc-show/articol/baltatu-bourosu-demnitaru
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Horațiu 87

Autostrazile sunt periculoase. CNADNR ar trebui desfiintata. Master Planul a fost respins la Bruxelles Interviu cu Florea Dascalu, sef al Directiei Intretinere DN si Autostrazi, Mihai Basulescu, fost director general CNADNR si actual sef de unitate de implementare, si Alin Goga, fost director juridic

http://www.ziare.com/stiri/autostrada/autostrazile-sunt-periculoase-cnadnr-ar-trebui-desfiintata-master-planul-a-fost-respins-la-bruxelles-interviu-video-1416375

adiarc

O noua victima a dragostei nemarginite a noastre pt...curbe...
Nu care cumva sa corectam vreo curba ca avem de-a face cu Imperiul Roman.....de pe vremea căruia provin
A....uitasem sa spun ca au trecut 2000 de ani...din acest pct.de vedere...degeaba

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Autocar+la+un+pas+sa+cada+in+rapa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marius_tm

#6203
buna la toata lumea !

Va urmaresc de ceva timp, dar n-am scris s-au mai bine spus n-am vrut sa intervin ca erau destule pareri/opinii pro/contra, unele adevarate, unele neadevarate sau partiale.., dar am obserat ca in ultima perioada pe acest trend A1 incep din ce in ce mai multe critici la : initiatorii de legi, la beneficiar, la unii constructori, la unii proiectanti, etc., ca sa se poata eradica acest lucru, sau macar in parte, ma refer la stergerea postarilor....propun urmatoarele.....

Sa se deschidă un trend pentru fiecare lot in parte si care sa cuprinda :
de exemplu....

Titlu cu respectivul lot sa fie scris integral fara prescurtari
ex.
Autostrada 1 Lugoj - Deva lot 2 nu LD 2 ca majoritatea le confunda sau nu stiu ce inseamna (eu ma refer la titlul trend-ului

iar acel trend sa cuprinda :

- poza cu respectivul traseu
- cati km are respectivul traseu (de la ce km incepe si la cat se termina)
- filmarea sau filmarile sa fie numai cu respectivul traseu (sa nu se incurce sau sa nu se "greseasca" ca-i din lot 2 sau lot 3..etc.)
- denumirea beneficiarului
- denumirea constructorului
- termenele
- perioada de incepere / terminare a respectivului lot/traseu
- cat are la % primita autorizatia de constructie la momentul respectiv, cat nu are (daca-i cazul)
- cu ce drumuri se invecineaza (municipale,judetene,etc.)
- banii cu cat a castigat licitatia in lei
- fidic, daca-i cazul
- si ce credeti ca ar mai fi necesar ca sa fie trecut in respectivul trend ca sa fie mai simplu si pe intelesul fiecarui nou venit

despre ce are voie sa posteze pe acel trend...
- eu zic ca 99/100 din ce posteaza pe toate celelate trenduri, inclusiv pareri ale guvernantilor (ei vb. in general de un lot)
- trebuie sa scrie, sa ataseze poze, sau filmarea sa fie numai pentru acel lot
- sa poata vorbii despre parcari,benzinarii daca este pe acel lot
- alunecari de teren sau alte problema vazute pe acel lot
- mentenanta
- plati,etc.

ce n-au voie sa posteze....

sa critice / sau sa laude un alt constructor sau un alt subcontractor , sau un alt proiectant,etc, daca nu-i de pe acel lot .....

poate sa scrie, zvonuri, pareri, despre CNADNR (dar numai exclusiv pentru acel lot), contractori, subcontractori,despre centuri rutiere numai daca apartin de lotul respectiv, sau daca ar fi indicat sa se construiasca, despre poduri, pasaje, viaducte care sa cuprinda acel lot.. ce inseamna fidic rosu,galben,etc...sa inteleaga toata lumea (repet numai a respectivului lot)
tot ce scriem in acel trend sa fie exclusiv numai pentru acel lot.

sper ca am explicat cat de cat pe intelesul tuturor si am fost inteles,

la inceput ar fi o munca titanica sa deschizi un trend pentru fiecare lot in parte, sa atasezi filmarile respective care trebuie editate, ultimele poze cu acel lot,etc, dar ar fii de castigat pentru toata lumea, atunci ai avea mai multi  "scriitori", observatori (muran-gura pentru fiecare lot in parte), cunoscatori si avansati si nu s-ar mai face atata confuzie, care duce uneori la enervare, iritare, off-topic etc.

va multumesc anticipat si daca sunteti de acord cu propunerea si daca nu sunteti de acord cu propunerea ! O:-)

frunzaverde

#6204
Quote from: Hory1987 on April 09, 2016, 01:42:21 PM
Autostrazile sunt periculoase. CNADNR ar trebui desfiintata. Master Planul a fost respins la Bruxelles Interviu cu Florea Dascalu, sef al Directiei Intretinere DN si Autostrazi, Mihai Basulescu, fost director general CNADNR si actual sef de unitate de implementare, si Alin Goga, fost director juridic

Practic (aproape) tot ce-i acolo e bullshit... Mi se pare jignitor ca un individ incredibil de corupt precum Basulescu, care a semnat aditionale cu Romstrade dintr-un conflict de interese vizibil de pe luna, sa acuze pe altii de hotie... Ar trebui rasi toti de-acolo, Goga, Basulescu, Neaga, toata scursura publica de directori si directorasi de doi lei...

Iar la faza cu autostrazile sunt periculoase, ma apuca deja greata...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

frunzaverede, te admir pentru rabdarea de a citi tot.
Eu am inchis dupa primele cateva fraze, asa ca nu mi-am permis sa comentez....
Oricum, "C(iocoii)oruptii vechi si noi" este in istoria literaturii romane de acum doua secole... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

clau

Aia sunt chiar nebuni nu doar corupti frustrati

MRS

Quote from: alecu26 on April 08, 2016, 10:19:01 PM
Cunoaște cineva restul personajelor? Costescu și Ciolos eu atât cunosc.

In dreapta lui @cutter este dl Mihut Craciun - consilier personal al PM Ciolos, venit din privat, ex CEO Redbull si apoi Kandia)


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

cutter

#6208
Quote from: Io on April 09, 2016, 11:37:30 AM
Un gind bun pentru Cutter.
Uite prin ce trece un om normal cind ajunge-n serparia aia

Mulțumesc, chiar apreciez! :)

---

Între timp lansez aici o rugăminte către toată lumea.

Caut un specialist în proiectare/inginerie de drumuri (ideal care a lucrat în afara României la proiecte ce implică și structuri mai complexe decît ce se pune în operă pe la noi; sau dacă nu, să fie la vîrful meseriei lui aici în țară) - și care vrea să se implice din patriotism, pro-bono, în a mă sfătui pe partea tehnică de drumuri, proiectare, soluții, etc

Un al doilea profil care se poate suprapune parțial peste primul este cel al unui project manager cu experiență pe derularea unor proiecte complexe rutiere și care la fel - motivat de patriotism și civism - ar vrea să se implice alături de noi. De data asta, dacă vrea să se implice full-time, nu trebuie să fie pro-bono, ar putea să se alăture echipei efectiv, ca angajat. Un rol posibil la care mă gîndesc este de Director de Proiect pentru Centura București în Cancelaria Primului-Ministru, rol din care să aibă autoritate și over-sight pe tot ce înseamnă acest proiect (de fapt aceste proiecte - DN2-A2, DN1-A7, modernizarea centurii Sud, pasajul Mogoșoaia), de la proceduri de achiziție la implementarea efectivă. Îmi dau seama că din piața de la noi e greu să vină cineva pentru o perioadă scurtă - mai ales, că se întoarce în aceeași piață și își poate crea probleme. Poate cineva care lucrează în afara României și vrea să-și ia un "an sabatic". :)

[Avem astfel de colegi pe alte domenii care și-au întrerupt o carieră de bancher la Londra sau specialist în investiții la Viena sau consultant în sisteme IT la București pentru a pune umărul în echipa actuală de guvernare.]

Mulțumesc pentru ajutor și sugestii!

stangabriel

#6209
Multumim tuturor pentru poze si filmari,  si tie Cutter nu doar pentru ce faci concret acolo sus, ci pentru unirea si soldarizarea membrilor forumului un pas mai departe , plus o doza de credibilitate a autoritatilor, unde faci mai mult din pasiune in interesul comunitatii(oras, tara, uniune).