News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Si cum pe chei in zona aia a disparut "spre reciclare" 95% din balustrada metalica (stalpii erau din fonta, "aur" curat...) orice "ghidusie" pe sosea te duce drept in Dambovita...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Singura greseala care nu poate sa-i fie imputata a fost ca  nu s-a uitat in spate, dar el era atent la politie. Si da-o in colo de treaba, cel din audi a coborat din masina si a tipat la cel din Dacie. Atunci trebuia arestat. Nici cu presa in fata politia nu isi face datoria. Dacia mergea incet, aderenta mai buna,  anvelope inguste. De cand trebuie sa cobor din masina si sa intreb daca cel din spate poate sa opreasca in conditii de siguranta.

jalemare

Conditiile de siguranta se refera, in primul rand, la persoana careia i se adreseaza semnalizarea.
As fi tras un ochi in spate si nu as fi riscat sa ma trezesc cu un bezmetic sub puntea spate.
Asta nu inseamna ca oprirea lui este neregulamentara.
Sper ca inconstientul din spate a ramas fara permis, alta solutie nu cred ca ar fi posibila.
Oricum, e de remarcat tupeul unor astfel de brute, chiar si in prezenta politiei si a presei.
O noapte la arest i-ar fi prins foarte bine, lui si familiei lui. La modul cel mai serios!

ciprebbe

Si inca un aspect.
E vorba de politia locala acolo si nu de politia nationala.
Din ce stiu in legislatie politia locala nu poate intocmi PV de tamponare , deci bizonul poate scapa si mai usor .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

anacronox

eu stiam ca politia locala face procese verbale pentru incidentele din care nu au rezultat victime. Politia Rutiera se ocupa de accidente cu victime

Io

Quote from: icristian on January 05, 2016, 12:15:17 PM
Nu mi se pare ca e in nici un fel vinovat cel cu papucul. Ala cu audi nu a pastrat nici distanta si nici nu a oprit la semnalele politistului.
Plus ma enerveaza foarte tare oamenii care ies si fac scandal si mi se pare chiar tupeu sa faci scandal cu politia langa tine.

+1
Era de datoria soferului de Audi sa mentina o distanta corespunzatoare adaptata a) vitezei de mers, b) conditiilor de aderenta. Prin urmare poarta intreaga vina. Irelevant daca e "adorator de rit manelar" sau nu, legea e una pentru toti!
Daca nu erau politistii de fata erau in stare sa faca mai multe cei din Audi. Par a fi genul la care tupeul tine loc si de inteligenta si de bun simt: adica esti de vina dar tot tu faci scandal.
Inca: cum indraznesti sa deschizi usa Daciei? Sub care motiv?
Si inca: coboara tonul, baiete! Cind si daca vei creste mai mare vei afla ca forta vocii tale nu adauga greutate eventualelor tale argumente.
Gata, m-am racorit  :D
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cristi5

#5451
Quote from: dr4qul4 on January 05, 2016, 12:17:19 PM
Ieri in fata mea, o masina sport facea Z-uri desi avea doar 20 km/h. Pb avea cauciucuri de vara pe spate si de iarna pe fata.

Am vazut asta si m-am crucit... Apoi am aflat ca exista un trend: pui cauciucuri de iarna numai pe fata, ca acolo se uita politistul.

Am discutat in Parcare despre manevre de conducere in siguranta, mai ales iarna, si printre altele am vorbit de diferentele de aderenta intre punti care provoaca instabilitatea masinii... Conform teoriei, decat 2 de iarna si 2 de vara si sa-ti risti viata, mai bine lasi 4 de vara si risti o amenda (si viata, dar ceva mai putin)

Poate facem un topic separat despre educatia de risc... Cred ca ar face parte din misiunea societatii civile in infrastructura, sa promoveze (de ex in presa) tehnici de conducere mai sigure cu diferite tipuri de masini (tractiune, cu sau fara ABS/ESP, etc) si riscuri la echiparea masinii...

Daca as avea timp si bani as merge la un centru specializat suedez (unde fac toti soferii cursul fara de care nu capeti carnet) as face o filmare (daca mi-ar da voie), si as subtitra in romaneste. Cel mai bine ar fi sa aducem o televiziune din Romania, sa faca ceva profesional, desi nu cred ca au bani, sau nu pt acest subiect, ca ei de obicei spun publicului ce vrea sa auda. La diferite probe (de ex evitarea elanului pe "sticla" la 50, 70, 90...) ar trebui incercate si comparate diferite tehnici (frana de motor "simpla", treapta inferioara, frana de serviciu, ambreiaj), diferite configuratii de cauciucuri, etc.

mhCoder

Interviu cu Dan Costescu

QuoteCapital: Sunteți mulțumit de fondurile alocate prin proiectul de buget?
Dan Costescu: Dacă îl compar cu execuția de anul trecut este o sumă mai mare decât s-a executat în anul 2015. După discuțiile cu Ministerul de Finanțe vor fi anumite schimbări privind modul de alocare a banilor. Față de bugetul prevăzut vom avea într-un fond de rezervă aproximativ 2 miliarde. Chiar dacă alocările s-au făcut pe minus, constructorii primesc diferența de bani dacă se cheltuiesc sumele alocate. Fondul de rezervă se constituie din realocări interministeriale sau utilizăm banii de la alte proiecte întârziate.

Capital: Odată cu schimbarea directorului CNADNR ați anunțat transparență în privința derulării proiectelor și funcționării procedurilor din cadrul companiei. Urmează o reorganizare în cadrul CNADNR?
Dan Costescu: CNADNR are de lucrat în privința capacității de implementare a proiectelor. Unitățile de implementare sunt definite la nivel central, angajații se duc o dată la trei-patru săptămâni pe șantier. Aceste unități trebuie împinse spre teritoriu și făcute la nivel regional. Specialiștii trebuie să fie cel mult la 50-60 km de șantier și să supravegheze cu adevărat lucrările. Trebuie să regândim modul de monitorizare a proiectelor, acum la CNADNR nu se face monitorizare la nivel de proiecte cu indicatori.


http://www.capital.ro/dan-costescu-toate-lucrarile-trebuie-cu-adevarat-supravegheate.html

adiarc

Legat de bizonii care parchează pe unde apuca si cum apuca.

Niciodată nu am considerat necesară existența Poliției Locale.De multe ori am considerat ( mai ales in orașele medii si mari ),ca se cheltuie sume colosale cu bugetul acesteia,degeaba.

Totusi ,inițiativa de mai jos ,de suplimentare a efectivului din teren,cumulat cu faptul ca orice suma virată la bugetul local ,se duce întâi spre eventualele amenzi,o consider f.buna.

http://www.turnulsfatului.ro/2016/01/05/impotriva-parcarilor-semnate-de-nesimtiti-creste-numarul-de-politisti-comunitari/

Trebuie insa,reintroduse ridicările de mașini,pt cazurile de forța majora,cand de exemplu nu poți ieși din garaj,din cauza vreunui needucat .
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Asta ar fii un prim pas

Eu propun si realizarea unei baze de date ( avem printre cei mai buni informaticieni din lume ), in care sa se treacă abaterile fiecăruia.Adica daca ai o amenda pt oprire neregulamentara,prima oara ești îndreptățit sa primesti avertisment,a doua oara amenda minima si de la a treia abatere in sus ( intr-o perioada de 6'luni - un an ),respectivul polițist sa fie obligat de lege sa-ți dea amenda maxima prevăzută de lege......si asa facem si educație peste noapte....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

c_alecs

Quote from: dr4qul4 on January 05, 2016, 12:20:48 PM
A1 a fost curatata. Dar cand afara ninge, cum ai vrea sa arate?

Ok, nu a fost viscol puternic, dar daca in Bucuresti aveam strat nou de 5 cm in 2-3 ore, in camp cum te-ai astepta sa fie?

Zapada cazuta zilele astea este inghetata. Nu s-a scurs nici o picatura de apa din ea pentru ca si solul a inghetat inainte. Nu sta deloc si cea mai mica adiere o spulbera.

Cand o sa vad toate utilajele iesite la deszapezire si nefacand fata atunci o sa iti dau dreptate. Pana atunci sunt dezgustat de asemenea scuze. Zici ca sunt ale celor de la deszapezire.


florin74

^Eu zic sa punem un cort deasupra autostrazii.,  Sa fie toata lumea multumita.  Asa poate tot romanul sa mearga cu 130 km/h la ora cand viscoleste. Nu ca in Ungaria, unde iarna trecuta am mers cu 70 km/h la ora pe 150 de km de autostrada (Budapesta Debrecen) si  am prins o singura baterie de dezapezire.  Zapada maxim ca acum, poate chiar mai putin.
Vad ca unii cred in continuare ca iarna e ca vara. Poate peste 100 de ani, cu schimbarile astea climaterice, dar deocamdata inca mai avem iarna. :lol:

dr4qul4

Asta e realitatea. Nicaieri nu se face deszapezire pe ninsoare. Pur si simplu se inchide drumul si se sta in casa.
Sau se iese afara si se da la lopata.

Eu sunt desgustat de cei care vad ca afara ninge, dar pornesc la drum fara sa consulte prognoza meteo si starea drumurilor si mai apoi se plang ca au ramas blocati in nameti.

CNADNR-ul este de vina pentru ca au bagat plugul invers pe A2, nu pt ca nu a ramas asfaltul negru dupa ce a trecut masina de deszapezire, in timp ce afara inca viscoleste. Singurul vinovat pt asta este ...Dumnezeu.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

c_alecs

Unde este viscolul aici?

Quote from: bogdymol on January 04, 2016, 06:19:35 PM
Breteaua de iesire de langa Aeroportul Arad:



Am circulat iarna trecuta pe A10 in AT si A8 si A9 in DE in conditiile in care era cod de ninsori si viscol cu viteze de autostrada > 100 km/h la fel ca restul participantilor la trafic. De ce la ei se poate si la noi nu?

M-am intors in tara pe cod de ninsoare si viscol. De ce au putut sa tina deschis doar DN1? pentru ca plugurile erau la datorie. De ce nu au intervenit si pe celelalte DN-uri macar?

De ce dupa zile bune dupa ninsoare la noi nu se vede asfaltul pe sosele?

...intrebari retorice.