În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


Mihai.Ps

Dupa ce am citit urmatoarea stire pe HN http://ipad.hotnews.ro/20708328 am revenit pe PUM si am recitit analizele lui Frunzaverde despre cum renteaza sau nu un proiect de infrastructura. Apoi mi-am amintit de cum era sa aruncam cu bani pe CoBra sau cum eram pe punctul sa ne aruncam cu capul inainte si sa incepem PiSi, pe bucati. Au aparut niste analisti f buni si niste cerinte de mediu bine gandite si ne-am oprit. Am scapat la mustata. Bine ca avem oameni bine pregatiti in Romania si nu facem risipa precum se pregatesc balticii astia! Trist ca exista oameni care vor sa faca un tunel prin apa! Nici MZA bun nu au, TVA, PNA, DNA, PUZ, PUG...dar se gandesc sa investeasca vreo 13 miliarde! Astia-s nebuni!  :(

ciprebbe

Quote from: anacronox on January 05, 2016, 08:21:30 PM
eu stiam ca politia locala face procese verbale pentru incidentele din care nu au rezultat victime. Politia Rutiera se ocupa de accidente cu victime
Total gresit.
Politia locala nu are dreptul sa intocmeasca PV la prevederile codului rutier. In antetul PV trebuie sa fie unitate din cadrul MAI.

Quote from: adiarc on January 06, 2016, 10:52:11 AM
Trebuie insa,reintroduse ridicările de mașini,pt cazurile de forța majora,cand de exemplu nu poți ieși din garaj,din cauza vreunui needucat .
Exista in legislatie asa ceva iar politia nationala poate dispune oricand ridicarea de masini (problema e ca ei nu prea au acces la infrastructura(utilaje, oameni, platforme de depozitare) folosita de locala).


As vrea sa vad asta implementata:

QuotePropunerea legislativă prevind  articolul 136 obligaţia conducătorilor de vehicule de a nu adopta un comportament agresiv în trafic.

Astfel, demararea în trombă, circulaţia cu viteză la o distanţă foarte redusă faţă de un alt vehicul, înaintea sau în spatele acestuia, cât şi în lateral, în scopul agresării sau intimidării conducătorului acestuia, folosirea repetată a semnalelor luminoase sau a claxonului pentru obligarea nejustificată a conducătorului vehiculului din faţă de a elibera banda de circulaţie, conducerea unui moped sau a unei motociclete pe o singură roată, circulaţia pe o altă bandă decât prima, cu viteză redusă nejustificat, împiedicând circulaţia regulamentară a vehiculelor care se deplasează în urma sa, mersul înapoi cu spatele în scopul agresării sau intimidării celorlalţi participanţi la circulaţie ar putea intra în categoria ,,şofat agresiv".

Şoferii vor fi pedepsiţi, de asemenea, pentru:
-circulaţia cu autovehiculul pe trotuar, în lungul acestuia;
-realizarea intenţionată a unui derapaj controlat în vederea întoarcerii sau rotirii vehiculului;
-oprirea neregulamentară a vehiculului pe prima bandă blocând deplasarea vechiculelor aflate în spate, care au dreptul de a vira la dreapta la culoarea roşie a luminii semaforului;
-conducerea unui vehicul care poluează fonic, peste norma stabilită de regelemntările în vigoare, din cauza eliminării amortizoarelor fonice din tobă sau a utilizării unor astfel de amortizoare neomologate.

Toate acestea ar putea fi sancţionate, potrivit proiectului lege înscris la Senat, cu amenzi contravenţionale din clasa a III-a, între 6 şi 8 puncte amendă.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

jalemare

Directiile de circulatia din cadrul Politiei Locale au atributii in conformitate cu prevederile Legii nr. 155/2010 si H.G. nr.1332/2010
Cateva dintre ele:
- constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind oprirea, stationarea,
parcarea autovehiculelor si accesul interzis.
- constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind masa maxima admisa
si accesul pe anumite sectoare de drum, avand dreptul de a efectua semnale de oprire a conducatorilor
acestor vehicule;
- constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor rutiere de catre pietoni, biciclisti si
vehicule cu tractiune animala;
- constata contraventii si aplica sanctiuni pentru nerespectarea prevederilor legale referitoare la circulatia
in zona pietonala, in zona rezidentiala, in parcuri si zone de agrement, precum si pe locurile de parcare
adaptate, rezervate si semnalizate prin semnul international pentru persoanele cu handicap;
Deci, ar cam putea ajuta...

ciprebbe

^ Nu pot ajuta pt ca e ilegal PV-ul.
Legea si regulamentul Politiei Locale spune clar ce atributii pot avea (si limitarile lor).
Nu poti sa pui un fost gardian public sa iti intocmeasca un PV de constatare in cazul unei tamponari :D sau alta contraventie la codul rutier. (Marea majoritate nici nu stiu sa faca diferenta intre parcare, stationare si oprire) :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Serban

Ce imi place chestia asta pe care o tot aud cu "pe drumul X nu am vazut niciun utilaj de deszapezire". Aveti vedere asa buna, pe zeci poate sute de km? De unde stii, de un exemplu, ca nu e un utilaj la 10 minute in spatele tau?! P-ala nu o sa il vezi niciodata.

c_alecs

#5466
Si mie imi plac cei care sustin ca nu se poate mai bine si gasesc scuze pentru inactiunea celor de la deszapezire.

In weekendul trecut am vazut 4 pe la Drobeta DN6. Placut suprins pentru ca actionau pe 3 ian inca inainte de depunerea stratului de zapada. Pe 4 ian, spre Craiova nimic. Pe A1 Pitesti Bucuresti vreo 6. Cand le scot din garaj sunt vizibile.

Poti vedea utilajul "in stratul de omat", in oglinda, pe contrasens, la depasire.

LE: Nici primaria nu le vede.

stangabriel

#5467
Un exemplu fain pe Bulevardul Buzesti din Capitala. Ieri, nu am apucat sa fac poze. Pentru a se da zapada de pe linia de tramvai, mergeau in acelasi sens 4 camioane cu lame in oblic si politia in spate, sa dea zapada complet, de pe linia de tramvai plus inca doua benzi de circulatie(si una de biciclete  :) ) dintr-un foc. Au mers in ambele sensuri, cu viteza mare, fara sa incurce. Ma gandesc ca tine doar de coordonare intre politie si firma de deszapezire.

L.E.  5000 lei amenda este nimic pentru acele firme, e motorina scapata pe jos la alimentare.

horatiu.cosma

https://clujcapitala.ro/2016/01/aeroportul-cluj-clipe-de-groaza-un-avion-a-iesit-de-pe-pista-si-s-a-oprit-in-camp/

Si pe cand vroiam sa ii laud la Cluj. Pe drumul spre servici am vazut in 10 minute 4 masini de deszapezire cu scutul jos. Cam zgarie urechile sunetul produs la frecarea dintre scut si asfalt, dar macar dispare zapada.

dragos76

Ei, lasă, că e totuși cam bombastic titlul. Da, e un eveniment (chiar incident) neplăcut, dar departe de tenta dată de aceste știri.
E clar că se va lăsa cu o investigație, să vedem prima dată concluziile sale. Deocamdată putem doar specula.

horatiu.cosma

Da, e tampit articolul. Cursa venea de la Bucuresti si ar fi continuat spre Barcelona. Un pasager a zis ca nu era curatata pista la momentul aterizarii, si de aceea distanta de franare a crescut peste limita pistei, cu vreo 10 metri.

cezar-mario2012

 Articolul nu are mare legătură cu realitatea, știrea corectă o găsiți pe topicul accidente aviatice. Blue Air venea de la București și mergea la Barcelona, pasageri au spus că era 10 cm de zăpadă pe pistă. Piloților li s-a spus că pistă a fost curățată.

horatiu.cosma

http://www.zoso.ro/vine-bolojan-vacanta-predeal-lasa-autostrada-brasov-bucuresti/

"Ca să nu piardă finanțarea, se duce intr-o noapte cu niște oameni, scoate șinele și le dă la o parte, a doua zi dă drumul la lucrări." Eu nu cred in ruptul capului ca a facut asa ceva. Are cineva informatii despre asta? As crede ca e vorba despre liniile dezafectate ce se intersecteaza cu proaspat-inauguratul "drum expres", acolo unde lipseste un pasaj de 600 de metri peste ele. Dar nu le-a scos nimeni peste noapte, din cate stiu.

ciprebbe

Quote from: cezar-mario2012 on January 07, 2016, 11:57:31 AM
Articolul nu are mare legătură cu realitatea, știrea corectă o găsiți pe topicul accidente aviatice. Blue Air venea de la București și mergea la Barcelona, pasageri au spus că era 10 cm de zăpadă pe pistă. Piloților li s-a spus că pistă a fost curățată.

Nu au avut  cauciucuri de iarna :))))))))))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Daca la o autostrada/DN inteleg ca e greu sa il tii la negru cand afara ninge (la 10 minute dupa plug poti avea alt strat de 10 cm) deoarece e imposibil sa ai cate un utilaj la fiecare 10 minute..la un aeroport mi se pare inacceptabil. Pista aceea are 2,1 km. Deszapezirea poate fi facuta inainte de fiecare aterizare.

Daca nu se poate curata cum trebuie, atunci aeroportul trebuie inchis.

Bine, exista si posibilitatea ca zapada din poza sa se fi depus dupa incident. Posibil ca la aterizare sa fi fost "negru".
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,